Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 2 juni 2006, 14:13   #166
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.432
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stantheman
nog ff een extra vraag: hoe zichtbaar is het als je een ht hebt ondergaan wat betrefd het zien zitten van gaatjes etc?? en wordt het zichtbaarder naarmate je ouder wordt en er meer oorspronkelijke haren uitvallen, dat je dan beter ziet dat het transplantaten zijn?
Kan ik nog niets over zeggen. Gaatjes zie je volgens mij niet, want daar zitten je haren in. En je litteken (FUT) vervaagd na verloop van tijd. Bovendien vallen je haren erover!!
Limbo is nu online   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2006, 14:16   #167
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.432
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roland
Ja, dit verschijnsel is momenteel helaas nog niet tegen te gaan. Je zegt dat je 20 bent. Ik zou dan absoluut nog geen HT ondergaan. Probeer eerst eens wat andere kapsels.(korter is aan te raden) Het is namelijk zo dat je waarschijnlijk kaler wordt in de komende 5 tot tien jaar. Je blijft dan inderdaad zitten met de 'getransplanteerde' haren en die steken er dan inderdaad zoals je zei als poppenhaar tussendoor. Kijk over 5 of tien jaar nog eens naar je situatie en probeer het tot die tijd te stabiliseren. Voordat je je haaruitval gestabiliseerd hebt is het namelijk bloedlink om een HT te ondergaan, vooral op zo'n jonge leeftijd.
20 is inderdaad jong. Je zu minimaal moeten beginnen met het slikken van pillen of die operatie bij de slapen. Ik ben 42 en heb er spijt van dat ik het niet een paar jaar eerder heb gedaan. Wat de ideale leeftijd is weet ik ook niet, en evenmin of 20 te jong is. Met 25 of 26 ben je volgroeid en begint het aftakelingsproces. Misschien dat iemand anders op dit forum meer deskundig is!!

Laatst gewijzigd door Limbo; 2 juni 2006 om 19:06 Reden: typo
Limbo is nu online   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2006, 15:22   #168
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Limbo,

Fijn dat Jorn kielman van transhair een hulp heeft gevonden. Wat ons opvalt is dat jorn (pr medewerker van transhair) is gestopt in de laatste week van nov. 2005. Maar gelukkig is er een onafhankelijke vervanger gevonden die wordt geboren op 01-01-2006. Je zou een goede adviseur zijn voor Transhair!

Zij zullen blij zijn met al die gratis energie die je 7 dagen per week en vooral van maandag t/m vrijdag tijdens werktijden in het haarweb stopt. Wij snappen niet dat je 4700 euro voor die 1000 transplantaten hebt moeten betalen want als “onafhankelijk iemand” doe je wel erg je best. Mocht er “toevallig” toch een link zijn met Transhair laat dit dan even weten. Zulke ijverige “onafhankelijke” mensen als jij zijn namelijk uniek.

Laatst gewijzigd door transplantaatje; 2 juni 2006 om 17:17
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2006, 16:27   #169
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.272
Geslacht:
Transplantaatje, ik wil niet hebben dat er hier iemand beschuldigd wordt zonder bewijzen. Jij bent denk ik wel de laatste die zoiets mag doen.
Tenzij je met bewijzen komt, wil ik zulke dingen niet weer horen.

Stan, ik zat toen ik twintig was in hetzelfde schuitje als jij. Geloof me, je bent nog veel te jong er voor. Wacht eerst even af hoe de kaalheid doorzet.
Mocht je een hoefijzerspatroon over houden, dan zal het resultaat van een ht zeker tegenvallen. En om een beetje resultaat te krijgen, tenzij je maar een klein kalend gedeelte wilt opvullen, zal 1 transplantatie niet genoeg zijn.
Het resultaat van FUT en FUE is hetzelfde, behalve dat je bij een FUT (de stripmethode) geen litteken van oor tot oor overhoud. Kort knippen of kaal scheren zonder dat het litteken zichtbaar wordt zal dan niet meer gaan.

Groet, Henk.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2006, 16:33   #170
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.432
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door transplantaatje
Limbo,

Fijn dat Jorn kielman van transhair een hulp heeft gevonden. Wat ons opvalt is dat jorn (pr medewerker van transhair) is gestopt in de laatste week van nov. 2005. Maar gelukkig is er een onafhankelijke vervanger gevonden die wordt geboren op 01-01-2006. Je zou een goede adviseur zijn voor Transhair!

