Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 september 2004, 20:54   #31
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
hey sandra,

leuk voor jou dat alles uiteindelijk in orde gekomen is,ergens hoop ik ook op zo'n wonder!mag ik je vragen wat die anti-schimmel tabletten inhouden,en waarvoor je ze gebruikt hebt?ik heb onlangs ook een bloedonderzoek gedaan en mijn zink was perfect in orde!ben echt wel nieuwgierig naar je antwoordt,je weet maar nooit dat het bij mij/ons ook kan helpen!alvast bedankt!

groetjes,heidiken
HEIDIKEN is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2004, 11:27   #32
sandra24
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 43
Hai Heidiken,
ik ben dus voor mijn haar naar een vrouw geweest die door middel van de spierspanningen in je lichaam kan "voelen" of er een disbalans is in je lichaam, van wat dan ook. Ze zei dus bij mij dat er bij mij een schimmel niet in balans was die normaal in je lichaam hoort, en dat mijn lichaam daar antistoffen tegen maakt. En dat die dan ook mijn haren aanvallen. Ze zei erbij dat het heel vaak een schimmel is die alopecia areata veroorzaakt, ik wet het niet van androgenetica. Maar, als je helemaal kaal bent, of eht sterk in de familie voorkomt, is het een stuk moeilijker te bestrijden. Maar daar heb ik dus die anti-schimmel tabletten voor gehad, Mycoplex heten ze, de betere drogist verkocht ze ook. Na een maand, maximaal 2 was eht afgelopen emt mijn uitval!
Ik weet dat iemand anders eht hier ook geprobeerd heeft en dat het bij haar niet werkte, maar je weet maar nooit. Mijn zink was in mn bloed trouwens ook prima hoor, maar toch heeft zij er wat aan gedaan.

Jij heel veel sterkte met je uitval, ik lees mee en ik weet hoe eht voelt. Het is moeilijk, maar ik denk inderdaad dat je moet kunnen relativeren, ook al is af en toe een huilbui juist goed! Maar stress is ook zeker niet goed voor je haar, dus denk ik dat eht juist erger wordt als het zo'n opsesie voor je wordt.
Heel veel sterkte iedereen!!
Liefs
Sandra
sandra24 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2004, 11:42   #33
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
hey sandra,

bedankt voor je uitleg,ik ga in ieder geval eens navragen of het iets voor mij zou kunnen betekenen!je weet maar nooit!!!ik hou je op de hoogte!!!
liefs,heidiken
HEIDIKEN is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2005, 13:29   #34
Malika05
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Berichten: 2
wat kan ik doen??..

Ik heb ook vanaf mijn 15e de diane geslikt (ben nu 20) en afgelopen augustus begonnen mijn haren ineens uit te vallen. Dit zou ook kunnen komen door seizoensverandering (dat heb ik elk jaar) maar ik kan me niet herinneren dat het zo erg was :S..Vooral als ik heb gedoucht is het echt heel erg. Ik heb al weinig haar en ben echt bang dat binne to time geen haar meer op me hoofd zit. Toen mijn haren dus begonnen uit te vallen kwam ik erachter dat de diane juist ook haaruitval kan veroorzaken, maar dit had ik dan toch al veel eerder moeten hebben? :S Ben er dus mee gestopt, en heb een andere pil gekregen, hier hield het ook niet bij op en toen ik las dat de diane ook tegen haaruitval is ben ik die weer gaan slikken na een week weergestopt omdat me haaruitval er niet minder door werd (dit in 6 weken tijd).Ik weet echt niet of ik er nu weer mee moet beginnen of niet..Ik heb af en toe jeuk op me hoofd en de haren die uit me hoofd komen daar zit een wit puntje aan..Ben nog niet bij de dokter geweest wat dat is een homeopaat, waar ik niet in geloof en kan pas over 2,5 week naar mijn nieuwe dokter..iemand suggesties?..

Groetjes,
Malíka
Malika05 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2005, 13:42   #35
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
malika

Malika,

In principe is de diane-35 een anti-androgeen (conceptie)pil en die zou dit eigenlijk niet moeten kunnen veroorzaken. Feit is natuurlijk wel dat met het stoppen van overigens elke conceptie-pil je eigen hormoonhuishouding " de draad" weer moet oppakken.
Ik ken het niet op deze manier zoals je beschrijft, eerder andersom. De diane heeft mij de laatste 10 jaar eigenlijk goed beschermd tegen androgenetische haaruitval.
Maar ik denk wel dat het belangrijk voor je is om zsm naar een dermatoloog doorverwezen te worden. Mijn ervaring is dat huisartsen je met deze materie niet veel verder kunnen helpen.
Vraag om een verwijsbrief..
Sterkte malika, het is een vervelend probleem....
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2005, 14:29   #36
sigur
Registered User
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 1.040
hé meiden,

ik heb onlangs gelezen in een boek in de bieb, dat de pil, door het progesteron dat er inzit haaruitval kan veroorzaken, door het androgeen-resteffect.
Ook heb ik op een buitenlandse site een lijst van medicijnen gezien van medicijnen die haaruitval kunnen veroorzaken (volgens mij heb ik deze lijst eens een keer op het haarweb neergeschreven, maar weet niet meer onder welke titel) en er stond o.a. bij: CYPROTERONEACETATE!!

