Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 augustus 2010, 20:27   #1
jutenjul
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2010
Berichten: 11
hoe lang voor je haar weer terug groeit

Hoi hoi,

Sinds ik weet dat ik ttm heb (ongeveer 1,5 week) ben ik niet meer aan mijn haar gekomen. Ben dus reuze trots op mezelf! Maar, nu heb ik een vraag en hoop dat 1 van jullie het antwoord heeft. Hoe lang duurt het voor die kale plekken wat verdwenen zijn?

liefs jutenjul
jutenjul is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2010, 23:10   #2
xJoyce
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 februari 2008
Berichten: 32
bij mij gaat dat telkens best wel snel, ik pluk momenteel alleen mijn wenkbrauwen en ik merk dat er na een week wel weer wat meer zit maar die kans krijgt het nu niet meer want dan is het allang weer weg! Maar goed zeg dat je het nu al 1,5 week niet meer doet. Vertel me toch eens hoe je dat doet want het wil niet lukken hier.
xJoyce is offline   Met citaat reageren
Oud 24 augustus 2010, 15:04   #3
Fleurrr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 augustus 2009
Berichten: 136
Gemiddeld genomen groeit je haar 1cm per maand. De echte kale plekken groeien dus wel redelijk 'snel' toe, als je tenminste niet blijft trekken, hoewel het in mijn ogen wel een eeuwigheid lijkt te duren vooraleer die plekken echt bedekt zijn.
Anderhalve week is al een heel goed begin! Nog veel succes, doe zo voort!
Fleurrr is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2010, 13:07   #4
Wenkie
Wimper/Wenkbrauwloos
 
Geregistreerd: 27 augustus 2010
Berichten: 6
Hello..

Even een vraagje onder de wimper en wenkbrauw trekkers. Bij mij groeit er na 2 weken al aardag wat haar. Om volledige wenkbrauwen terug te krijgen dan moet ik er zeker 2-3 maanden vanaf blijven. Mijn wimpers duurt het wat langer. Wat is jullie ervaring?
Wenkie is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2011, 00:21   #5
just_him
HaarWeb lid
 
just_him's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2008
Berichten: 26
Geslacht:
bij mij duurde het ongeveer 2 maanden voordat het echt weg was..
je haar groeit elke maand 1 centimeter.. maar om het sneller te laten groeien kun je het best je hoofdhuid masseren. dat doe je zo : je linkerhand bovenop je hoofd(aan de voorkant) dan knijp je met je vingers in je huifdhuid. dan ga je naar de zijkant, dan naar je oor, dan naar je achterkant en je nek. dan ga je langzamere hand naar boven en dan doe je je kruin..

je kunt het ook trillen, kneden, en trommelen..
(trillen, je zet je handen stevig op je hoofdhuid en shake'd het heen en weer) kneden doe je het zelfde als trillen alleen kneed je het dan. trommelen doe je met je vingertoppen op je hoofd en je tikt het stuk voor stuk je hele hoofd.

er is namelijk bewezen dat als je deze handelingen elke dag doet, dat je haar 2x zo snel groeit!!! bij mensen met en zonder ttm is het getest..

(ik zit op de kappersafdeling en heb het moeten leren namelijk,)
just_him is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Algemene haarverzorging dimitjeeuuhh Overige (haar)discussies - Algemeen 14 20 juni 2009 15:38
Help! Moii. Hirsutisme - Behandelingen 91 30 maart 2009 15:45
Groeit uitgevallen minox haar weer terug? Persian Medicijnen/haargroeimiddelen 2 6 juli 2008 15:51
Synthetisch, of echt haar, of een combinatie? Chris Haarwerken 11 5 juni 2006 18:50
Wanneer komt een haar weer terug na uitval? feb AGA - Algemeen 3 29 oktober 2004 22:50


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.