Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 mei 2007, 11:48   #16
Marcella
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 april 2007
Berichten: 15
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lanny Bekijk bericht
Het apparaat heet smartpuls en ik ben bij smartpulsamsterdam onder behandeling. www.smartpulsamsterdam.nl. Met welk apparaat ben jij verbrand Marcella, als ik vragen mag?
Ik ben verbrand door de epilight. Ik had een andere behandelaarster(zelfde kliniek)dan normaal en ik laat me al jaren erme behandelen, nooit problemen en die ene keer, ging het gelijk mis in mijn hals(niet in het gezicht). balen hoor . ik vraag me af hoelang het duurt voordat het helemaal weggetrokken is. Het maakt me zo depri om het elke dag weer te zien. Het is gebeurd op 3 februari 2007. Nu dus 4 maanden geleden. daarna ben ik wel doorgegaan met behandelen en geen verbrandingen
Marcella is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2007, 14:09   #17
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
had ze het te hoog gezet??? Heb je het doorgegeven in het centrum??
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2007, 15:49   #18
nevermind
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2007
Berichten: 13
hmmmm ik heb die website bekeken, en die prijzen zijn inderdaad laag... is er iemand die daar ervaring mee heeft eigenlijk?

Groetjes
nevermind is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2007, 15:55   #19
Marcella
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 april 2007
Berichten: 15
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martje kerkhof Bekijk bericht
had ze het te hoog gezet??? Heb je het doorgegeven in het centrum??

Ja zeker doorgegeven. Er daar werd gezegd dat het zou kunnen komen omdat ik in de zon ben geweest, Ik ben inderdaad op vakantie geweest zoals ik ieder jaar, maar heb me zoals altijd heel goed ingesmeerd met factor 30 en zeker niet in de zon gelopen. Daar ben ik altijd heel voorzichtg mee
Marcella is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2007, 15:56   #20
Marcella
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 april 2007
Berichten: 15
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martje kerkhof Bekijk bericht
had ze het te hoog gezet??? Heb je het doorgegeven in het centrum??
PS: En achteraf hebben ze ook nog gekeken naar de instellingen en die stonden dus hoger bij de behandeling op 3 februari
Marcella is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2007, 21:38   #21
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
goede kans dus dat het indrdaad daarvandaan komt. Het enige wat je nu kunt doen is het proberen zo goed mogelijk te verzorgen, en zorgen dat je niet twee keer tegen dezelfde steen stoot. Gebruik je middeltjes om de brandwonden te verzorgen??? Opdat je geen littekens krijgt??

Ik heb mijn hand eens een keer tweede(tot derde)graads verbrand en heb daar indertijd Fucidinzalf(is eigenlijk antibacteriele zalf) (of Leozalf, zoals die in Belgie genoemd wordt) op gesmeerd, je ziet daar nu niets meer van.

Je hebt ook specifieke siliconenpleisters om littekens tegen te gaan en allerlei zalven.

xxx m
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2007, 23:08   #22
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
Thumbs up voordelig?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nevermind Bekijk bericht
hmmmm ik heb die website bekeken, en die prijzen zijn inderdaad laag... is er iemand die daar ervaring mee heeft eigenlijk?

Groetjes
Hallo Nevermind, ik heb zelf ervaring met smartpuls maar een vriendin heb ik eerst de kooltjes uit het vuur laten halen (zij eerst behandeld) ik weet niet waarom je de prijzen voordelig vindt want ik heb alles bekeken wat ik kon vinden op internet en dit was de beste keus volgens mij maar niet de voordeligste als je het per behandeling bekijkt maar omdat het een goed apparaat is heb je minder behandelingen nodig en daarom is het dan voordelig volgens mij. Ik vond een ander voordeel dat mijn behandelaarster medicijnen had gestudeerd, niet in NL waar weet ik niet meer, en mij kon ook kon helpen met een ander probleem, ik heb door al het gepluk van mijn haren in mijn gezicht allerlei kleine littekens bij mij zelf veroorzaakt en ze heeft een ander apparaaat waarmee ze die vervaagt en ik hoop uiteindelijk dat ze weg gaan maar het ziet er al beter uit dan het was. Ze wilde niet beloven dat alles weg ging maar wel dat het verbeterd en dat gebeurt nu. Ik moet zelf nog 5 keer terug komen voor ontharen dus ik hou jullie op de hoogte.

Laatst gewijzigd door lanny; 29 mei 2007 om 23:14 Reden: nog wat extra tekst toegevoegd
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2007, 08:48   #23
Marcella
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 april 2007
Berichten: 15
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martje kerkhof Bekijk bericht
goede kans dus dat het indrdaad daarvandaan komt. Het enige wat je nu kunt doen is het proberen zo goed mogelijk te verzorgen, en zorgen dat je niet twee keer tegen dezelfde steen stoot. Gebruik je middeltjes om de brandwonden te verzorgen??? Opdat je geen littekens krijgt??

