Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 20 maart 2007, 00:33   #106
FearTheHair
SpitFire!
 
FearTheHair's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2006
Locatie: Home
Berichten: 76
ey hey,


misschien de gouden tip:

broer van mn zwager had dit ook. Niet goed functionerende schildklier. Een alternatieve arts kan hier een beter oordeel over geven.


Ikzelf heb ook geen volle baard: Kin en zeg maar onderkin wel haar, beetje bakkenbaarden en snor. Het boeit me totaal niet al heb ik liever ook een "echte" baard. Ik geloof zelf dat bij mij vroeger door drugsgebruik de pubertijd afgekapt is geworden.... (trek je eigen conclusie maar...)


Dus ga eens naar een andere doctor en misschien ziet hij wat er evt. niet goed is =)
__________________
Mijn regime
- Haarstamceltransplantatie juni '07 (664 grafts op inhammen)
- dunner worden haar/ getransplanteerde deel blijft zitten
- tondeuse/scheermesje
- remedy? spelen, reizen, nieuwe dingen meemaken en ontdekken, m.a.w. jonge geest en af en toe lekker pintjes happen
FearTheHair is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2007, 00:34   #107
FearTheHair
SpitFire!
 
FearTheHair's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2006
Locatie: Home
Berichten: 76
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Als Padrenos verder gezond is en een mooie haardos heeft, dan heeft hij toch helemaal geen probleem?
Balkenende ziet ernaar uit dat-ie zich nog nooit heeft hoeven te scheren, met als gevolg een heel jong koppie terwijl hij al bijna 50 is.
Dat zie ik alleen maar als groot voordeel.

minder goed voorbeeld Hanna
maar goed punt
__________________
Mijn regime
- Haarstamceltransplantatie juni '07 (664 grafts op inhammen)
- dunner worden haar/ getransplanteerde deel blijft zitten
- tondeuse/scheermesje
- remedy? spelen, reizen, nieuwe dingen meemaken en ontdekken, m.a.w. jonge geest en af en toe lekker pintjes happen
FearTheHair is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2007, 12:50   #108
Padrenos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2006
Berichten: 14
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 28-04-1982 Bekijk bericht
Ik zie het probleem eigenlijk ook niet. Als ik mocht kiezen tussen geen baardgroei hebben of geen inhammen hebben, dan zou de keuze heel makkelijk zijn voor mij.

Ik heb het ook niet over vergelijkingen of iets dergelijks. Ik mis gewoon iets wat iedere andere vent van mijn leeftijd al jaren heeft en dat is frustrerend. Dit is ook geen topic over inhammen of kaalheid op je hoofd, het gaat om baardgroei. En ja, ik denk dat ik ermee naar de dokter ga binnenkort.

Thnx voor de reacties mensen.
Padrenos is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2007, 13:06   #109
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ik denk dat de dokter je voor gek zal verklaren.
Ben je dan van plan om hiervoor levenslang medicijnen te gaan slikken?
En, wat als je door eventuele behandeling onregelmatige baardgroei krijgt, met hier en daar kale plekken?
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2007, 15:12   #110
Padrenos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2006
Berichten: 14
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Ik denk dat de dokter je voor gek zal verklaren.
Ben je dan van plan om hiervoor levenslang medicijnen te gaan slikken?
En, wat als je door eventuele behandeling onregelmatige baardgroei krijgt, met hier en daar kale plekken?

Ik vind het ook belachelijk dat mensen medicijnen slikken als ze kaal worden..... dat is net zo kortzichtig als jouw opmerking.
Padrenos is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2007, 15:32   #111
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Nee, een onvrijwillige kale kop is toch heus véél erger!

Als je baard- en snorgroei zo belangrijk blijft vinden, ja, dan moet je maar medicijnen gaan uittesten.

