Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergave
Oud 30 juni 2015, 21:27   #961
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Hey Pamo,

Ik doe precies hetzelfde. Draag in de zon ook altijd petje omdat ik de mhp belangrijker vind dan een kleurtje.
Ik heb ook altijd het idee dat, ook al smeer je goed, het in de zon toch stukken sneller vervaagt. Of dat echt zo is weet ik ook niet maar ik neem dat risico ook liever niet.
Zeg altijd ben er super tevreden mee maar als er nog eens pigmenten zouden komen die de zon volledig zouden kunnen weerstaan dan zou dat helemaal top zijn. En zo niet dan vind ik het zo ook best.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2015, 21:23   #962
Edwin72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 92
Geslacht:
Morgen 3de sessie en voorlopig laatste als het goed is. Op hun nieuwe lokatie in Katwijk.

Zie net op hun website, het nieuwe adres opzoekend, dat Dean Saunders ook een MHP behandeling ondergaat.

Loop wel al weken te wikken en wegen om mijn haarlijn toch nog iets naar beneden te brengen (1-1.5 cm). De MHP zie je goed van zijkanten, maar als je me recht aan kijkt valt hij toch wat minder op door mijn hoog voorhoofd. Op foto's van voren zie je de MHP maar klein stukje). Aan de andere kant kan ik doordat ik vanuit mijn haartransplantatie nog een haarlijn heb er mee weg komen met 2-3 dagen groei (zeg tot 1.5 mm). Als ik de haarlijn omlaag breng dan kan dat niet meer, en moeten ze korter (zeg 0,5 mm). Maar bij erg korte haren zie je aan de zijkanten wat kalige plekken zoals rond mijn oren. Ga het morgen bediscussiëren met ze, maar hun advies volgen.
Edwin72 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2015, 22:04   #963
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edwin72 Bekijk bericht
Morgen 3de sessie en voorlopig laatste als het goed is. Op hun nieuwe lokatie in Katwijk.

Zie net op hun website, het nieuwe adres opzoekend, dat Dean Saunders ook een MHP behandeling ondergaat.

Loop wel al weken te wikken en wegen om mijn haarlijn toch nog iets naar beneden te brengen (1-1.5 cm). De MHP zie je goed van zijkanten, maar als je me recht aan kijkt valt hij toch wat minder op door mijn hoog voorhoofd. Op foto's van voren zie je de MHP maar klein stukje). Aan de andere kant kan ik doordat ik vanuit mijn haartransplantatie nog een haarlijn heb er mee weg komen met 2-3 dagen groei (zeg tot 1.5 mm). Als ik de haarlijn omlaag breng dan kan dat niet meer, en moeten ze korter (zeg 0,5 mm). Maar bij erg korte haren zie je aan de zijkanten wat kalige plekken zoals rond mijn oren. Ga het morgen bediscussiëren met ze, maar hun advies volgen.

Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden met je haarlijn.
Succes.

Ik ben vrijdag weer aan de beurt
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2015, 07:39   #964
Edwin72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 92
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pablo7542 Bekijk bericht
Hey Pamo,

Ik doe precies hetzelfde. Draag in de zon ook altijd petje omdat ik de mhp belangrijker vind dan een kleurtje.
Ik heb ook altijd het idee dat, ook al smeer je goed, het in de zon toch stukken sneller vervaagt. Of dat echt zo is weet ik ook niet maar ik neem dat risico ook liever niet.
Zeg altijd ben er super tevreden mee maar als er nog eens pigmenten zouden komen die de zon volledig zouden kunnen weerstaan dan zou dat helemaal top zijn. En zo niet dan vind ik het zo ook best.
Heb dit weekend met warm weer een paar keer goed ingesmeerd in de zon gelegen. Heb speciale zonnebrand crème -of beter spray - gehaald die transparant is en niet vet (garnier Amber solaire clear protect+ factor 50). Dacht als het dan toch wat vervaagd, dan laten we dat in de derde sessie recht zetten. Wel maximaal een uurtje per dag in de zon gezeten. Geloof niet dat ik ook maar iets zie aan vervaging, maar wel een bruinere kop. MHP lijkt - doch minimaal - zelfs wat donkerder geworden doordat de hoofdhuid wat bruiner is geworden.
Edwin72 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2015, 16:51   #965
Edwin72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 92
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pamo1972 Bekijk bericht
Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden met je haarlijn.
Succes.

