Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 maart 2023, 20:39   #1
Maurits833
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 maart 2023
Berichten: 4
Geslacht:
Pas op met Rehair

LET OP. Rehair heeft geprobeerd om mijn review te laten afschermen/verwijderen.Dit is mijn eerste review dit is nieuw voor mij en Ik ben gerapporteerd door Rehair omdat zij op die manier de waarheid welke schadelijk is voor Rehair kunnen verdoezelen. Na contact te hebben gehad met Trustpilot hebben zij mij geholpen over hoe ik de review moet plaatsen. Ik acht Rehair naar mijn ervaring als vergaand, gevaarlijk en geld belust. Zij zitten in het Aziatische Istanbul en doen massale operaties waarvan een deel mislukt en een groot (grootste) deel lukt. Het mislukte wordt verholpen of zal in de doofpot gestopt worden.

Deze kliniek heeft een verkeerde operatie bij mij uitgevoerd waarna er geen herstel meer mogelijk was. Dit schijnt naar horen zeggen al bij meer mensen gebeurd te zijn. Echter hebben zij een geheimhoudingsverklaring moeten tekenen. Ik heb dat geweigerd zodat ik u kan informeren van de omstandigheden. Het is een drama waarbij het contact alleen goed is als er geen ernstige onherstelbare klachten zijn. Ze wanen zich onaantastbaar omdat ze niet in Nederland staan ingeschreven. Hun artsen zijn ook Turks en staan onder Tukse “toezicht”. Schimmig en het kan uiteraard goed gaan maar het kan ook fout gaan en dan is het ook echt goed mis. De massa operaties en massa grafts zijn in Nederland afgekeurd door de autoriteiten. Rehair zou hier onder verplichte toezicht komen te staan als zij in Nederland zouden opereren. Na evaluatie is gebleken dat de situatie onherstelbaar is en daar moet ik het mee doen want er is te veel donor materiaal gebruikt. Een poli afspraak gehad in het ziekenhuis hier bij een plastische chirurg en Dermatoloog die zeggen dat mijn achterhoofd en zijkanten zijn “geterroriseerd” en dat dit bizar is. Al helemaal omdat er maar 30% is gaan groeien van de verplaatste grafts.

Wees op je hoede en denk goed na voordat je iets doet. Dat is de les, deze mensen zullen in de toekomst ervaren dat alle fouten bij elkaar op ten duur een einde kan beteken van een gezond bedrijf, ook door de manier hoe dit bedrijf er mee omgaat. Puur commercieel alsof je een nummer bent. Absurd maar iedereen komt zich zelf tegen en zij dus ook. Het gaat vanaf nu beginnen.

Tot slot wijs ik u erop dat Rehair dit allemaal zal ontkennen en tegen spreken. Ze zullen mogelijk nieuwe reacties kopen en mij willen laten verwijderen.

Ik heb aangifte gedaan bij de politie om te kijken of ik hen persoonlijk kan laten vervolgen. Verder heb ik de autoriteiten en inspecties ingelicht. De volgende stap is het OM inlichten van mogelijk stelselmatig strafbaar gedrag dat extreem goed wordt verbloemd. Dit soort praktijken zijn niet zeldzaam en NPO programma’s zoals tegenlicht lijken mij een goede plek om dit verder te publiceren.
Maurits833 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 maart 2023, 21:01   #2
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maurits833 Bekijk bericht
LET OP. Rehair heeft geprobeerd om mijn review te laten afschermen/verwijderen.Dit is mijn eerste review dit is nieuw voor mij en Ik ben gerapporteerd door Rehair omdat zij op die manier de waarheid welke schadelijk is voor Rehair kunnen verdoezelen. Na contact te hebben gehad met Trustpilot hebben zij mij geholpen over hoe ik de review moet plaatsen. Ik acht Rehair naar mijn ervaring als vergaand, gevaarlijk en geld belust. Zij zitten in het Aziatische Istanbul en doen massale operaties waarvan een deel mislukt en een groot (grootste) deel lukt. Het mislukte wordt verholpen of zal in de doofpot gestopt worden.