Heb jij al minoxidil geprobeerd? Bij mij veroorzaakte slechts 2% al haargroei op het voorhoofd(zwarte babyhaartjes), wangen(blonde haartjes) en ik kreeg een zwarte snor(dikke haren), terwijl ik de minox echt alleen op de top van mijn schedel had aangebracht...
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2007, 19:03   #112
CA.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 december 2006
Berichten: 159
[quote=Hanna;127499]Nee, een onvrijwillige kale kop is toch heus véél erger!

Als je baard- en snorgroei zo belangrijk blijft vinden, ja, dan moet je maar medicijnen gaan uittesten.

Heb jij al minoxidil geprobeerd? Bij mij veroorzaakte slechts 2% al haargroei op het voorhoofd(zwarte babyhaartjes), wangen(blonde haartjes) en ik kreeg een zwarte snor(dikke haren), terwijl ik de minox echt alleen op de top van mijn schedel had aangebracht...[/quote]

hoe kan dat dan?
__________________
I don't wanna spend my life jaded, waiting
To wake up one day and find
That I let all of these years go by wasted
Carrie Underwood - Wasted

The hardest thing in this world, is to live in it
CA. is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2007, 19:30   #113
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
CA,
Hoe kan wat nou? Ik ben echt niet de enige die door minoxidil ongewenste haargroei in het gezicht kreeg. Maar wat voor vrouwen ongewenst is, kan voor mannen dus leuk zijn.

Minox komt gewoon in de bloedbaan terecht; bij de één waarschijnlijk erger dan bij de ander.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2007, 01:12   #114
CA.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 december 2006
Berichten: 159
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
CA,
Hoe kan wat nou? Ik ben echt niet de enige die door minoxidil ongewenste haargroei in het gezicht kreeg. Maar wat voor vrouwen ongewenst is, kan voor mannen dus leuk zijn.

Minox komt gewoon in de bloedbaan terecht; bij de één waarschijnlijk erger dan bij de ander.
oh,. dat wist ik niet (dat het in de bloedbaan werd opgenomen). dat verklaart het idd.

vroeg het me gewoon af
__________________
I don't wanna spend my life jaded, waiting
To wake up one day and find
That I let all of these years go by wasted
Carrie Underwood - Wasted

The hardest thing in this world, is to live in it
CA. is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2007, 18:27   #115
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Ik kreeg er zelfs haren op men oorschelpen van , om nog maar te zwijgen van wat het me nadien aangedaan heeft natuurlijk.... het lijkt wel of ik napalm gebruikt heb ipv minox
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2007, 21:49   #116
Padrenos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2006
Berichten: 14
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Padrenos Bekijk bericht
Hallo,

Ik ben bijna 23 jaar en ik heb amper baardgroei. Op mijn kin zitten wel haartjes maar als ik me 4 dagen niet scheer dan zie je dat niet van 2 meter afstand bij wijze van spreken. Op mijn wangen zit helemaal geen haar en als ik me 4 dagen niet scheer dan zitten er wat kleine donshaartjes.

Nu heb ik genoeg dingen gelezen als:

*Komt vanzelf.
*Baardgroei is toch irritant?? Wees blij dat je het niet hebt!
*Erfelijk bepaald.
*Genetisch bepaald.
*Etc.

Nu begrijp ik de bovenstaande 'verklaringen' wel, maar het is toch wel een beetje frustrerend dat je op het werk komt en ziet dat iemand van 16/17 gewoon z'n wangen vol stoppels heeft zitten en ik 6,7 jaar ouder ben en nog geen haartje tegenkom.
Het kan niet met sport of voeding te maken hebben want ik beoefen 4 sporten en eet goed. Mijn hoofdhaar groeit ook als de bliksem, maar er is geen spoor van bakkebaarden te bekennen.
Is het niet een beetje raar dat je bijna 23 bent en zelfs nog geen stoppels op je wangen krijgt? Ik zit er sterk over na te denken om naar de huisarts te gaan puur om het feit dat ik er een beetje moe van word.

* In afwachting van wat serieuze reacties *

PS: Ik ben gewoon NL , mocht iemand dat gaan vragen.

