Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 februari 2020, 19:48   #31
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
Volgens de mensen om me heen blijkt dat er al een goed verschil te merken is
t.o.v voor mijn HT.Wetende dat de groei in princiepe vanaf maand 2 na de HT t e verwachten is betekend dit dus nu dat ik op 2 maanden ben.Als je mijn donor bekijkt lijkt me dat deze de HT toch goed doorstaan heeft.Wat betreft het resultaat besef ik maar al te goed dat je met 1750 grafts voorhoofd en 1550 grafts voor gedeelte middentoef geen wonderen moet verwachten daarom ik ook reeds enkele male heb weergegeven dat er een 2de HT aan te pas zal komen ( en tevens de laatste) .Ik heb waarschijnlijk nog een verbetering te verwachten gedurende de volgende maanden om te concluderen dat de HT tot een goed resultaat heeft geleid.Ik dank mijn volgers die mij steunen en mij het beste hebben toegewenst en ik zal voor hen in de loop van de maanden verdere info op mijn topic plaatsen
Ja denk ook wel dat er al een aardig verschil in zit. Alleen foto's van pre-HT zijn een beetje lastig te vergelijken i.v.m. lichtinval en hoek, etc.

Weet je nog hoeveel grafts per cm² er bij jou zijn geplaatst destijds?
Succes de komende maanden!
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2020, 00:09   #32
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PJKG Bekijk bericht
Ja denk ook wel dat er al een aardig verschil in zit. Alleen foto's van pre-HT zijn een beetje lastig te vergelijken i.v.m. lichtinval en hoek, etc.

Weet je nog hoeveel grafts per cm² er bij jou zijn geplaatst destijds?
Succes de komende maanden!
Voorhoofd ging om 15cmx4cm =60 cm2 :geplaatst 1750 grafts=amper 30 grafts per cm2
Middentoef : 10cm x 5cm= 50cm2 geplaatst 1550 grafts = ong:31 grafts
Persoonlijk heb ik het er moeilijk mee als er gezegd word bv ( en dit is wat Veldhoven verklaart dat ze 30-45 en zelfs 55 grafts plaatsen per cm2.Als ik de foto,s bekijk van HT direkt na de ingreep probeer ik me 1cm2 op een hoofd voor te stellen en als ik dan de ingeplante grafts zie geloof ik niet in die aantallen die men vooropstelt.Ook het feit dat men bij mijn HT geen speciale
kijk hulpmiddelen heeft gebruikt geeft me de indruk dat het hoegenaamd niet mogelijk is om deze aantallen op 1cm2 te zetten, en dan nog niet te spreken van het bloed dat er constant moet afgespoten worden.Als ik de HT bekijk van andere zie ik duidelijk dat er veel afstand is tussen de uitgekomen haren wat nooit zo zou zijn als er op 1cm2 55 grafts zouden gezet zijn.Bedankt voor je steun en zoals gezegd hou ik je verder op de hoogte van mijn evolutie.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2020, 11:08   #33
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
Voorhoofd ging om 15cmx4cm =60 cm2 :geplaatst 1750 grafts=amper 30 grafts per cm2
Middentoef : 10cm x 5cm= 50cm2 geplaatst 1550 grafts = ong:31 grafts
Persoonlijk heb ik het er moeilijk mee als er gezegd word bv ( en dit is wat Veldhoven verklaart dat ze 30-45 en zelfs 55 grafts plaatsen per cm2.Als ik de foto,s bekijk van HT direkt na de ingreep probeer ik me 1cm2 op een hoofd voor te stellen en als ik dan de ingeplante grafts zie geloof ik niet in die aantallen die men vooropstelt.Ook het feit dat men bij mijn HT geen speciale
kijk hulpmiddelen heeft gebruikt geeft me de indruk dat het hoegenaamd niet mogelijk is om deze aantallen op 1cm2 te zetten, en dan nog niet te spreken van het bloed dat er constant moet afgespoten worden.Als ik de HT bekijk van andere zie ik duidelijk dat er veel afstand is tussen de uitgekomen haren wat nooit zo zou zijn als er op 1cm2 55 grafts zouden gezet zijn.Bedankt voor je steun en zoals gezegd hou ik je verder op de hoogte van mijn evolutie.
Dankje voor de info w.b.t. je grafts per cm².
Ja ik ben het met je eens. 50+ grafts per cm² lijkt me haast onmogelijk, en inderdaad als je soms foto's ziet van mensen direct na hun HT, dan lijkt het niet dat ze er zoveel hebben per cm² (als ze dat claimen).

Toen ik afgelopen jaar zelf in Veldhoven op consult was adviseerden ze mij 1700-1800 grafts met een dichtheid van 50 per cm². Dat klinkt in ieder geval erg goed, maar het is altijd afwachten of het ook daadwerkelijk zo is.
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2020, 13:15   #34
morgulsblade
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2015
Berichten: 119
Geslacht:
Hey Ines, het ziet er goed uit man, zeker voor 4 maanden, dat is pas het begin . Ben benieuwd naar het resultaat van de komende maanden.

