Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 juni 2006, 21:49   #1
san2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2005
Berichten: 20
Thumbs up zwemmen met haarwerk

hallo iedereen,

ik zwom vroeger altijd zonder haarwerk, maar sinds in mijn haarwerken bij hairlacer bestel en zelf met tape bevestig d8 ik "we zullen het eens proberen" samen met mijn vriend lekker naar het zwembad geweest. ik was natuurlijk doodbang dat mijn haarwerk zelf ging zwemmen zonder mij hahahahahahaaaa nou echt niet dus he....ben lekker in de wildwaterbaan geweest en onder water gezwommen. echt een raar gevoel, het was dan ook al zo lang geleden dat ik gezwommen had. dussee echt een opkikker !!!

xxx
San
san2 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2006, 11:56   #2
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
hoi,

ik vroeg me af of je na iedere zwembeurt het haarwerk moet wassen met shampoo en achteraf een balsem erop! vertrek volgende week op vakantie en zou er erg tegenop zien ! heeft iemand hier ervaring mee?
groetjes,heidiken
HEIDIKEN is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2006, 13:43   #3
Ganescha
HaarWeb lid
 
Ganescha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 augustus 2004
Berichten: 207
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door san2
hallo iedereen,

ik zwom vroeger altijd zonder haarwerk, maar sinds in mijn haarwerken bij hairlacer bestel en zelf met tape bevestig d8 ik "we zullen het eens proberen" samen met mijn vriend lekker naar het zwembad geweest. ik was natuurlijk doodbang dat mijn haarwerk zelf ging zwemmen zonder mij hahahahahahaaaa nou echt niet dus he....ben lekker in de wildwaterbaan geweest en onder water gezwommen. echt een raar gevoel, het was dan ook al zo lang geleden dat ik gezwommen had. dussee echt een opkikker !!!

xxx
San
Hé San2! Hartstikke gaaf zeg!! Lijkt me echt lachen om een wildwaterbaan af te kunnen met een haarwerk Bij mij gaat dat nog niet lukken, gezien mijn haarwerk niet vast zit, maar voor in de toekomst
__________________
Het antwoord is de pech van de vraag.

- Nioxin Shampoo (om de dag)
- Vitamine B12 (Kruitvat)
- Haarverzoringssupplement (Hema)
- Minoxidil 5% (2x per dag)

Gestopt met:
- Spironolactone 2% (avond)
- Bethamethason (1tot 3 keer in de week)
- Ketoconazole (om de 2 dagen)
- Denorex
- Androcur 50mg
- Androcur 10mg
Ganescha is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2006, 14:30   #4
bikkel
HaarWeb lid
 
bikkel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 september 2006
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 36
Heerlijk om weer te kunnen zwemmen. Ik doe het al jaren met mijn haarwerk. Gebruik er wel altijd een oude voor. Om even op de vraag van Heidiken terug te komen, ik was het eigenlijk nooit nadat ik gezwommen heb, maar dat komt omdat ik een ouwetje gebruik die ik daarna even uitspoel(zowel na zout als na zoet/chloor water) en hem dan na het drogen gewoon weer in de doos doe voor een volgende keer. Ik heb van mijn haarwerk leverancier wel een bepaalde spray en shampoo voor als mijn haarwerk in de zon komt en voor na het zonnen/zwemmen. Dit werkt goed en het ruikt ook nog eens heel lekker. Het is van Keune en heeft een oranje dop en factor 5(voor de spray) geloof ik. Toe ik nog geen tweede haarwerk had waste ik het wel altijd na het zwemmen, ik denk dat dit echt tot behoudt van je haarwerk is. Zout/chloor is niet erg best zeker niet als je een kunstvezel draagt. Ik zou het dus zeker uitspoelen(dat zeker) en wellicht wat extra wassen als je gezwommen hebt. Vooral met een kunstvezel heb ik zelf gemerkt dat je haarwerk dan belachelijk snel slijt en daar zijn ze toch net iets te duur voor!

Fijne vakantie, waar ga je naar toe, lekker naar de zon?


