Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 december 2003, 17:40   #31
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595

Pindakaas ben je al bij douglas geweest?
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2003, 17:41   #32
kabouterplop
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2003
Berichten: 146
Valt nu wel weer mee met die positieve reacties over dat innovate product.
was heel effetjes maar nu nix meer ,,, mischien was men iets te enthousiast met een paar haartjes die opdoken , haar kan ook groeien door placebo effect , als men echt iets wil dan gebeurd het ook effe , maar al gauw verdwijnt het weer als sneeuw voor de zon ..
sorry voor mijn negatieviteit maar daar is ook wel reden toe lijkt mij na al die valse hoop producten .
kabouterplop is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2003, 17:51   #33
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Waar haal je dat nu weer vandaan.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2003, 21:41   #34
Retteketet
HaarWeb lid
 
Retteketet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Berichten: 183
ik vindt kabouterplop altijd erg negatief, en hij zegt het zelf al. Maar als je na alle producten geen hoop meer hebt? waarom kom je dan op deze site? klinkt mischien wat hard, maar ja....
Retteketet is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2003, 22:05   #35
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Citaat:
Originally posted by kabouterplop
haar kan ook groeien door placebo effect , als men echt iets wil dan gebeurd het ook effe , maar al gauw verdwijnt het weer als sneeuw voor de zon ..
Was dat maar waar... Elke keer een klein beetje hopen (willen) en je hebt een bos met haar...!?
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2003, 23:50   #36
kabouterplop
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2003
Berichten: 146
Ja hoor , ik kom op dit forum omdat ik net zo bezorgd ben over mijn haaruitval als iedereen hoor.
is er dan reden om erg positief te zijn dan , Avodart het middel waar idereen jaren op zat te wachten voldoet uiteindelijk niet aan de verwachtingen , en nu is het weer een ^-Bap middel wat het helemaal zou moeten zijn die binnen een maand al resultaat zou leveren , wat eigenlijk helemaal niet kan als je rekening houd met haargroei cyclus .. en ga zo maar door.
ik vindt het knap als je nog positief kan zijn , ja mischien als je net 20 bent , maar als je al ruim 20 jaar je haar verliest en voor schut loopt met je dunne half kale haardos dan is het wel ff wat anders zou ik zo zeggen.
kabouterplop is offline   Met citaat reageren
Oud 11 december 2003, 00:25   #37
Frans K
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2003
Berichten: 179
ik denk dat leeftijd inderdaad best weleens een factor kan zijn ! Waarom ? Als je er vroeg bij bent, wek je veel eerder je haarfollikels weer tot leven. Als je de 30 ruim gepasseerd bent , al langer haaruitval ervaart is het volgens mij moeilijker / lastiger om het proces te stoppen / om te keren. Dat is in feite logisch, als je ouder wordt wordt je huid ook slapper , herstel je minder snel van inspanningen, etc.
__________________
0,5 mg dutasteride (1 of 2 x per week) vanaf 14 mei 2006

eventueel Lasercomb en behandeling GHO in de toekomst

uiteindelijk geen medicatie meer
Frans K is offline   Met citaat reageren
Oud 11 december 2003, 09:45   #38
Swervy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 september 2003
Berichten: 34
Citaat:
Originally posted by kabouterplop
is er dan reden om erg positief te zijn dan , Avodart het middel waar idereen jaren op zat te wachten voldoet uiteindelijk niet aan de verwachtingen , en nu is het weer een ^-Bap middel wat het helemaal zou moeten zijn die binnen een maand al resultaat zou leveren , wat eigenlijk helemaal niet kan als je rekening houd met haargroei cyclus .. en ga zo maar door.
ik vindt het knap als je nog positief kan zijn , ja mischien als je net 20 bent , maar als je al ruim 20 jaar je haar verliest en voor schut loopt met je dunne half kale haardos dan is het wel ff wat anders zou ik zo zeggen.
He Kabouterplop, ik begrijp je reactie heel goed. Als je wat ouder bent heb je al heel wat ontwikkelen en tegenslagen te verduren gehad, ik ben zelf 30 en heb ook wat te verduren gehad. Maar aan de andere kant er zit voortgang in de ontwikkelingen, laten we dat voorop houden. Voor de jonkies in de toekomst ziet het er positief uit. Hebben wij niks aan natuurlijk. Maar misschien ook wel, misschien werkt HET middel ook wel voor mensen die al 20 of 30 jaar geen haargroei meer hebben gehad. Moet je nagaan zit je je hele leven te wachten op het middel, komt het er eindelijk, heb je 1 dag een flinke bos haar en dan sterf je aan ouderdom . En Kabouterplop, ik denk dat niemand behalve jijzelf natuurlijk, zal zeggen of denken dat jij voor schut loopt om wat je op je hoofd draagt. Weet je alleen mensen die kaal worden letten op mensen die kaal worden, is je dat wel eens opgevallen? Maar goed dat neemt natuurlijk niet weg hoe je tegen jezelf aankijkt. De ene dag voel ik me ook klein en de andere dag weer super groot, terwijl ik hetzelfde haar hou! Ain't we all!!!!

Groetjes
__________________
Minoxidil 5% 2 x daags
Rooscure
Swervy is offline   Met citaat reageren
Oud 11 december 2003, 19:27   #39
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.284
Geslacht:
Ik kan me plop zijn sceptische houding wel voorstellen. Ik denk ook dat jongeren veel meer (misschien wel te) geloven dat dé
oplossing binnen handbereik is. Als je al in de dertig bent en al
allerlei middelen hebt geprobeerd wordt je ook wel iets sceptisch.
De vooruitzichten m.b.t. bap-6 lijken wel goed, maar het is nog veel te vroeg om er wat over te zeggen. Maar tot nu toe zijn er alleen nog maar een paar enthousiaste berichten op internationale sites. Maar wie zegt dat die niet van innovate zijn.
Lijkt ver gezocht, maar ze kunnen ook wel een paar "Jorn Kielmans" in dienst hebben.
Overigens vind ik het ook link om iets te gebruiken waarvan je de bijwerkingen nog niet van kent. Was het dit middel niet dat werd getest bij muizen. Met verbazingwekkend resultaat, wat betreft
de groei van haren en van tumoren.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 11 december 2003, 19:44   #40
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Het lijkt me stug dat een corporatie als Lion "jorn kielmans" ingehuurd heeft. In Japan geld net zo'n strenge geneesmiddel controle als in Nederland. Er word dus niet zomaar iets op de markt gebracht zonder dat het uitvoerig getest is.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2003, 18:13   #41
opzichgoed
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2003
Berichten: 246
Citaat:
Originally posted by Frans K
ik denk dat leeftijd inderdaad best weleens een factor kan zijn ! Waarom ? Als je er vroeg bij bent, wek je veel eerder je haarfollikels weer tot leven. Als je de 30 ruim gepasseerd bent , al langer haaruitval ervaart is het volgens mij moeilijker / lastiger om het proces te stoppen / om te keren. Dat is in feite logisch, als je ouder wordt wordt je huid ook slapper , herstel je minder snel van inspanningen, etc.
Fransie! DUH!!!
__________________
Finasteride 1,25mg (1/4 Proscar)
Minoxidil 5% (Kirkland Signature) (3x p wk)
Multivit. (Etos)
Rooscure Shampoo (3x p wk)
opzichgoed is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.