Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 februari 2004, 14:25   #1
Mariska22
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Locatie: kampen, overijssel
Berichten: 27
kan AA ontstaan door het slikken van de pil?

Hallo,

Sinds mijn 15 e ben ik begonnen met kale plekjes op mijn hoofd, die ook steeds weer terug kwamen. Nu ben ik afgelopen september binnen een tijd van twee weken al mijn hoofdhaar verloren. Mijn wenkbrauwen, schaamhaar, beenhaar en okselhaar zijn nu ook steeds minder aan het worden.
Maar nu komt mijn vraag, ik hoor weleens dat het ook te maken kan hebben met het slikken van de pil, ik heb dit ook aan de dermatoloog gevraagd, maar die kon me hier geen antwoord op geven. Daarom is mijn vraag of iemand van jullie hier miscchien iets van heeft gehoord, of dit heeft ervaren.

Groetjes Mariska
Mariska22 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2004, 09:25   #2
Johnny
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 maart 2002
Berichten: 262
Er staat mij iets van bij dat een bepaald soort pil (ik meen diane) haaruitval zelfs tegengaat. Maar dat kun je misschien beter even zoeken op deze site of misschien dat iemand anders hier een antwoord op heeft.
__________________
- Proscar
- Rooscure
Johnny is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2004, 22:57   #3
WendyZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 november 2003
Berichten: 41
Hai Mariska,

Ik heb ook eens ergens gelezen dat de Diane pil je haaruitval negatief kan beinvloeden, maar ergens anders las ik ook weer dat het juist kan helpen! Ik denk zelf dat het allemaal geen invloed heeft op de ziekte..
Bij mij is mijn haar ook in een korte tijd uitgevallen (binnen 3 maanden) en blijk ik ook AA universalis te hebben. M'n haren op m'n benen, romp en bijna al mijn schaamhaar is ondertussen weg en heel langzaam zijn ook m'n wimpers aan het uitvallen wat ik nog wel het ergste vind.. Heb jij die nog en/of je wenkbrauwen? Ik zit echt tegen de dag op te kijken dat ik aan de plakwimpers moet en misschien ook wel voor de rest van m'n leven..
Hoe gaat het momenteel met jou?

Groetjes!

Wendy
WendyZ is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.