Ik heb mijn hand eens een keer tweede(tot derde)graads verbrand en heb daar indertijd Fucidinzalf(is eigenlijk antibacteriele zalf) (of Leozalf, zoals die in Belgie genoemd wordt) op gesmeerd, je ziet daar nu niets meer van.

Je hebt ook specifieke siliconenpleisters om littekens tegen te gaan en allerlei zalven.

xxx m
Hoi Martje,

Ik he niet echt een litteken overgehouden maar wel een donkere vlek. Er is mij gezegd bij de kliniek dat het zal wegtrekken met de tijd.
Ik zou graag producten gebruiken die het lichter maken maar ik wil niet zomaar van die bleekzalfjes gaan gebruiken. Nu is het al helemaal genezen alleen die donkere vlek zit er nog . WEET JIJ MISSCHIEN IETS, OF ZIJN ER MENSEN DIE DIT OOK MEEGEMAAKT HEBBEN . wAT HEBBEN JULLIE TOEN GEBRUIKT OM DE VLEK TE BLEKEN?

Groet, Marcella
Marcella is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2007, 15:01   #24
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
over het algemeen wordt daar waterstofperoxide(zorg dan dat je het niet te sterk gebruikt, maar vrij licht, anders heb je evengoed kans op brandwonden) voor gebruikt, alleen kan ik je dt neit echt aanraden, aangezien het niet zo goed is voor de huid, en je kans hebt dat de kleur toch anders uitvalt dan de rest van de huid, en bijgevolg gewoon een andere kleur vlek overhoudt.

Wat vreemd dat het donker uitvalt? Mijn brandwonden vallen altijd lichter tot wit uit, in vergelijking met de rest van mijn huid.
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2007, 15:02   #25
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
lanny, veel succes met de litteken- en overbeharingsbehandelingen. Hopelijk geeft het een goed resultaat.

xxx m
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2007, 15:31   #26
nevermind
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2007
Berichten: 13
oh vind je de prijzen hoog? wel het is niet goedkoop, maar wel 1 van de goedkoopste die ik ben tegengekomen. ik wilde in elk geval de ervaring horen van iemand die daar behandeld wordt om zelf de stap te kunnen nemen.... ik denk dat ik een afspraak ga maken.

heel erg bedankt voor je reactie en succes met de behandeling


Groetjes
nevermind is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2007, 16:13   #27
Marcella
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 april 2007
Berichten: 15
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martje kerkhof Bekijk bericht
over het algemeen wordt daar waterstofperoxide(zorg dan dat je het niet te sterk gebruikt, maar vrij licht, anders heb je evengoed kans op brandwonden) voor gebruikt, alleen kan ik je dt neit echt aanraden, aangezien het niet zo goed is voor de huid, en je kans hebt dat de kleur toch anders uitvalt dan de rest van de huid, en bijgevolg gewoon een andere kleur vlek overhoudt.

Wat vreemd dat het donker uitvalt? Mijn brandwonden vallen altijd lichter tot wit uit, in vergelijking met de rest van mijn huid.
Zou het misschien komen omdat ik een donkere huid heb. Denk wel dat dat de reden is hoor. En als je witte vlekken overhoud is dan je pigment toch op die plek helemaal verdwenen?
Marcella is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2007, 23:44   #28
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
wat te doen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marcella Bekijk bericht
Hoi Martje,

Ik he niet echt een litteken overgehouden maar wel een donkere vlek. Er is mij gezegd bij de kliniek dat het zal wegtrekken met de tijd.
Ik zou graag producten gebruiken die het lichter maken maar ik wil niet zomaar van die bleekzalfjes gaan gebruiken. Nu is het al helemaal genezen alleen die donkere vlek zit er nog . WEET JIJ MISSCHIEN IETS, OF ZIJN ER MENSEN DIE DIT OOK MEEGEMAAKT HEBBEN . wAT HEBBEN JULLIE TOEN GEBRUIKT OM DE VLEK TE BLEKEN?

Groet, Marcella
Scrubben met koud water helpt het sneller verdwijen.
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2007, 23:56   #29
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
Martje

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martje kerkhof Bekijk bericht
lanny, veel succes met de litteken- en overbeharingsbehandelingen. Hopelijk geeft het een goed resultaat.

xxx m
Dank je wel
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2007, 23:58   #30
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
witte vlekken

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marcella Bekijk bericht
Zou het misschien komen omdat ik een donkere huid heb. Denk wel dat dat de reden is hoor. En als je witte vlekken overhoud is dan je pigment toch op die plek helemaal verdwenen?
Machine niet goed ingesteld, betekend hyperpygmentatie in jou geval is het pyment eruit geschoten en de kans dat dat zich hersteld is vrij klein. maar je behoort helemaal geen brandwonden op te lopen!
lanny is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
verschil laser en flitslampen Diana Hirsutisme - Behandelingen 44 23 augustus 2012 22:41
Laser Aesthetics cadeaubon / korting R_Adriaans Chirurgische behandelingen 15 8 januari 2007 09:51
Haarwoordenboekje Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 27 25 september 2004 23:46
Kwaliteit haar bovenop Haarmannetje AGA - Algemeen 9 18 maart 2004 13:51


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.