Ik ben vrijdag weer aan de beurt
MHP zat er nog goed in, weinig vervaging.
Haarlijn een cm verder omlaag laten zetten. En voor de rest hier en daar de densiteit wat vergroten en litteken derde behandeling geven. Die zie je niet meer tenzij je goed zoekt.

Bij vertrek zo komen vier personen binnen, 3 mannen en een vrouw, waarvan er twee ook een behandeling willen. Ze konden bijna niet geloven dat het resultaat zoals het er nu bij mij uit ziet dat dat mogelijk is met MHP. Ze vonden het heel realistisch.

Paul va BCN natuurlijk ook blij, ook een compliment aan hem.

Paul mocht je dit lezen: thanks for a job well done.
Edwin72 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2015, 22:27   #966
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edwin72 Bekijk bericht
MHP zat er nog goed in, weinig vervaging.
Haarlijn een cm verder omlaag laten zetten. En voor de rest hier en daar de densiteit wat vergroten en litteken derde behandeling geven. Die zie je niet meer tenzij je goed zoekt.

Bij vertrek zo komen vier personen binnen, 3 mannen en een vrouw, waarvan er twee ook een behandeling willen. Ze konden bijna niet geloven dat het resultaat zoals het er nu bij mij uit ziet dat dat mogelijk is met MHP. Ze vonden het heel realistisch.

Paul va BCN natuurlijk ook blij, ook een compliment aan hem.

Paul mocht je dit lezen: thanks for a job well done.

Goed om te horen Edwin!
Ik heb er ook weer zin in om bij de meesters langs te gaan in Katwijk!
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2015, 00:06   #967
Edwin72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 92
Geslacht:
Pablo thx. Het is nu af en ben erg tevreden over resultaat.

Nieuwe lokatie in Katwijk is echt veel groter, veel ruimere kamers, en met veel ramen en licht van buiten. En grote spiegels in de kamers. Ze hebben zelfs aparte kamer voor maken foto's. Isabelle heeft me rondgeleid. Ze zitten er sinds afgelopen maandag.

Pamo, omdat jij vrijdag weer mag. Ze zitten op industrieterrein schuin tegenover een bouwmarkt. Moest ook even goed kijken waar de ingang was. Bord met BCN ontbreekt nog en hangt alleen blaadje op ingang. Je kunt voor de deur parkeren (gratis).
Edwin72 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2015, 09:48   #968
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Edwin72: Thanks!

Ik heb er zin in☺☺
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2015, 18:25   #969
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Gisteren ben ik weer bij BCN geweest, nu in het nieuwe pand in Katwijk aan zee.
Pand is een stuk groter en mooi ingericht. Het ziet er nu professioneler uit en op de toekomst gericht.

Ik had mijn 2e behandeling bij Jeffrey van Rijn die weer erg goed zijn best had gedaan. Het ziet er erg goed uit. Het is nog wat donker en rood maar dat wordt vanzelf weer lichter.
De kleur heeft Jeffrey nu wat donkerder gemaakt omdat na de eerste behandeling mijn kleur weer een stuk lichter was geworden.

Maar dat is algemeen bekend dat ze dat ook bewust doen bij de eerste keer, om bij een tweede behandeling de kleur evt te kunnen aanpassen.
Omdat ik blond van nature ben hebben ze mijn kleur nu wat donkerder ingezet.

Voor mijn litteken was het mijn 3e behandeling. Litteken is al stukken mooier maar kan nog wel wat verbeterd worden zodat het nog wat minder zichtbaarder wordt.

In augustus heb ik mijn laatste (korte) behandeling staan.

Het viel me op dat de pijn een stuk minder was dan de vorige keren, misschien is het een soort gewenning wat optreedt
ook qua tijd ging het een stuk sneller.

Zoals de vorige keren ben ik weer erg tevreden naar huis gereden na mijn behandeling en ik wil Jeffrey van Rijn specifiek bedanken voor zijn kennis en kunde hierin. Bedankt Jeffrey voor je super werk!