Hun zullen blij zijn met al die gratis energie die u 7 dagen per week en vooral van maandag Tm vrijdag tijdens werktijden in het haarweb stopt. Wij snappen niet dat u 4700 euro voor die 1000 transplantaten hebt moeten betalen want u als “onafhankelijk iemand” doet u toch wel erg uw best. Mocht er “toevallig” toch een link zijn met Transhair laat dit dan even weten. Zulke ijverige “onafhankelijke” mensen als u zijn namelijk uniek.
Hier stond een reactie op bovenstaande flauwekul. Uit ergernis. Maar ik heb besloten niet met die figuur in discussie te staan, mede gezien zijn eigen gedrag inzake "Opa".

Laatst gewijzigd door Limbo; 2 juni 2006 om 18:56
Limbo is nu online   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2006, 17:12   #171
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Limbo mag schijnbaar alles zeggen. Wij stellen een vraag aan hem want wij constateren bepaalde feiten. Dit is nog geen beschuldiging. Volgens ons krijgt hij toch een compliment voor zijn ijverige werk.

Prettig weekeind.

Laatst gewijzigd door transplantaatje; 2 juni 2006 om 17:18
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2006, 17:19   #172
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.432
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door transplantaatje
Limbo mag alles schijnbaar alles zeggen. Wij stellen een vraag aan hem want wij constateren bepaalde feiten. Dit is nog geen beschuldiging. Prettig weekeind.
Je kunt alleen maar constateren dat ik tevreden ben met mijn FUT van 28 of 29-12 j.l., dat ik Transhair dus ook niet afkraak maar dat ik overigens ook geen enkele andere methode of kliniek afkraak. Niet meer, en niet minder.

Ik snap ook wel dat er niemand is op dit forum die tevreden is over een behandeling bij jullie, maar dat wil toch niet bij voorbaat zeggen dat ik in enigerlei mate verbonden ben aan Transhair of welke kliniek dan ook?
Dus, wees eens niet zo jaloers en gedraag je als een vent!!
Limbo is nu online   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2006, 18:40   #173
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.272
Geslacht:
O.k heren, nu weer on-topic: Ervaringen met FUT-methode.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2006, 19:54   #174
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Ik ben benieuwd of Dr. Feriduni zelf ook weet wat transplantaatje allemaal uitspookt op dit forum. Je hoeft maar even te googlen en je komt op deze site.

Ik vind het leuk om ervaringen te lezen van mensen met bepaalde klinieken.
Daarom zou ik ook wel eens een onafhankelijke ervaring willen lezen van iemand die een ht bij Dr. Feriduni heeft ondergaan.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2006, 04:06   #175
Roland
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2003
Berichten: 426
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door transplantaatje
Limbo,

Fijn dat Jorn kielman van transhair een hulp heeft gevonden. Wat ons opvalt is dat jorn (pr medewerker van transhair) is gestopt in de laatste week van nov. 2005. Maar gelukkig is er een onafhankelijke vervanger gevonden die wordt geboren op 01-01-2006. Je zou een goede adviseur zijn voor Transhair!

Zij zullen blij zijn met al die gratis energie die je 7 dagen per week en vooral van maandag t/m vrijdag tijdens werktijden in het haarweb stopt. Wij snappen niet dat je 4700 euro voor die 1000 transplantaten hebt moeten betalen want als “onafhankelijk iemand” doe je wel erg je best. Mocht er “toevallig” toch een link zijn met Transhair laat dit dan even weten. Zulke ijverige “onafhankelijke” mensen als jij zijn namelijk uniek.
Ai ai ai, heftige shit weer op het forum. Transplantaatje, is dat dr med hair? Man man wat een schaamstreken hier soms. Maar goed StantheMan, probeer eerst eens stabilisatie te bereiken met een of anders regime. Kijk dit een jaar af en als de haaruitval naar je idee gestabiliseerd is ga dan eens rondkijken voor een HT(dan zou ik wel keihard FUE aanraden aangezien het je eerste HT is en je liever niet met een litteken op je achterhoofd blijft zitten mocht je het ooit nog af moeten/willen scheren)

PS: is Kielman echt gestopt met posten hierow? Dat vind ik toch wel jammer. Goed het was een dickhead eerste klas en zijn posts waren ook altijd pro-Transhair, maar WEL informatief. Goed weltruste
Roland is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2006, 09:58   #176
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
[QUOTE=stantheman]hey,