Laatst gewijzigd door morgulsblade; 27 februari 2020 om 15:25
morgulsblade is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2020, 15:22   #35
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PJKG Bekijk bericht
Dankje voor de info w.b.t. je grafts per cm².
Ja ik ben het met je eens. 50+ grafts per cm² lijkt me haast onmogelijk, en inderdaad als je soms foto's ziet van mensen direct na hun HT, dan lijkt het niet dat ze er zoveel hebben per cm² (als ze dat claimen).

Toen ik afgelopen jaar zelf in Veldhoven op consult was adviseerden ze mij 1700-1800 grafts met een dichtheid van 50 per cm². Dat klinkt in ieder geval erg goed, maar het is altijd afwachten of het ook daadwerkelijk zo is.
Het is van belang dat je de plekken opmeet die moeten behandelt worden om zo tot een idee te komen wat ze met het voorziene aantal grafts kunnen doen.De afmetingen die ik van mezelf heb doorgegeven zijn echt bekrompen genomen dus kom ik zeker niet aan 30 grafts per cm2 ,het is enkel te hopen dat er bij de grafts veel 3 tjes en 2 tjes bijzaten wat ook nog een groot verschil kan geven betreffende de dichtheid.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2020, 15:25   #36
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morgulsblade Bekijk bericht
Hey Inis, het ziet er goed uit man, zeker voor 4 maanden, dat is pas het begin . Ben benieuwd naar het resultaat van de komende maanden.
Bedankt voor je positieve reactie zal je zeker op de hoogte blijven houden van mijn voortgang.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2020, 21:46   #37
Rouz79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2019
Berichten: 66
Geslacht:
Gaat goed Ines, mooi bos haar! Het zal alleen maar beter worden.
Rouz79 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2020, 18:53   #38
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rouz79 Bekijk bericht
Gaat goed Ines, mooi bos haar! Het zal alleen maar beter worden.
Bedankt Rouz
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 9 maart 2020, 16:06   #39
Mushab
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 oktober 2019
Berichten: 11
Geslacht:
Smile

gevonden! ziet er ook goed uit, wel benieuwd hoe het was twee dagen zo achter elkaar, was dat niet zwaar? blijf je zeker volgen en ik denk dat de resultaat wel goed zit bij jou ook
Mushab is offline   Met citaat reageren
Oud 9 maart 2020, 23:10   #40
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mushab Bekijk bericht
gevonden! ziet er ook goed uit, wel benieuwd hoe het was twee dagen zo achter elkaar, was dat niet zwaar? blijf je zeker volgen en ik denk dat de resultaat wel goed zit bij jou ook
De eerste dag is toen prima verlopen ook wat betreft de injecties en keerde met een goed gevoel terug naar het hotel.Dag twee begon goed,dus ook in eerste instantie geen probleem met de verdoving maar wanneer men begon met de grafts te zetten heb ik meerdere male moeten vragen om bij te spuiten het was zelfs zo erg dat de verantwoordelijke arts opgeroepen ( deed elders in de kliniek een operatie) werd om ook nog meer verdoving te geven .Ik heb toch een lange periode pijn gehad zowel in het donor als transplantatie gebied.Toch zal me dit niet weerhouden om indien nodig een laatste HT te ondergaan.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2020, 15:34   #41
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Hoe is de situatie nu en hoe zijn je ervaringen over-all met Veldhoven?
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2020, 18:14   #42
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themen Bekijk bericht
Hoe is de situatie nu en hoe zijn je ervaringen over-all met Veldhoven?
Ik heb uitleg gegeven op je topic en nogmaals de kliniek is zeer goed, ook betreft het resultaat ben ik tot op heden tevreden.Binnen enkele dagen zal ik nog wat foto,s posten van mijn huidige situatie want dan is het precies 6 maanden na de HT. Succes verder met je zoektocht.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2020, 18:15   #43
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
6 maanden na HT Veldhoven

Tot op heden zeer tevreden met het huidige resultaat.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_2750.jpg‎ (142,7 KB, 331x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2761.jpg‎ (144,9 KB, 362x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2765.jpg‎ (135,1 KB, 353x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2769.jpg‎ (144,9 KB, 277x gelezen)
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2020, 11:54   #44
Rouz79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2019
Berichten: 66
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
Tot op heden zeer tevreden met het huidige resultaat.

Dag Ines, ziet er veelbelovend uit, mooie bos. Het zal alleen maar beter kunnen worden. Ik vind ook dat door jouw grijze haren de iets legere plekken minder opvallen (minder contrast). Op naar de 7 maanden!
Rouz79 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2020, 13:21   #45
wtfisdit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 oktober 2012
Berichten: 21
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
Tot op heden zeer tevreden met het huidige resultaat.
Mooi resultaat reeds met een zeer natuurlijke haarlijn!
wtfisdit is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.