Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 12 mei 2020, 15:30   #32
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ Bekijk bericht
Ervanuitgaande dat je bij je foto onder het felle licht staat vind ik het goed gelukt. Ik kan wel moeilijk een oordeel geven omdat ik alleen dit perspectief zie. Onder fel licht zie je altijd dat haar getransplanteerd is tenzij je misschien 55 grafts per cm@ laat plaatsen kun je door de hoofdhuid kijken onder licht.

Follow up is voor mij niet van belang maar dat wisten ze van te voren. Als ik een vraag had waren ze altijd bereikbaar. Ik persoonlijk heb geen behoefte aan iemand die me een paar keer per week belt hoe het gaat. Dit is natuurlijk voor iedereen verschillend
In vond het toch goed om alvast een keer zowel door de adviseur als door de arts naar mijn resultaten te laten kijken. Dit heb ik vandaag gedaan en ik ben blij dat zij beiden ook vaststelden dat de resultaten beter hadden moeten zijn. Derhalve heb ik besloten dit maal een FUE behandeling te ondergaan waarbij er dan 1200 tot 1400 grafts geplaatst gaan worden. Omdat het resultaat niet was wat ik verwachte heb ik een flinke korting op de behandeling gekregen. Voorlopig staat deze voor verderop in juli ingepland dus ik kijk hier naar uit.
Mikeye is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.