Nou, ik ben nu inmiddels een jaar verder met de androcur en de haaruitval neemt nog steeds niet af. De haaruitval is begonnen door de naamloze Diane en vervolgens verergerd door de Androcur. tenminste dit denk ik, moet erbij eerlijkheidshalve bekennen momenteel echt heel veel stresse te hebben, waardoor ik niet zeker weet of het door de andro komt of door de stress. Wat wel is: androcur is in veel gevallen wel positief, het is niet voor niets een medicijn die ze voorschrijven bij haaruitval.
Maar toch, bij een enkeling of meer, kan het een tegenovergestelde werking hebben. Niet dat het dan de androgeen afhankelijke haaruitval versterkt, maar dat je er dan dus TE van krijgt.

Sinds ik andro 20 gebruik, is mijn haaruitval op een niet wasdag tegen de 80 haren, wat 0ng 50 was. Op een haarwasdag, verlies ik nu tegen de 300 haren, terwijl ik eerder tussen de 180/200 verloor.

Ik ben nu de androcur aan het afbouwen, met heel erg veel angst, omdat ik ergens toch bang ben dat de haaruitval niet minder maar meer zal worden door simpelweg wéér een hormoonverandering.
Ik baal echt van de situatie, weet gewoon niet meer wat ik moet, ben ook bang dat de jeuk entc. weer zal toenemen, nu ik ga minderen.

Ik ben heel erg benieuwd hoe het bij jou zal verlopen Kas, omdat jij al zo snel resultaat bemerkte op de jeuk en talg etc. En ik vrijwel niet. Misschien dat de haaruitval daardoor bij jou ook geleidelijke zal afnemen.
Misschien dat ik het moet zoeken in een andere hoek. Ook heb ik aan een hogere dosis androcur zitten denken, maar als ik helemaal niets merk van 20 mg. dan denk ik dat ik gewoon niet reageer op dit middel.

Raar hoé het weer teruggaan naar de Diane 35 mijn haaruitval jaren geleden kon doen laten stoppen (wat echter wel veroorzaakt was door het stoppen hiervan) met maar 2 mg. cyproterone en dat 20 mg. vervolgens niets uithaalt, zou het niet de cyproterone zijn die in de pil zit, die haaruitval teweeg brengt na het stoppen en het na het herstarten weer laat afnemen, maar het oestrogeen dat erin zit? Immers: een zwangere vrouw heeft tijdens de zwangerschap nagenoeg geen haaruitval door een sterke stijging van het oestrogeen en na de zwangerschap veel kans op haaruitval door een plotselinge daling van het oestrogeen.

Ze hebben het meestal over 3 maanden (TE) maar soms kan (heb ik ergens gelezen) wel 3 jaar duren voor de haaruitval weer stabiliseerd.

Ik zal trouwens, als ik tijd heb de naam eens opzoeken van het interessante boekje dat ik heb gelezen in de bieb over haaruitval. Staat echt heel veel interessante informatie in.
sigur is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2005, 14:37   #37
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
sigur

Ik ben heel erg benieuwd hoe het bij jou zal verlopen Kas, omdat jij al zo snel resultaat bemerkte op de jeuk en talg etc. En ik vrijwel niet. Misschien dat de haaruitval daardoor bij jou ook geleidelijke zal afnemen.
Misschien dat ik het moet zoeken in een andere hoek. Ook heb ik aan een hogere dosis androcur zitten denken, maar als ik helemaal niets merk van 20 mg. dan denk ik dat ik gewoon niet reageer op dit middel.

Hoi
Goed iets van je te horen, heb nu 2 mnd andro gehad en kan nog echt niet zeggen dat e.e.a.= verminderd hierdoor. Nu door de dag heen circa 30/40 haren en per wasbeurt circa 100. Was normaliter 5 a 10 tegen 10/20

Idd positief jeuk/talg effect is wel aanwezig.
Dus als ik je goed begrijp zou de andro het TE effect kunnen bewerkstelligen, dat heb ik 1x gehad na een ziekte periode, duurde idd 3 mnd.
Enfin, ik heb nu de 50mg x 10dgn en vind de dosering nogal hoog. Als je weet dat in de diane slechts 2 mg zit per tablet en ik die jaren met heel goed succes heb geslikt.
Ik spreek morgen de dermatoloog en zal je zeker op de hoogte houden in de toekomst, als ik andro blijf gebruiken, wat ik eigenlijk nog niet zeker weet, over de ontwikkelingen.
Het doet nl. toch wel e.e.a. positiefs merk ik want de rode geirr huid+haarpijn is ook weg (allemaal aga-gerelateerde hoofdhuid problemen)
Groetjes
Kitty

kas is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2005, 14:57   #38
sigur
Registered User
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 1.040
hoi kas,

als ik jou was, zou ik zeker nog even doorzetten, juist omdat het al zoveel voor je heeft gedaan. Misschien dat je nu wel alle zwakke haren verliest en deze straks sterker terugkomen.

