Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 20 september 2018, 19:25   #1
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Transhair Ervaringen

Beste leden van Haarweb,


Ik ben afgelopen week bij Transhair geweest voor een consult en ze hebben mij opzich een redelijk scherp aanbod gedaan ( 1700 grafts voor 3600 euro.) Ik wil zelf voor de FUT optie gaan en ik zal even kort toelichten waarom aangezien ik lees dat veel mensen dit afraden.

Wat ik wel apart vind aan de kliniek is dat je inderdaad een gesprek krijgt met een sales man. Ik heb hem zelfs gegoogled en hij heeft gewoon een sales opleiding gedaan. Nu weet ik van mezelf dat mijn donor gebied prima is maar vind het wel raar dat hij dit kan beoordelen en geen arts.

Goed ik zal nog even kort toelichten waarom ik voor FUT kies. Ik hoor graag iedereen zijn mening en ideeen.

1 Ik wil niet kaal geschoren worden
2 Mijn genen zijn bekend uit de familie. Ik zal heel lang stabiel blijven en alleen mijn inhammen zouden eventueel verder kunnen vorderen. Mijn haar achter is altijd wel rond de halve tot 1 centimeter. Ik denk dus dat niemand het litteken zal opvallen. Heb foto's gezien van de littekens en die vielen al reuze mee bij kale mensen.

Ik heb op dit moment type 2 a 3 inhammen. Ik heb er gewoon geld voor over en zou het niet erg vinden om over een aantal jaar bijvoorbeeld een nieuwe HT te ondergaan. Ik ga echt puur voor het resultaat en dit is op dit moment wel mijn budget.


Nu heb ik hier even door de jaren heen bekeken en gezocht op transhair en ik zie afwisselende verhalen over deze kliniek. Alle ervaringen zijn welkom. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.


alvast bedankt.
FKCZ is offline   Met citaat reageren
 

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.