Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 november 2003, 14:09   #1
kobus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 11
vraagjes aan Pindakaas

Hoi Pindakaas,

Hoelang heb jij Propecia gebruikt voordat je overstapte op Dustasteride? ik gebruikt het nu 6 maanden. Het uitvallen is minder geworden, maar nog niet geheel gestopt. Wat zal ik doen, gewoon een jaar gebruiken en dan concluderen? Ik gebruik ook 2% minoxidil sinds twee maanden.

Zal ik nu al overstappen naar Dustasteride? Waar kan ik het makkelijk kopen als ik het ga doen? Waar kan ik de 5% minoxidil oplossing vandaan halen, of moet ik daarvoor weer naar de dermatoloog.

Laatste tijd lees ik veel over Propecia in de krant etc, dat het werkt en weet ik veel allemaal. Toch wil ik het beste spul hebben en denk aan dustasteride. Daar lees je niets over. Ben niet huiverig voor bijwerkingen, heb ik ook trouwens niet met Propecia. al die verhalen over geen zin in seks en borstvorming. Heb ook gelezen dat het spierontwikkeling tegengaat. Ik fitness 4 keer per week en ben gewoon vooruit gegaan in het optillen en drukken van gewichten. integendeel spieren gaan gewoon vooruit.

Naast al al die rommel, las ik ook over extra zinkpillen etc. Kun je me daar ook meer info over geven? Koffie is misschien niet goed, dus ga ik ook maar groene thee drinken, wordt je ook lekker rustig van.

als het allemaal niet werkt ga ik niet over op transplantaties, want dat zie ik niet zitten. Dan is het simpelweg jammer.

Pindakaas, alvast bedankt.

groet.

Kobus
kobus is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2003, 16:47   #2
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Re: vraagjes aan Pindakaas

Citaat:
Originally posted by kobus
Hoi Pindakaas,?
Hoi kobus!

Citaat:
Originally posted by kobus
Hoelang heb jij Propecia gebruikt voordat je overstapte op Dustasteride?
Ik heb fina (proscar) voor ongeveer een jaar gebruikt en ben toen overgestapt op dutasteride.

Citaat:
Originally posted by kobus
Wat zal ik doen, gewoon een jaar gebruiken en dan concluderen?
Tja, als jij zegt dat fina weinig tot niets voor je doet, dan zou ik toch eens gaan informeren bij een dokter om te kijken of duta een optie is.

Citaat:
Originally posted by kobus
Waar kan ik het makkelijk kopen als ik het ga doen? Waar kan ik de 5% minoxidil oplossing vandaan halen, of moet ik daarvoor weer naar de dermatoloog.?
Vraag eerst aan je dokter of hij het voor wilt schrijven, daarna kun je altijd nog diverse internetsites proberen (o.a. Merlonipharma) Of misschien bij FRANSIE...! Voor minoxidil 5% moet je eens bij http://www.cheapregaine.nl kijken. Heb daar zelf ook m`n minoxidil vandaan en het is goed spul.

Citaat:
Originally posted by kobus
Naast al al die rommel, las ik ook over extra zinkpillen etc. Kun je me daar ook meer info over geven?
Wat betreft die info over zinkpillen en voedingsuplementen, adviseer ik je om hier eens op dit forum rond te kijken. (of met de search-knop) Ik weet er zelf weinig vanaf. Heb wel iets meer dan een half jaar vitamine-b pillen geslikt, maar met weinig resultaat.

Grt en succes!
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Oud 18 december 2003, 10:01   #3
kobus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 11
thanks Pindakaas

Hoi Pindakaas,

Sorry voor de late reactie op je antwoorden!! Bedankt in ieder geval. Ik ga binnekort eens minoxidil 5% aanschaffen. Eens kijken wat dat voor aanvulling heeft.
Duta wil ik ook wel proberen,maar ga eerst door met fina voor de nu nog komende 4 maanden.
Hoe kom jij nu aan duta? Heb je het via de huisarts of bestel je het via internet? Als het via internet is, waar dan?




Groetjes Robert
kobus is offline   Met citaat reageren
Oud 18 december 2003, 10:02   #4
kobus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 11
o wacht even voor duta heb je al een adres/naam opgegeven!

gr.

R
kobus is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2003, 13:55   #5
Roland
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2003
Berichten: 426
Robert, kun jij 't even laten weten of jou huisarts de duta wél voor wil schrijven? Of dat je 't uiteindelijk tóch via internet hebt besteld?
Roland is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2003, 00:28   #6
kobus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 11
Angry reactie

Hoi Roland,

Ik wacht nog even met het gebruiken van Duta. Ik kan je dus nog geen rlevante info verschaffen. Misschien dat pindakaas je meer kan vertellen.

Groetjs,

Robert
ps: hoe en wanneer kan ik een plaatje onder mijn username plaatsen. Sorry maar is me niet duidelijk.
kobus is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.