Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 oktober 2015, 01:01   #1
patje70
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2015
Locatie: Belgie Aalst
Berichten: 25
Geslacht:
Haar inplanting Esteworld

Hallo,ik zou normaal ook een haar inplanting laten doen maar ik moet nieuwe foto's maken en dat zal normaal volgende week zijn want mijn vorige foto's was mijn donor afgekeurd omdat er kappen in zaten in mijn donor gebied maar ik stuurde een mailtje terug naar Hidde dat ik over een paar weken zelf mijn haar heb afgeschoren en op drie plaatsen te diep geschoren daarmee die kappen,maar als het goed gekeurd is ga ik het ook laten doen want ik heb veel foto's gezien en positieve reacties,toch ben ik een beetje bang ergens dat het niet goed zal zijn,maar ik zie wel want ik ga ervoor.
Ik zou graag twee dagen langer blijven en een beetje een reisje van maken dat ik de stad en de winkels kan zien,hoeveel zou mij dat meer kosten voor twee dagen langer? Hidde zijn 75€ per dag is dat dan zo?
De vraag is ook of je kan s'avonds kan eten in het hotel of anders naar een super markt gaan.
Alvast bedankt dat ik antwoord zou krijg :-)
Voor ik het vergeet ik ben een man van 45 jaar uit Belgie Aalst
Ik heb een paar foto's op gezet hoe het er nu uit ziet.
De laatste twee foto's was mijn haar nog maar een paar dagen geschoren,de eerste twee foto's na 14 dagen
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg kaal 19.jpg‎ (67,4 KB, 243x gelezen)
Bestandstype: jpg kaal 19 xxxx.jpg‎ (46,5 KB, 189x gelezen)
Bestandstype: jpg kaalheid foto 1.jpg‎ (24,3 KB, 217x gelezen)
Bestandstype: jpg kaalhoofd foto 2.jpg‎ (24,6 KB, 177x gelezen)

Laatst gewijzigd door patje70; 29 oktober 2015 om 01:05
patje70 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2015, 07:05   #2
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Een HT is een grote stap die zorgvuldig genomen moet worden. Zowel door jou als door de kliniek. Op basis van je foto's kan ik begrijpen dat de kliniek voorzichtig is. Je donor is niet zeer dicht en lijkt plaatselijk wat dunner te zijn, je haarkleur is licht en het te behandelen oppervlak is heel groot.

Er is dus een risico dat uitname in het donorgebied zichtbaar zal zijn en sowieso zal de dichtheid van het inplantgebied niet hoog kunnen zijn.

Heel eerlijk twijfel ik of je na een HT tevreden zult zijn. Misschien moet je je eens verdiepen in de combinatie met MHT.

Ik ben wel benieuwd wat je verwachtingen precies zijn.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2015, 09:34   #3
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Je donor lijk op basis van deze foto's niet voldoende op alles dekkend te krijgen.

Vraag zal zijn of je in aanmerking komt voor een behandeling over 2 dagen. Anders misschien inderdaad beter niet imo.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2015, 14:28   #4
YannickUA
Student farmacie
 
YannickUA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2015
Berichten: 264
Geslacht:
Ik denk net zoals Anthonie dat je niet tevreden zult zijn met een HT. Je hebt al een erg dunne donor, als je er dan veel gaat wegnemen ga je het probleem alleen maar verschuiven. Ook het te behandelen oppervlak is naar mijn mening te groot om een goed resultaat te hebben.

Hoe lang ben je al volledig kaal? Als dit niet te lang geleden (>5 jaar) is, kan je misschien nog wat hergroei krijgen met finasteride en minoxidil.
YannickUA is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2015, 17:36   #5
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Ik sluit mij aan bij de rest hier, dit kan nooit een mooi resultaat opleveren. Je donor is erg dun en daar komt nog bij dat het te behandelen gebied erg groot is. Zelfs met een goede donor is dit al een moeilijke zaak. Ik zou in de richting van mhp of een haarstukje van goede kwaliteit.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2015, 20:25   #6
patje70
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2015
Locatie: Belgie Aalst
Berichten: 25
Geslacht:
Estewordl

Sorry mensen ik denk dat je mij tekst niet goed hebt gelezen,zoals je op deze foto ziet is mijn haar nog maar een goede twee weken geleden afgeschoren en die kappen dat je ziet is door mijn schuld omdat ik het niet goed heb afgeschoren,Hidde zei zelf dat het eerst word afgekeurd door die kappen en ik moet volgende week of iets laten nog foto's doorsturen want ondertussen is het toch ewa beter
patje70 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2015, 20:30   #7
patje70
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2015
Locatie: Belgie Aalst
Berichten: 25
Geslacht:
esteworld