Ik denk er al een tijdje over om een ht te ondergaan. Ik heb diverse klinieken bezocht maar ben er nog steeds niet zeker van. Aestatic clinics maakte op mij de beste indruk, daar heb ik uiteindelijk de afspraak voor de behandeling gemaakt. Een week voor tijd heb ik echter afgebeld.
Hoewel de situatie steeds schrijnender wordt en ik besef dat ik, wil ik niet knetterkaal eindigen, iets zal moeten ondernemen vind ik het een hele stap.
Ik hoop dat jullie een aantal vragen naar eerlijkheid kunnen beantwoorden, niet gekleurd door enig belang(wat bij de klinieken natuurlijk wel zo is.
mijn eerste vraag heeft betrekking op het verborgen houden van het feit dat ik een ht zou hebben ondergaan. Aangezien ik pas 20 ben zou ik er niet echt trots op zijn een ht te hebben ondergaan.



Stan,

20 jaar is erg jong! Het beste is om nog even te wachten met een haartransplantatie tot dat het iets duidelijker is hoe snel het gaat met je haaruitval. Mocht je toch per se behandeld willen worden dan moet je toch echt een paar dingen weten. Als eerste zal de haarlijn altijd vrij hoog gemaakt gaan worden omdat een lage haarlijn nu wel leuk is met 20 jaar maar het moet ook wel bij je gezicht passen als je straks 40 bent. Ga er ook van uit dat je niet na 1 haarbehandeling klaar bent!

Waarschijnlijk zal je op je 26e nog een aanvulling nodig hebben. En de kans is groot dat je daarna misschien weer op je 35e je kruin moet aanvullen.

Als je al deze dingen in overweging neemt en hier goed van op de hoogte bent ga dan pas een gesprek aan met een kliniek. Maar het beste is wacht nog even een paar jaar!
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2006, 10:41   #177
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23
Ik ben benieuwd of Dr. Feriduni zelf ook weet wat transplantaatje allemaal uitspookt op dit forum. Je hoeft maar even te googlen en je komt op deze site.

Ik vind het leuk om ervaringen te lezen van mensen met bepaalde klinieken.
Daarom zou ik ook wel eens een onafhankelijke ervaring willen lezen van iemand die een ht bij Dr. Feriduni heeft ondergaan.
Hoi Jeroen,

Dr Feriduni is van alles op de hoogte. Hij heeft het nog nooit zo druk gehad als de laatste maanden.

Het probleem van het haarweb is dat de verdeling van ontevreden en tevreden mensen over hun haartransplantatie is ongeveer 80 – 20 %. Wij behandelen iedere dag mensen met de FUE en de FUT methode.
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2006, 11:20   #178
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Ok, dan is het goed.

In een andere post zeg je dat Stan dan op zn 35e zijn kruin waarschijnlijk op moet laten vullen.
Maar willen alle patienten altijd hun kruin opgevuld zien?

Ik persoonlijk zou dat niet willen. Mijn kruin is ook al flink kaal, maar voorop vind ik toch veel belangrijker.
Ben ik dan 1 van de enige die er zo over denkt?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2006, 12:02   #179
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23
Ok, dan is het goed.

In een andere post zeg je dat Stan dan op zn 35e zijn kruin waarschijnlijk op moet laten vullen.
Maar willen alle patienten altijd hun kruin opgevuld zien?

Ik persoonlijk zou dat niet willen. Mijn kruin is ook al flink kaal, maar voorop vind ik toch veel belangrijker.
Ben ik dan 1 van de enige die er zo over denkt?
Absoluut niet! Er zijn veel mannen die helemaal geen probleem hebben met een kalende kruin. Het is meer om Stan duidelijkheid te geven waar hij aan begint als je nog maar 20 jaar oud bent.
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2006, 12:51   #180
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.432
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door transplantaatje
Absoluut niet! Er zijn veel mannen die helemaal geen probleem hebben met een kalende kruin. Het is meer om Stan duidelijkheid te geven waar hij aan begint als je nog maar 20 jaar oud bent.
En wat vind je dan van propecia of finasteride. Of het alternatief om die buisjes door te snijden? Ben het ermee eens dan 20 misschien te jong is, maar dan omdat het menselijk lichaam pas met 27 volgroeid is. Ergens komt een moment waarop je je zou moeten laten helpen, als je dat wilt tenminste!
Limbo is nu online   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.