Deze kliniek heeft een verkeerde operatie bij mij uitgevoerd waarna er geen herstel meer mogelijk was. Dit schijnt naar horen zeggen al bij meer mensen gebeurd te zijn. Echter hebben zij een geheimhoudingsverklaring moeten tekenen. Ik heb dat geweigerd zodat ik u kan informeren van de omstandigheden. Het is een drama waarbij het contact alleen goed is als er geen ernstige onherstelbare klachten zijn. Ze wanen zich onaantastbaar omdat ze niet in Nederland staan ingeschreven. Hun artsen zijn ook Turks en staan onder Tukse “toezicht”. Schimmig en het kan uiteraard goed gaan maar het kan ook fout gaan en dan is het ook echt goed mis. De massa operaties en massa grafts zijn in Nederland afgekeurd door de autoriteiten. Rehair zou hier onder verplichte toezicht komen te staan als zij in Nederland zouden opereren. Na evaluatie is gebleken dat de situatie onherstelbaar is en daar moet ik het mee doen want er is te veel donor materiaal gebruikt. Een poli afspraak gehad in het ziekenhuis hier bij een plastische chirurg en Dermatoloog die zeggen dat mijn achterhoofd en zijkanten zijn “geterroriseerd” en dat dit bizar is. Al helemaal omdat er maar 30% is gaan groeien van de verplaatste grafts.

Wees op je hoede en denk goed na voordat je iets doet. Dat is de les, deze mensen zullen in de toekomst ervaren dat alle fouten bij elkaar op ten duur een einde kan beteken van een gezond bedrijf, ook door de manier hoe dit bedrijf er mee omgaat. Puur commercieel alsof je een nummer bent. Absurd maar iedereen komt zich zelf tegen en zij dus ook. Het gaat vanaf nu beginnen.

Tot slot wijs ik u erop dat Rehair dit allemaal zal ontkennen en tegen spreken. Ze zullen mogelijk nieuwe reacties kopen en mij willen laten verwijderen.

Ik heb aangifte gedaan bij de politie om te kijken of ik hen persoonlijk kan laten vervolgen. Verder heb ik de autoriteiten en inspecties ingelicht. De volgende stap is het OM inlichten van mogelijk stelselmatig strafbaar gedrag dat extreem goed wordt verbloemd. Dit soort praktijken zijn niet zeldzaam en NPO programma’s zoals tegenlicht lijken mij een goede plek om dit verder te publiceren.
Ai, dat is vervelend, sterkte!

Mag ik vragen hoeveel grafts zijn verplaatst en wat de prijs was? Op social media zie ik ze wel eens adverteren.

Overigens zie ik op Trustpilot jouw review niet staan.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018

Laatst gewijzigd door Limbo; 9 maart 2023 om 21:33
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 maart 2023, 22:09   #3
OmeHenkie
HaarWeb lid
 
OmeHenkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2016
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 234
Geslacht:
Je tekst lijkt wel door google translate gegaan te zijn
__________________
Ik gebruik=
Rozemarijnolie
Rozemarijnwater
Ketoconazol shampoo
Vitamine Mult
Vitamine B
Biotine
Zink
Magnesium
OmeHenkie is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2023, 00:17   #4
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 351
Geslacht:
Heb je ook foto's om je verhaal te ondersteunen?
mickfoley is nu online   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2023, 07:55   #5
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Hetzelfde verhaal 3 keer gepost hier en geen enkele reactie. Hmm.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2023, 15:18   #6
Tampert II
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2017
Berichten: 176
Geslacht:
Nieuwsgierig hoe dit verder gaat. Ik geloof het verhaal van A tot Z.
__________________
---
Tampert II is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2023, 17:15   #7
PaulPaulPaul
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2022
Berichten: 122
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tampert II Bekijk bericht
Nieuwsgierig hoe dit verder gaat. Ik geloof het verhaal van A tot Z.
Anders ik wel!
PaulPaulPaul is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2023, 20:36   #8
OmeHenkie
HaarWeb lid
 
OmeHenkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2016
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tampert II Bekijk bericht
Nieuwsgierig hoe dit verder gaat. Ik geloof het verhaal van A tot Z.
ik van A tot A
__________________
Ik gebruik=
Rozemarijnolie
Rozemarijnwater
Ketoconazol shampoo
Vitamine Mult
Vitamine B
Biotine
Zink
Magnesium
OmeHenkie is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2023, 20:37   #9
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Heel raar allemaal. Hij reageert nergens op. Zijn review was niet terug te vinden. Steenkolennederlands...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018

Laatst gewijzigd door Limbo; 10 maart 2023 om 20:44
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2023, 21:29   #10
OmeHenkie
HaarWeb lid
 
OmeHenkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2016
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Heel raar allemaal. Hij reageert nergens op. Zijn review was niet terug te vinden. Steenkolennederlands...
Het is niet zozeer steenkolen nederlands maar lijkt net alsof het in turks geschreven is en dan door google translate gehaald is, ik herken de aparte woorden. Daarnaast:

LET OP. = Zo begint elke spam ad ooit
geterroriseerd = dit woord zal een dermatoloog nooit gebruiken
Is het OM inlichten = Openbaar ministerie? Erg voorbarig. Ook al is de Ht mislukt, is het geen strafbaar feit. En hij zit pas in de aangifte fase
__________________
Ik gebruik=
Rozemarijnolie
Rozemarijnwater
Ketoconazol shampoo
Vitamine Mult
Vitamine B
Biotine
Zink
Magnesium
OmeHenkie is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2023, 21:35   #11
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OmeHenkie Bekijk bericht
Het is niet zozeer steenkolen nederlands maar lijkt net alsof het in turks geschreven is en dan door google translate gehaald is, ik herken de aparte woorden. Daarnaast:

LET OP. = Zo begint elke spam ad ooit
geterroriseerd = dit woord zal een dermatoloog nooit gebruiken
Is het OM inlichten = Openbaar ministerie? Erg voorbarig. Ook al is de Ht mislukt, is het geen strafbaar feit. En hij zit pas in de aangifte fase
Als dit een modern forum was geweest had ik je bericht geliket.

Ook raar die zogenaamde aangifte. Behandeling heeft in Turkije plaatsgevonden. Onder Turks recht. Kansloos in Nederland hiertegen te ageren.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2023, 22:59   #12
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Ja echt een voorbeeld van een rare niet betrouwbare post.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2023, 00:21   #13
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.282
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbert166 Bekijk bericht
Ja echt een voorbeeld van een rare niet betrouwbare post.
Ik begrijp jullie argwaan, maar ik ga graag uit van het goede van een mens. Daarbij vind ik het belangrijk dat iedereen zich hier veilig genoeg voelt om zijn of haar verhaal te vertellen.
Zolang ik geen goede reden heb om het niet te vertrouwen, ga ik er van uit dat het verhaal van Maurits kan kloppen.
@Maurits, zou je een foto van je huidige situatie willen posten?
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2023, 08:32   #14
Tampert II
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2017
Berichten: 176
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OmeHenkie Bekijk bericht
Het is niet zozeer steenkolen nederlands maar lijkt net alsof het in turks geschreven is en dan door google translate gehaald is, ik herken de aparte woorden.
Lijkt mij ook, maar dat neemt niet weg dat zijn ervaring/waarschuwing op basis daarvan niet authentiek kan zijn.
__________________
---

Laatst gewijzigd door Tampert II; 11 maart 2023 om 08:53
Tampert II is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2023, 11:11   #15
OmeHenkie
HaarWeb lid
 
OmeHenkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2016
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tampert II Bekijk bericht
Lijkt mij ook, maar dat neemt niet weg dat zijn ervaring/waarschuwing op basis daarvan niet authentiek kan zijn.
ik had ook andere argumenten
__________________
Ik gebruik=
Rozemarijnolie
Rozemarijnwater
Ketoconazol shampoo
Vitamine Mult
Vitamine B
Biotine
Zink
Magnesium
OmeHenkie is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
rehair, slechte ervaring


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.