Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 juni 2019, 01:56   #1
Frankp
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juni 2019
Berichten: 4
Geslacht:
iemand ervaring kliniek Zantman Rotterdam?

Hallo iedereen,

omdat de laatste 2 jaar ongeveer mijn haar vooraan serieus is uitgedund met de gebruikelijke inhammen aan de zijkant ben ik van plan om voor een HT te gaan. ik heb al heel veel rond geneust hier op het forum en zo al heel veel te weten gekomen.

Ik heb momenteel al enkele offertes binnen en ben ook al een paar keer op gesprek geweest. overal denken dat ze dat ik iets van een 2000 - 2500 grafts zal nodig hebben. Ik ken iemand die 2 jaar geleden een HT heeft laten doen bij hairworld istanbul en daar heel tevreden van is. dus bij de heren op gesprek geweest wat neerkwam op een prijs van 4800 euro waar een vliegticket niet inbegrepen is. Ik heb de indruk dat de meeste wel tevreden zijn over de gang van zaken en eindresultaat hier maar heb wel de indruk dat de laatste jaren de prijzen hier nogal fors omhoog gaan. dit vind ik eerlijk gezegd gewoon te duur want voor datzelfde geld kan ik ook gewoon naar bijvoorbeeld prohair gaan bij ons in België en zit ik niet met de last van het reizen etc.

Ondertussen ook een offerte binnengekregen van esteworld. ik heb de indruk dat de meeste hier ook wel tevreden over zijn en heb ook een verhaal gevonden waarbij het resultaat niet goed was na een jaar en op kosten van esteworld zelf een nieuwe HT is uitgevoerd om dit recht te zetten. Het feit dat de eerste geen goed resultaat opleverde is uiteraard niet de bedoeling maar het feit dat ze achteraf de verantwoordelijkheid er voor nemen geeft mij enigszins toch wel vertrouwen. De prijs was hier 2000 euro ook zonder vliegreis.

Dan ook op gesprek geweest bij Smedts in Boom (nogal bekende naam hier in de streek) en deze wist mij te vertellen dat ze een soort samenwerking hebben met verschillende gelijkaardige bedrijven en de HT plaatsvindt in Rotterdam bij Zantman. de prijs is 2950 euro wat ik op zich er wel voor zou willen neertellen aangezien het niet veel duurder is en het toch korter bij huis is allemaal. Nu vind ik echter nergens een deftige (recente) ervaring over zowel de kliniek als over de chirurg zijnde Olga van Putten - Rademaker.

Het feit dat ik hier geen persoonlijke ervaringen over vind zorgt ervoor dat ik niet echt een vergelijking/ afweging kan maken wat ik toch wel belangrijk vind. Voor en na foto's op de website zijn natuurlijk altijd in orde dus daar kan je niet op verder gaan naar mijn mening. Zonder deze afweging te kunnen maken voelt het voor mij een beetje aan als al bij al veel geld te moeten betalen voor een sprong in het toch vrij duistere.

Dus bij deze heeft er iemand, of kent je iemand met ervaring bij de kliniek of chirurg? Of opmerkingen of suggesties? hoe meer hoe liever!
In alle geval al bedankt!
Frankp is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2019, 16:03   #2
Frankp
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juni 2019
Berichten: 4
Geslacht:
Bevindingen of tips zijn ook meer dan welkom!
Het moeten niet alleen ervaringen bij de kliniek of chirurg zijn!
Frankp is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2019, 13:58   #3
Cadillac
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 maart 2017
Berichten: 5
Geslacht:
Smile

Hoi, Betaal jij €2950 voor 2500 grafts bij Zantman? En heb jij de transplantatie al ondergaan? Bedankt voor je reactie!
Cadillac is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2019, 08:46   #4
MRrain
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2019
Berichten: 29
Geslacht:
Halloe! De laatste tijd kiezen velen voor Cosmedica, ook op het forum. Vraag maar eens info! Plus het is niet eens zo duur..
MRrain is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2019, 13:25   #5
Frankp
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juni 2019
Berichten: 4
Geslacht:
Ondertussen net de HT ondergaan en voor Zantman gegaan. ik post binnekort wel wat foto's etc. waarschijnlijk in een nieuw topic.
Frankp is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2019, 21:03   #6
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Proficiat! We zijn benieuwd.
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2019, 13:27   #7
Cadillac
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 maart 2017
Berichten: 5
Geslacht:
Oké ben benieuwd naar je ervaringen!
Cadillac is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.