Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 maart 2006, 23:54   #211
ilse47
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 48
Hey,

zo'n bijeenkomst is emotioneel toch wel uitputtelijker dan je zou denken he?
Ik had vooraf ook al over die meeting gedroomd, wel niet zoals hij in het echt was, maar in mijn droom voelde ik mij goed bij de meeting, en dat was in het echt ook zo (alhoewel ik zenuwachtig was)
En Limburgse, ik vind je gewoon ongelofelijk dapper. Ik wou je steunen maar ik wist echt niet wat ik moest doen toen ik daar naast je zat, ik voelde me zo machteloos, en jij was zo fantastisch sterk. Echt super.
Ik hoop dat er nog meer van die meetings volgen (alleszins bedankt aan iedereen die meewerkte aan de organisatie, want daar is ook veel tijd in gekropen) en het was zeer goed gedaan ook.
Het was een dag waar ik nog veel aan zal terugdenken.

Groetjes, ilse
xxx
ilse47 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2006, 09:14   #212
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
Joehoe

Van wie was de overheerlijke appelcake?? Daar heb ik gisteren nog lekker een stukje van gegeten op het werk: mjammie...
En Kristel: je potlood staat op m'n bureau, ik pak het vaak even vast.
Limburgse: ik heb nog vaak aan je moeten denken, je bent zo'n sterke, mooie vrouw. Ik bewonder je moed echt, ik denk dat velen van ons een boost hebben gekregen door jouw moed.

Hopelijk zien we elkaar snel weer, want je merkt het hier hé: HET HELPT!!
Dikke zoen allemaal
10
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2006, 11:34   #213
vleervlinder
HaarWeb lid
 
vleervlinder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juli 2003
Locatie: Menen
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bolleke
Oh ja Vleervlinder, die notencake was van jou hé? Die hebben we net met ons viertjes opgesmuld, lekker bij de koffie als dessertje... je hebt trouwens de complimenten van mijn man! En dat is niet de eerste de beste hoor, dat is een eerste klasse banketbakker! Dus, gefeliciteerd meid! En ook nog de groetjes van Nelson (de poes)... hij mist jullie allemaal, loopt hier zo verloren...

Hihihi Maarja, ik ben dan ook al jarenlang getraind in het bakken van notencake.
Misschien moest ik toch maar banketbakker worden in plaats van hovenier... alhoewel... ik denk dat het laatste toch iets beter is voor mijn gezondheid.

Geef Nelson de-kat-waar-een-hond-in-past maar een dikke knuffel van mij! En jezelf ook.
vleervlinder is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2006, 21:28   #214
kikker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 februari 2006
Berichten: 7
Bedankt allemaal. Het was goed om even iedereen te zien achter de namen. Maandag liet ik op mijn werk zowat alles uit mijn handen vallen. Blijkbaar deed de meeting me emotioneel meer dan ik dacht, maar tot nu toe heb ik nog niet getrokken. Dat maakt de lange reis meer dan de moeite waard. Limburgse was zo dapper en ook van Bolleke ging zoveel kracht uit. Ik ben echt blij dat ik ben geweest. Nogmaals bedankt! Groetsels Kikker.
kikker is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2006, 21:31   #215
Madelief
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2002
Berichten: 580
Fijn dat jullie een goeie bijeenkomst hebben gehad! Klinkt altijd weer leuk.

groetjes Madelief
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2006, 21:50   #216
ilse47
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 48
Hallo,
die appeltaart was van mij, kben blij dat je hem lekker vond.
Er stond daar zoveel lekkers, maar ik had geen honger van de spanning. De tijd ging ook zo snel.
De meeting is dus zeker voor herhaling vatbaar!
Lieve groetjes, Ilse
ilse47 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2006, 09:29   #217
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Wat fijn om hier jullie enthousiaste reacties te lezen. Dat doet een mens goed. Iedereen veel sterkte en tot gauw!
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2006, 14:58   #218
Plukkertje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2006
Berichten: 9
Hey,ik wou toch ook nog even iets zeggen over zondag. Ik ben heel blij dat ik geweest ben, ook al was het "nogal" ver. Ik heb maar heel weinig meer getrokken sindsdien, hopelijk blijft dit gevoel duren. De avond zelf had ik het wel heel moeilijk, thuisgekomen en beginnen wenen... Gelukkig was dat vlug over.
Bedankt iedereen dat je er was en vooral ook bedankt aan bolleke en limburgse... iedereen weet nu ondertussen wel waarom....
Groetjes!
xxx
Plukkertje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Regionale dagen voorjaar van de AAPV AE3 Alopecia Vereniging 10 29 maart 2005 11:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.