Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 maart 2009, 20:15   #1
Cassandra
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 april 2008
Berichten: 12
Olpoda Haarinstituut

Dames, wie van jullie is bekend met Olpoda Haarinstituut (www.olpoda.com) ? Daar heb ik vrij interessante (na mijn mening) informatie gevonden.
Met het haarwortelonderzoek was ik ook eerder bekend. Heb ook bij mij laten doorvoeren. Echter zegt geen enkele arts tegen jou, wat nou precies de oorzaak is van jouw haaruitval-en conditie, alleen in welk toestand jouw haarwortels op dit moment verkeren. Ten minste dat was bij mij het geval. Daarnaast staat er wat over vetkliertjes (ook interessant, vind ik). In mijn geval zit het namelijk zo: Ik had mijn leven lang heel erg vette hoofdhuid en haar. En het verbaast mij, dat sinds ik AGA heb is het niet meer zo, in tegendeel. Dus misschien is het wel waar, wat zij daar schrijven. Ik zou zeggen: kijk ff naar hun website. Graag hoor ik jullie reacties daarover.
BVD!

P.S. Ik heb alvast een stukje van de voorpagina gekopieerd:


Waarom een haar(wortel)onderzoek bij haarproblemen?


Het haar bestaat uit een schacht en een wortel. De wortel bevindt zich in de huid en reikt tot de grens van de lederhuid en het onderhuidsebindweefsel: de schacht steekt buiten de huid uit.
De wortel zit ingebed in de haarfollikel. Bij een slechte doorbloeding van de haarwortel kunnen problemen ontstaan die zo ernstig zijn dat uw haar gaat uitvallen: met eventueel kaalheid als gevolg.

Wacht niet totdat het te laat is!




Door de door ons gebruikte technieken kunnen wij de haarwortel onderzoeken en vaststellen wat het probleem is.


Blijf nooit met een haarprobleem rondlopen en denk niet dat het erfelijk is of dat er niets aan te doen is. Met onze technieken is er een oplossing te vinden.


Wij zijn gecertificeerd door "Goed verzorgd - Beter gevoel®" voor het begeleiden van cliënten met kanker.


Haarproblemen kunnen o.a. zijn: (onder aan deze pagina worden de te nemen stappen uitgelegd)


