Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 augustus 2003, 18:20   #1
Rens
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 16
Wink Prijs Finasteride

Hallo,

Even een vraagje, ik gebruik nu al ruim 1,5jaar finasteride, ik bestel dit via het haarkabinet in Tilburg (dr.Boersma) en betaal hiervoor dacht ik zo'n € 156,-- voor 90 capsules. Ik ben wel tevreden, zoals gezegd ben ik niet kaler geworden, het is zelfs wat verbeterd, alleen moet het volgens mij goedkoper kunnen. Weet iemand een goedkoper alternatief, wel betrouwbaar en goede kwaliteit s.v.p.?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groeten Rens.

Laatst gewijzigd door Rens; 1 augustus 2003 om 18:22
Rens is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2003, 19:08   #2
thomas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2001
Locatie: zuid holland
Berichten: 71
Geslacht:
goedkope en betrouwbare finasteride.

Ik ga doorgaans naar Spanje op vakantie en schaf daar de echte Proscar van MSD aan. Naar een recept vragen ze daar niet in de apotheken. In Portugal is dit trouwens ook mogelijk.

Zoals je wellicht wel weet is proscar 5 mg finasteride.

Ik betaalde onlangs voor 28 tabletten € 27,-. Die tabletten snijd ik in vier stukjes dus ik slik dagelijks 1,25 mg finasteride. Zelfs iets meer dus dan wat jij slikt.

Met andere woorden per dag kost me dat € 0,24. En het komt uit een apotheek en dus betrouwbaar.

Jij betaalt per dag € 1,73 (dus ruim 7 x zo duur).

Nog een leuk rekensommetje : Op jaarbasis (360 dagen) levert die vakantie mij 360 * 1,49 = 536 euro op en zo wordt een weekje Spanje dus wel heel erg goedkoop!

Groetjes,
Thomas
thomas is offline   Met citaat reageren
Oud 5 augustus 2003, 19:24   #3
Rens
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 16
Hoi Thomas,

Bedankt voor je reactie, ben helaas al op vakantie geweest in spanje, scheelt wel een hoop geld zeg, weet je misschien nog een andere manier?

Groeten Rens.
Rens is offline   Met citaat reageren
Oud 5 augustus 2003, 20:24   #4
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Re: goedkope en betrouwbare finasteride.

[QUOTE]Originally posted by thomas
[B]Ik ga doorgaans naar Spanje op vakantie en schaf daar de echte Proscar van MSD aan. Naar een recept vragen ze daar niet in de apotheken. In Portugal is dit trouwens ook mogelijk.

Zoals je wellicht wel weet is proscar 5 mg finasteride.

Ik betaalde onlangs voor 28 tabletten € 27,-. Die tabletten snijd ik in vier stukjes dus ik slik dagelijks 1,25 mg finasteride. Zelfs iets meer dus dan wat jij slikt.

Met andere woorden per dag kost me dat € 0,24. En het komt uit een apotheek en dus betrouwbaar.

Jij betaalt per dag € 1,73 (dus ruim 7 x zo duur).

Nog een leuk rekensommetje : Op jaarbasis (360 dagen) levert die vakantie mij 360 * 1,49 = 536 euro op en zo wordt een weekje Spanje dus wel heel erg goedkoop!

Is dit hierboven ook het geval op de CANARISCHE EILANDEN? (hoort ook bij Spanje)
WIE O WIE WEET DIT?????
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Oud 5 augustus 2003, 23:42   #5
thomas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2001
Locatie: zuid holland
Berichten: 71
Geslacht:
Rens het enige alternatief dat ik kan bedenken is bestellen via Internet. Echter of dat 100% betrouwbaar is.... Mijn voorkeur heeft het niet, tenzij het echt niet anders kan.

Pindakaas : Ja op de Canarische Eilanden werkt het ook. Sterker nog dit jaar ben ik op Gran Canaria geweest en No problem!

Groet,
Thomas
thomas is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2003, 18:22   #6
Rens
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 16
hallo hallo,

op www.dru-online.com wordt 30 x 5mg=150mg finasteride aangeboden voor $ 29,99 (€ 27,=). Dit scheelt natuurlijk ook al een hoop met boersma, 90 x 1mg=90mg voor € 156,=.

Heeft iemand hier (goede) ervaringen mee?

Groeten Rens.
Rens is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2003, 07:54   #7
Max
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2002
Berichten: 96
Hoi,

Ik heb daar hele goede ervaringen mee, ik slik het ongeveer 1,5 jaar nu.

Pas wilde ik het weer bij dru-online bestellen en wilde zoals gewoonlijk met mijn visa-creditcard betalen. Alleen geeft de site nu al een paar dagen een melding dat creditcardbetalingen niet worden geaccepteerd door onderhoud aan de site. Zijn er nog meer mensen met deze problemen?

Om niet zonder te komen zitten heb ik nu ook ergens anders besteld, alleen tegen een veel hogere prijs.

Groeten,


Max
Max is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.