Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 27 november 2005, 18:59   #1
Debby1973
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2005
Berichten: 3
Pas op voor haarbevestiging.nl

Ik ben 3 weken geleden met mijn vriendin naar mijnsherenland geweest naar haarbevestiging.nl. Mijn vriendin heeft daar 2 lagen in haar haar laten weaven. Er zat 5 jaar garantie op het haar. Mijn vriendin heeft alle produkten gekocht voor het haar die geadviseerd werden en de juiste borstel gebruikt. Het haar zag er na 10 dagen uit als stro. Het was net het haar dat je vroeger op een slechte kwaliteit pop had zitten. Vol met klitten en helemaal dof. Nu krijgt ze geen geld terug en degene die het in het haar heeft gezet is heel onbeschoft. Het is de schuld van mijn vriendin. Ze zou het haar verkeerd behandeld hebben wat dus absoluut niet het geval is.
Ze zeggen zelf dat je je geld terug krijgt als je niet tevreden de deur uit gaat. Dat ging mijn vriendin dus wel. Het was toen ook echt heel mooi. Ze kreeg te horen dat ze de produkten van glisskur moest gaan gebruiken. Die heeft ze ook gekocht. Ze heeft het niet gefohnd of met de tang bewerkt. Na een week zag het haar er erg lelijk uit. Het zat vol met klitten, viel uit, was dof en supernep. Ze heeft gebeld. Wij wonen in Enschede en hij werkt vanuit zijn huis in Rotterdam. We moesten maar langskomen en dan kreeg mijn vriendin eventueel nieuw haar. Maar dan moest ze wel kunnen bewijzen dat het niet haar eigen schuld is. Mijn vriendin wil geen nieuw haar meer. Ze heeft er totaal geen vertrouwen meer in en wil niet weer voor niks naar Rotterdam rijden. Hij is nu dus heel onbeschoft. Hij probeerde mijn vriendin er zelf voor op te laten draaien door te zeggen dat het goed voor het haar is om het heel heet te fohnen. Dit mocht eerst dus helemal niet van hem. Dan zou het haar helemaal kapot gaan. Ze krijgt haar geld dus niet terug. Ik heb een oproepje gezet op het vivaforum en heb nu al 2 reacties gekregen van meisjes die precies hetzelfde hadden meegemaakt.
Debby1973 is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.