Bikkel
__________________
Live life, be happy!!!
bikkel is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2006, 20:51   #5
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
hoi bikkel,


bedankt voor je reactie! ik trek inderdaad naar de zon,althans dat hoop ik(Turkije)!!mag ik weten hoe jij je haarwerk bevestigt,en wat voor kwaliteit het is? ik heb sinds vorige week dinsdag een cyber en heb het micropoint-systeem laten toepassen,maar vond dit heel pijnlijk,vooral de eerste 2 nachten kon ik haast niet slapen! het leek wel alsof ik een schedeloperatie had ondergaan,ik voelde rondom mijn hoofd net een prikkeldraad! nu voel ik haast niets meer,al blijft het s' nachts wel wennen dat er iets op men hoofd zit! verder ben ik heel tevreden qwa kleur en kwaliteit,maar niet helemaal van de snit! ik heb gebeld met mijn haarwerker en mag aanstaande zaterdag terug voor een check-up! ik hoop maar dat de vakantie vlot zal verlopen,ik had er zo erg naar uitgekeken om ermee te zwemmen,maar na het zelf een keertje gewassen te hebben denk ik er al helemaal anders over!! ik vond het zeker niet handig,eerder ongemakkelijk zelfs!! hopelijk lukt het me morgen al wat beter,ik was nu 1x per week mijn haarwerk en hopelijk ook een beetje mijn eigen haren !
groetjes,Heidiken
HEIDIKEN is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2006, 21:20   #6
bikkel
HaarWeb lid
 
bikkel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 september 2006
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 36
Hoi Heidiken,


Ik bevestig mijn haarwerk alleen met een plakker aan de voorkant. Het klinkt misschien een beetje ongeloofwaardig, maar het is toch echt zo. Ik heb van mezelf helemaal geen haar meer en kan het dus niet aan mijn eigen haar vastmaken. Ik heb een haarwerk van echt haar en een plakrand aan de voorkant. Met de elastiekjes aan de zijkant trek ik hem dan gewoon goed om mijn hoofd en klaar is klara..

Jij hebt het over een cyber en over het micropoint system, misschien heel dom van mij maar wat is dat precies, ik heb namelijk geen idee....??? Ik ben niet zo thuis in die termen. Ik heb al heeeeel lang een haarwerk maar ik ken alleen maar mijn eigen termen en die van mijn haarwerkleverancier....

Ik begrijp uit je verhaal dat jij altijd je haarwerk op hebt, zowel overdag als 's nachts. Ik niet, ik heb het 's nachts nooit op. Dat vind ik niet goed voor mij hoofdhuid en ik kan er niet goed mee slapen. Ook vind ik het niet bevordelijk voor mijn haarwerk, ik heb het idee dat het harder slijt. Mijn hoofd heeft tijdens de nacht juist lekker de kans om lekker te luchten. Ook na het zwemmen was ik mijn hoofd lekker met bijv. Zwitsal. Dat is wel zo lekker want vooral als je in de zee gaat zwemmen kan er nog wel eens wat onder schieten en je zit natuurlijk met het zout.

Mag ik je vragen waarom je er zo tegen op ziet om het te wassen, komt dat omdat je het altijd op hebt? Ik vind het daarom ook zo makkelijk dat ik(inmiddels) een oude heb die ik lekker kan afzetten en met een schone frisse weer weg kan.

Laat me even weten wat je probleem is, wellicht kan ik je nog wat tips geven. Enuh, laat je hoofd niet hangen, vooral veel zin hebben in de vakantie naar Turkije, vooal als je ziet wat voor weer ze daar hebben en wat wij nu hier hebben!!!!! Kop op, zal allemaal best wel goed komen.

Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel tenslotte geldt:
Meer vragen is meer weten, meer weten is meer vragen.
Deze vlieger gaat ook voor mij nog steeds op.


Kusss Bikkel
__________________
Live life, be happy!!!
bikkel is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zonder haarwerk door het leven: Op weg naar een positiever lichaamsbeeld Grover TTM - Algemeen 6 17 april 2006 11:00
Haarwerken FAQ Webmaster Haarwerken 0 15 augustus 2005 11:08


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.