  • <LI class=tekstInhoud> haaruitval
    <LI class=tekstInhoud> mannelijke kaalheid <LI class=tekstInhoud> vet haar
    <LI class=tekstInhoud> roos/schilfertjes <LI class=tekstInhoud> jeuk <LI class=tekstInhoud> zeer dun haar <LI class=tekstInhoud onmouseover="MM_showHideLayers('LayAlopecia','','s how')" onmouseout="MM_showHideLayers('LayAlopecia','','hi de')"> alopecia areata <LI class=tekstInhoud> kale plekjes <LI class=tekstInhoud> zeer droog haar <LI class=tekstInhoud> futloos haar
  • afgebroken haar
De te volgen stappen:
Stap 1HaarwortelcontroleStap 2Haar en hoofdhuidcontrole Bij het eerste consult is dat gratisStap 3Eventueel tweede uitgebreide wortelonderzoek met fotorapportage voor de klant.
De haarwortel wordt volledig geanalyseerd voor een mogelijke behandeling.Stap 4Naar aanleiding van deze analyse wordt een behandelplan opgesteld.
Cassandra is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2009, 02:02   #2
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cassandra Bekijk bericht
.Stap 4Naar aanleiding van deze analyse wordt een behandelplan opgesteld.
En wat houdt dat behandelplan dan in bij alopecia androgenetica?
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2009, 00:24   #3
Cassandra
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 april 2008
Berichten: 12
Hoi, Hanna. Sorry, dat ik zo laat reageer. Hun behandelplan bij AGA? Ik moet zeggen, ik heb niet de hele website doorgelezen. Maar zij hadden het over de vetkliertjes. Vet, dat op een gegeven moment niet meer naar buiten komt, maar onder de huid blijft zitten, met alle gevolgen voor de haarzakjes en het haar dus. En zij hadden het over de mogelijkheid dit vet weg te halen. Dat is dus wat me opviel. Het zal wel onwaarschijnlijk zijn, dat daarmee onze haarproblemen opgelost zouden zijn. Ik geloof er ook eerder in, dat het haarprobleem een DHT-probleem is en geen vet-probleem. Maar aan de andere kant zat ik te denken: ik zelf heb mijn leven lang heel vette hoofdhuid en haar gehad. En nou ineens helemaal niet meer. Als ik mijn haar de hele week niet zou wassen, dan wordt het niet vet, absoluut niet. Vroeger was het ondenkbaar. Na twee dagen al zag mijn kop er zo uit, alsof ik een emmer olie daaroverheen heb gegooid. Dus, misschien is het in der daad zo, dat mijn huidvet niet meer naar buiten komt, maar onder de huid blijft zitten? Of is het misschien zo, dat door AGA jouw vetproductie afneemt, zodat je hoofdhuid dan ook niet meer zo snel vet wordt. Ik zou graag willen weten, of er nog meer vrouwen zijn, die zichzelf hierin herkennen. Of ben ik nou echt de enige. Mag ik weten, hoe het bij jou was? Had je altijd vet, droog of normaal haar? En is jouw haar sinds jij AGA hebt veranderd?
Cassandra is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2009, 15:13   #4
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cassandra Bekijk bericht
Hoi, Hanna. Sorry, dat ik zo laat reageer. Hun behandelplan bij AGA? Ik moet zeggen, ik heb niet de hele website doorgelezen. Maar zij hadden het over de vetkliertjes. Vet, dat op een gegeven moment niet meer naar buiten komt, maar onder de huid blijft zitten, met alle gevolgen voor de haarzakjes en het haar dus. En zij hadden het over de mogelijkheid dit vet weg te halen. Dat is dus wat me opviel. Het zal wel onwaarschijnlijk zijn, dat daarmee onze haarproblemen opgelost zouden zijn. Ik geloof er ook eerder in, dat het haarprobleem een DHT-probleem is en geen vet-probleem. Maar aan de andere kant zat ik te denken: ik zelf heb mijn leven lang heel vette hoofdhuid en haar gehad. En nou ineens helemaal niet meer. Als ik mijn haar de hele week niet zou wassen, dan wordt het niet vet, absoluut niet. Vroeger was het ondenkbaar. Na twee dagen al zag mijn kop er zo uit, alsof ik een emmer olie daaroverheen heb gegooid. Dus, misschien is het in der daad zo, dat mijn huidvet niet meer naar buiten komt, maar onder de huid blijft zitten? Of is het misschien zo, dat door AGA jouw vetproductie afneemt, zodat je hoofdhuid dan ook niet meer zo snel vet wordt. Ik zou graag willen weten, of er nog meer vrouwen zijn, die zichzelf hierin herkennen. Of ben ik nou echt de enige. Mag ik weten, hoe het bij jou was? Had je altijd vet, droog of normaal haar? En is jouw haar sinds jij AGA hebt veranderd?
Cassandra, bij mij ging het precies andersom. Toen aga zich manifesteerde ging dat geleidelijk aan met vetter wordend haar en later ook roosvorming jeuk. Ik herken dus niet wat jij aangeeft.
groet
Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2009, 15:29   #5
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Cassandra,
Sorry dat ik je laatste bericht nu pas zie. Ik herken ook niet wat jij beschrijft.
Bij mij is de talgproductie niet gewijzigd door AGA en ik heb door AGA ook nooit roos of jeuk gekregen.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Kliniek]Veluws Haarinstituut karin_inline Haarwerken 140 10 augustus 2012 01:16
wie heeft ervaring met haarinstituut nederland bussum debbel Haarwerken 5 28 januari 2008 13:54


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.