Hier ben ik nog eens terug,er vrieg iemand hoelang ik al kaal ben,ondertussen is het zo al een 10 jaar denk ik,nogtans Hidde zei ook dat de kanten goed waren,en op foto moet je ook toch niet altijd afgaan hoor
patje70 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2015, 20:33   #8
patje70
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2015
Locatie: Belgie Aalst
Berichten: 25
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YannickUA Bekijk bericht
Ik denk net zoals Anthonie dat je niet tevreden zult zijn met een HT. Je hebt al een erg dunne donor, als je er dan veel gaat wegnemen ga je het probleem alleen maar verschuiven. Ook het te behandelen oppervlak is naar mijn mening te groot om een goed resultaat te hebben.

Hoe lang ben je al volledig kaal? Als dit niet te lang geleden (>5 jaar) is, kan je misschien nog wat hergroei krijgen met finasteride en minoxidil.
Hallo,ik ben al ongeveer 10 jaar kaal en Hidde maakte een offerte dat zou iets van 5000 grafs zijn en de twee laaste foto's die je ziet is van een paar dagen geleden afgeschoren,toch normaal dat het dan dun is?
patje70 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2015, 20:49   #9
patje70
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2015
Locatie: Belgie Aalst
Berichten: 25
Geslacht:
donor

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
Je donor lijk op basis van deze foto's niet voldoende op alles dekkend te krijgen.

Vraag zal zijn of je in aanmerking komt voor een behandeling over 2 dagen. Anders misschien inderdaad beter niet imo.
zoals je op mijn foto's ziet is de eerste twee foto's mijn haar nog maar 14 dagen geleden afgeschoren en dat deed ik zelf en is toch normaal dat het er nog heel dun uitziet,ik heb foto's bekeken van mensen die hun haar niet afgedaan hebben en meer haar opstonden,mijn donor was afgekeurd door die kappen dat je ziet en dat is mijn schuld omdat ik het niet goed heb afgeschoren en Hidde zei voor na twee weken nog eens foto's te maken
patje70 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2015, 20:58   #10
patje70
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2015
Locatie: Belgie Aalst
Berichten: 25
Geslacht:
doror

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Een HT is een grote stap die zorgvuldig genomen moet worden. Zowel door jou als door de kliniek. Op basis van je foto's kan ik begrijpen dat de kliniek voorzichtig is. Je donor is niet zeer dicht en lijkt plaatselijk wat dunner te zijn, je haarkleur is licht en het te behandelen oppervlak is heel groot.

Er is dus een risico dat uitname in het donorgebied zichtbaar zal zijn en sowieso zal de dichtheid van het inplantgebied niet hoog kunnen zijn.

Heel eerlijk twijfel ik of je na een HT tevreden zult zijn. Misschien moet je je eens verdiepen in de combinatie met MHT.

Ik ben wel benieuwd wat je verwachtingen precies zijn.
Bedankt voor uw eerlijke reactie maar zoals er op mijn tekst staat dat mijn haar nog nie lang is afgedaan en door mijn schuld die kappen erin zijn want ik heb zelf mijn haar afgedaan en Hidde keurde mijn dornor achteraan af door die kappen en ik heb hem terug gemaild dat die kappen door mijn schuld is en dat is binnen twee weken nog eens foto's moet maken dat die kappen terug dicht zijn,ik heb al veel foto's gezien van mannen voor de Haarinplanting en wat er mij opmerkt dat hun haar nog niet is afgedaan,als ik mijn haar een twee maand laat groeien heb ik ook meer haar hoor,dus nu is het nog maar drie weken geleden afgedaan,dus normaal dat het nog dun is
patje70 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2015, 21:31   #11
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Ik begrijp je verhaal, maar zelfs met een superdichte donor en dik haar moeten de verwachtingen ten aanzien van het resultaat reëel zijn.

Het te behandelen gebied is heel groot. Ik denk al snel 200 cm2. Zelfs met 5000 grafts (en dat is echt een flinke aanslag op zelfs een dichte donor) kom je dan op gemiddeld 25 grafts per cm2. Algemeen gaat men er van uit dat voor een minimale dekking toch 35 grafts per cm2 nodig zijn. En een minimale dekking is echt een heel dun bosje.

Zorg dat je verwachtingen goed zijn, anders ga je echt teleurstellingen tegemoet. Een roze bril is gevaarlijk in deze.

Ik denk dat je sowieso keuzes moet gaan maken.

Een redelijke haarlijn, een dunne zone erachter en een kale kruin
Een heel conservatieve haarlijn (flinke inhammen) en diffuus haar er achter
Een super haarlijn en daarachter een haarwerk
Een diffuse (te) dunne inplanting gecombineerd met een MHT
....

