Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 maart 2003, 14:40   #1
monique3
HaarWeb lid
 
monique3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2001
Locatie: netherlands
Berichten: 642
Eigen forum op ttm-site.

Hallo allemaal, ik heb sinds gisteren een forum waar je op kunt schrijven, je kunt er via mijn eigen site naartoe via de link.
Ik heb er alvast in geschreven en hoop dat er meer zullen volgen.
Het forum is in het nederlands, dus lekker makkelijk.

De reden dat ik zelf een forum ben begonnen is, dat ik met veel mensen contact heb, door het krantenartikel en de tv-uitzending, en iedereen heb ik doorverwezen naar Haarweb.
Maar lang niet iedereen komt kijken om wat voor reden dan ook.
Van een paar weet ik dat het de engelse taal was waar ze moeite mee hadden, veel lezen alleen maar.
Dus ik dacht om de drempel te verlagen om zelf een forum erbij te nemen, vandaar...

Als jullie een kijkje willen nemen ga dan naar naar de favoriete linkspagina op mijn eigen site, en klik op Monique' s TTM- forum.

www.tricho.suripages.com

groetjes van Monique3.

Laatst gewijzigd door monique3; 12 maart 2003 om 14:42
monique3 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2003, 12:47   #2
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Re

Hai Monique,

Was effe nieuwsgierig (naar karaktertrekje van me ), en heb effe gekeken op je forum.
Kan doen wat ik wil maar zie geen postings , of ligt het weer aan mij (zoals gewoonlijk ).

Groetjes Do.
Do is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2003, 10:41   #3
miejefke
HaarWeb lid
 
miejefke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 januari 2003
Locatie: Belgie
Berichten: 332
forum werk

He do,

het forum werkt, ik heb het geprobeerd, gewoon eens goed nakijken en het zal je ook wel lukken.

Miejefke
miejefke is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2003, 12:45   #4
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Re

Hai,

Forum werkte gisteren bij mij ook alweer, dus hoef niets na te kijken want het lag n.l. niet aan mij. Was een foutje wat erin zat volgens Monique.

Gr.
Do is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2003, 13:58   #5
monique3
HaarWeb lid
 
monique3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2001
Locatie: netherlands
Berichten: 642
Even nog dit....

Wat mijn forum betreft, wil ik nog het volgende zeggen voor het geval de reden erachter niet duidelijk is voor anderen.
Ik ben het forum gestart, omdat ik denk dat daar behoefte aan is.
Er word in het gastenboek op mijn eigen ttm-site geschreven, terwijl het daar eigenlijk niet voor is.
Ik heb mensen die mij mailen via/over mijn ttm-site vertelt over het bestaan van Haarweb, maar toch blijkt voor enkelen de drempel te hoog om daar dan ook te komen en schrijven.
Plus het feit dat er bij de links een link staat naar haarweb....
Natuurlijk is iedereen vrij om te doen wat hij/zij wil...maar omdat er wel geschreven werd, in het gastenboek weliswaar, vond ik het toch nodig om op mijn eigen ttm-site een forum erbij te nemen.
Het forum is erg simpel, maar als het die mensen kan helpen om hun ei kwijt te kunnen, dan is het voor mij al geslaagd.
Natuurlijk kan het forum nooit tippen aan het Haarweb-forum, maar daar gaat het mij niet om.

Maar goed, ik weet niet of het gaat lopen, zoniet...dan heb ik het toch geprobeerd, en als het wel zo is...dan ben ik blij voor degenen die daar wel kunnen/durven schrijven.

Dit is wat ik nog wilde zeggen, ik hoop dat het duidelijk is, want ik wil beslist geen verwarring zaaien, of mensen van hier weghalen en naar het andere ttm-forum halen.

gegroet, Monique3.
monique3 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.