En natuurlijk wil ik het hele team (Paul en Issabelle) ook bedanken voor altijd hun hartelijkheid en het proffesioneel meedenken hierin.

Top BCN!

Laatst gewijzigd door Pamo1972; 11 juli 2015 om 18:27
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2015, 18:29   #970
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edwin72 Bekijk bericht
Pablo thx. Het is nu af en ben erg tevreden over resultaat.

Nieuwe lokatie in Katwijk is echt veel groter, veel ruimere kamers, en met veel ramen en licht van buiten. En grote spiegels in de kamers. Ze hebben zelfs aparte kamer voor maken foto's. Isabelle heeft me rondgeleid. Ze zitten er sinds afgelopen maandag.

Pamo, omdat jij vrijdag weer mag. Ze zitten op industrieterrein schuin tegenover een bouwmarkt. Moest ook even goed kijken waar de ingang was. Bord met BCN ontbreekt nog en hangt alleen blaadje op ingang. Je kunt voor de deur parkeren (gratis).

Hoi Edwin: wanneer mag je je haar weer milimeteren na een behandeling?
Pas na een week?
Ik ben het vergeten dit aan hen te vragen
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2015, 19:49   #971
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Hey Pamo,
Ja hoor na een week kan dat weer.
Als je bent uitgesmeerd met de bepanthen (of wellicht een andere vette voedende crème) kun je het allemaal weer netjes bijwerken.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2015, 10:03   #972
Edwin72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 92
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pamo1972 Bekijk bericht
Hoi Edwin: wanneer mag je je haar weer milimeteren na een behandeling?
Pas na een week?
Ik ben het vergeten dit aan hen te vragen
Op papier staat na een week.
Maar ik heb me daar drie keer niet aan gehouden.

Heb na dag of 5 de tondeuse er overheen herhaald, op de morgen dat ik weer op werk verscheen. Wel voorzichtig, met kapje er overheen en niet drukken op de huid.

Heb dat destijds bij de 1e keer ook gezegd tegen BCN en die zeiden als je het voorzichtig doet en de roodheid weg was je het wel kon doen. Niet nat scheren.

Was vorige week woensdag daar voor de latte behaved long en gisterenochtend heb ik tondeuse er over gehaald (dus weer 5 dagen). Vandaag niet geschoten en morgen staat het weer op planning. Maar morgen is de week voorbij en mag het zeker weer.

Laatst gewijzigd door Edwin72; 14 juli 2015 om 15:24
Edwin72 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2015, 13:18   #973
Gregori
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2015
Berichten: 97
Geslacht:
Hallo iedereen,

Ik heb aanstaande Maandag na 6 weken weer een (na)behandeling staan bij BCN op hun kersverse nieuwe adres in Katwijk.

Waarschijnlijk zal er dan nog meer detail en dichtheid in/op de alreeds ingebrachte MHP gezet worden.

Ik ben ook zeer benieuwd hoe het nieuwe pand er uit ziet.

Gr.Gregori
Gregori is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2015, 15:15   #974
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Ik heb een algemene vraag over het bijhouden van jullie kapsel:

-Welke maat houden jullie aan van de tondeuze en doen jullie dit elke dag?

Ik zit nu op 0,6 mm maar om het optimaal te houden moet ik het elke dag doen, alleen meestal doe ik het om de dag.

Jullie?
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2015, 11:26   #975
Gregori
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2015
Berichten: 97
Geslacht:
Hoi Pamo1972.

Ik scheer mezelf elke dag of om de dag.
Dit past het beste en het mooiste bij mijn type aangebrachte MHP, zodat het dan zo natuurlijk mogelijk uitziet in zijn geheel.

Maar zoals ik het al zei, dit geld voor mijn type aangebrachte MHP.

Anderen hebben misschien een meer zwaardere en/of donkere kleur en opvulling MHP, en zij zouden zichzelf dan misschien maar 1 of twee keer per week hoeven te scheren om het in zijn geheel zo natuurlijk en mooi te houden.

Niet elke aangebrachte MHP is precies het zelfde in uiterlijk, men kan het donkerder en/of lichter laten aanbrengen. Daar heeft men dus de keuze uit.
Gregori is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mht, tattoo


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 21:32
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.