Wat je ook doet, streef naar een natuurlijk resultaat en bedenk dat je nog decennia lang met het resultaat moet verder leven.

Ik denk dat Hidde kundig genoeg is om je een eerlijk beeld te geven. Esteworld zit ook niet te wachten op een zwaar teleurgestelde klant. Maar ik kan je ook aanraden om eens bij andere klinieken op consult te gaan. Al is het maar als 'toets'.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2015, 22:02   #12
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Mijn mening:

Ik had het niet beter kunnen verwoorden als Anthonie.

Ohja, er is nog 1 optie: scheermes erover? Als je toch al 10 jaar zo door het leven gaat en "de hele wereld" kent je zo? Je hebt geen slechte kop voor de rest qua rare vorm of bulten. Als je je toestand (volledig) kunt accepteren of je hebt dat al min of meer 10 jaar gedaan, waarom zou je er dan zoveel geld tegenaan gooien voor een pover resultaat waar je misschien helemaal niet tevreden mee zal zijn? Zoals Anthonie al zei zijn er natuurlijk wel een aantal opties... Maak een weloverwogen keuze!
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2015, 22:13   #13
Mayo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2015
Berichten: 61
Geslacht:
Google eens op 'hair transplantation nw6 before after'...Het kan ook zomaar heel aardig uitpakken.
__________________
03-2015 HT FUE Esteworld
04-2015 Finasteride
04-2015 Regenepure DR
Mayo is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2015, 22:30   #14
YannickUA
Student farmacie
 
YannickUA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2015
Berichten: 264
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Je hebt geen slechte kop voor de rest qua rare vorm of bulten.
Hier moest ik toch wel enorm hard om lachen, lol.
Quasimodo xD
YannickUA is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2015, 22:35   #15
patje70
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2015
Locatie: Belgie Aalst
Berichten: 25
Geslacht:
Donnor

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik begrijp je verhaal, maar zelfs met een superdichte donor en dik haar moeten de verwachtingen ten aanzien van het resultaat reëel zijn.

Het te behandelen gebied is heel groot. Ik denk al snel 200 cm2. Zelfs met 5000 grafts (en dat is echt een flinke aanslag op zelfs een dichte donor) kom je dan op gemiddeld 25 grafts per cm2. Algemeen gaat men er van uit dat voor een minimale dekking toch 35 grafts per cm2 nodig zijn. En een minimale dekking is echt een heel dun bosje.

Zorg dat je verwachtingen goed zijn, anders ga je echt teleurstellingen tegemoet. Een roze bril is gevaarlijk in deze.

Ik denk dat je sowieso keuzes moet gaan maken.

Een redelijke haarlijn, een dunne zone erachter en een kale kruin
Een heel conservatieve haarlijn (flinke inhammen) en diffuus haar er achter
Een super haarlijn en daarachter een haarwerk
Een diffuse (te) dunne inplanting gecombineerd met een MHT
....

Wat je ook doet, streef naar een natuurlijk resultaat en bedenk dat je nog decennia lang met het resultaat moet verder leven.

Ik denk dat Hidde kundig genoeg is om je een eerlijk beeld te geven. Esteworld zit ook niet te wachten op een zwaar teleurgestelde klant. Maar ik kan je ook aanraden om eens bij andere klinieken op consult te gaan. Al is het maar als 'toets'.
Sorry maar je begrijpt het nog niet he,niet kwaad bedoelt hoor maar ik ben positief ingesteld en Hidde zei dat het kan zijn voor 5200 Grafst ongeveer of iets minder,maar ik heb daarjuist nog eens gekeken op de site van Estewordl van mannen die een HT hebben gedaan en foto's bekeken voor de behandeling en hun haar is veel langer dan mijn haar hoor en ook foto's gezien zoals het bijmij is maar ik heb nog eens foto's getrokken vandaag ik zal ze er eens opzetten hoe het er nu uitziet,die kappen zie je nog een beetje door de verkeerde houding van mij omdat ik mijn haar zelf heb geschoren,nogtans Hidde zei dat het door die kappen was dat mijn donnor is afgekeurd en ik heb hem zelf deze week nog eens gebeld en de zij kanten zijn goed maar ook aanvraag gedaan bij een andere ziekenhuis en daar vinden het wel goed en ook mijn uitleg gedaan,ik verwacht geen hoge verwachtingen en ik zie graag stekels van haar en achteraan kort haar maar is niet de bedoeling dat ik lang haar wil hoor

Laatst gewijzigd door patje70; 29 oktober 2015 om 22:38
patje70 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.