Bijna een jaar later. Wel wat haartjes erbij op mn kind en t begint ook wat meer te groeien richting mijn wangen. Maar bakkebaarden en haar op mn wangen zal ik wel nooit krijgen...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeeld...ubbly_face.jpg

Ja, 2 haartjes op mn linkerwang en that's it, voor de rest flashaartjes...

Laatst gewijzigd door Padrenos; 19 juni 2007 om 21:54
Padrenos is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2007, 15:13   #117
Ed1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 oktober 2006
Locatie: Nederland
Berichten: 113
Ik vind het er goed, mannelijk, uitzien hoor.. Ikzelf ben 21 bijna en ook weinig baardgroei, een beetje op de kin en ik zag dat het eindelijk ook dikker begon te worden op de bakkebaarden. De wangen gewoon 'kaal' nog, dus ik ben opzich ook best laat met het krijgen ervan in vergelijking met sommige andere jongeren, maar niet zo erg..
Ed1 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2007, 02:26   #118
Shukie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2007
Berichten: 4
Ik ben ook 22 en als ik me een maand niet zou scheren zou niemand het merken, maar om eerlijk te zijn maakt me dat echt niet uit. Een bad-boy stoppelbaard zou mij toch al niet staan
Shukie is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2008, 16:40   #119
Padrenos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2006
Berichten: 14
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Padrenos Bekijk bericht
Hallo,

Ik ben bijna 23 jaar en ik heb amper baardgroei. Op mijn kin zitten wel haartjes maar als ik me 4 dagen niet scheer dan zie je dat niet van 2 meter afstand bij wijze van spreken. Op mijn wangen zit helemaal geen haar en als ik me 4 dagen niet scheer dan zitten er wat kleine donshaartjes.

Nu heb ik genoeg dingen gelezen als:

*Komt vanzelf.
*Baardgroei is toch irritant?? Wees blij dat je het niet hebt!
*Erfelijk bepaald.
*Genetisch bepaald.
*Etc.

Nu begrijp ik de bovenstaande 'verklaringen' wel, maar het is toch wel een beetje frustrerend dat je op het werk komt en ziet dat iemand van 16/17 gewoon z'n wangen vol stoppels heeft zitten en ik 6,7 jaar ouder ben en nog geen haartje tegenkom.
Het kan niet met sport of voeding te maken hebben want ik beoefen 4 sporten en eet goed. Mijn hoofdhaar groeit ook als de bliksem, maar er is geen spoor van bakkebaarden te bekennen.
Is het niet een beetje raar dat je bijna 23 bent en zelfs nog geen stoppels op je wangen krijgt? Ik zit er sterk over na te denken om naar de huisarts te gaan puur om het feit dat ik er een beetje moe van word.

* In afwachting van wat serieuze reacties *

PS: Ik ben gewoon NL , mocht iemand dat gaan vragen.
Bijna 2 jaar na mijn openingspost. Ben nu 24 1/2 jaar en heb nog geen haar op mijn wangen. Geen stoppels op mijn wangen. Niets wat er op lijkt.

Vraag me toch af wat er aan de hand is.
Padrenos is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2008, 17:27   #120
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Padrenos Bekijk bericht
Vraag me toch af wat er aan de hand is.
Niets. De ene man heeft bijna geen lichaamsbeharing en de ander heeft het juist in overvloed. Dit is gewoon genetisch bepaald. Zelf heb ik bijvoorbeeld geen borsthaar en mijn vader ook niet. Baardgroei heb ikzelf wel, maar dit zal wel van de familie van mijn moederskant komen, want mijn vader heeft ook bijna geen baardgroei. Ik denk dat je jezelf erbij neer moet leggen dat je nooit een baard kunt laten staan, helaas...
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
asymmetrische baardgroei echo Overige (haar)discussies - Algemeen 1 16 maart 2006 21:37
verband tussen Baardgroei en Hoofhaar uitval Bart -bold AGA - Algemeen 11 18 maart 2002 16:15


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.