Ze zeggen dat je androcur een jaar de tijd moet geven, maar dat is vooral bij mensen die het slikken voor hergroei en niet voor tegen haaruitval.
Denk dat als het je helpt, de haaruitval na 4 maanden geleidelijk zou moeten afnemen.

momenteel heb ik zo'n overgevoelige huid, dat ik zelfs niet meer normaal mijn haar kan wassen, tijdens het wassen, hoe zacht de schampoo ook is, voel ik het prikken alsof ik met pure alcohol op een wond kom! Mijn hoofdhuid is droog, maar raar genoeg worden mijn haren wel snel vet. Ik vraag me af of dit androgenetisch is, of dat ik een soort van contact eczeem heb, waardoor ook mijn haar snel vet is, bijv door losgeslagen talklieren door een zeer beschadigde huid. Want bij androgenetisch wordt de jeuk toch erger naarmate de huid vetter wordt?
Bij mij echter lijkt de jeuk etc. juist aftenemen (met uitzondering van de haaruitval) een paar dagen na het haarwassen. De jeuk is het ergst na het haarwassen en de dag erna!

Kas, in hoeverre merk je dat je talg is afgenomen? Ik bedoel waste je het eerst iedere dag en nu om de drie dagen ofzo?
sigur is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2005, 16:04   #39
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
sigur

Ik vraag me af of dit androgenetisch is, of dat ik een soort van contact eczeem heb, waardoor ook mijn haar snel vet is, bijv door losgeslagen talklieren door een zeer beschadigde huid. Want bij androgenetisch wordt de jeuk toch erger naarmate de huid vetter wordt?
Bij mij echter lijkt de jeuk etc. juist aftenemen (met uitzondering van de haaruitval) een paar dagen na het haarwassen. De jeuk is het ergst na het haarwassen en de dag erna!

Kas, in hoeverre merk je dat je talg is afgenomen? Ik bedoel waste je het eerst iedere dag en nu om de drie dagen ofzo?

Dat van die erge jeuk na het wassen + toch snel vet haar ken ik hoor!
Ik moet nu, proefondervindelijk, vaststellen dat het bij mij in ieder geval wel het te maken heeft hh-irritatie-vet haar met aga effect, omdat als die aangepakt worden door cyperonaatacetaat dit wel een pos. effect heeft.
Ik had, net als jij totaal geen haarverlies/vet haar of jeuk met jarenlang gebruik van alleen de diane. De dermatoloog gaf aan dat zijn ervaring is dat de aga uiteindelijk "door de diane heenbreekt" en mbv extra cyperonaatacetaat dit dus zou moeten helpen. Klinkt allemaal heel logisch dus. OOk ik ondervond verhoging van uitval na andro. Die verhoogde uitval is nu nog steeds aan de orde, doch lijkt "stabiel" te zijn. (kortom het wordt niet nog steeds erger nu).
Sigur, ik heb altijd sinds m'n 25e of zo toen ik dit probleem helemaal niet kende nog (ben nu 40) m'n haren om de dag gewassen, alleen al vanwege het frisgevoel effect. Dat doe ik nu nog steeds. Ik merk het aan (significant) meer volume en "schoner" aanvoelen, minder snel "muf" ruiken etc.
Met de fenerieke diane die ik helaas een jaar heb geslikt..... slingerde mijn haar uiteindelijk elke dag(hoe vaak ik het ook waste) als een vies/vet plantje rond mijn hoofd. Ik stond toen ook stijf van de jeuk elke dag.

Je twijfel over de dosering : is 20mg wel genoeg.... ik was juist van plan de dermatoloog voor te stellen te minderen, maar ik heb dan ook 50mg.
Joh, als je jaren het goed hebt gedaan op 2mgx21dgn per mnd met de diane dan is volgens mij de dosering niet de issue.
Wel lees ik in de studies (welke ik via dit forum heb gelezen) dat proefpersonen, waarvan overigens een behoorlijk aantal baat had begreep ik, hogere doseringen kregen, circa 100mg per dag. Wat er niet bij staat = of ze ook de diane hadden (ik geloof het niet trouwens). Maar de bijwerkingen van andro nemen ook toe met de dosering en ik ben afgel. 2 mnd met andro echt af en toe mezelf niet geweest. Veel maag/darmklachten, depri-gevoelens etc. Vlgns de bijsluiter zou dit snel moeten afnemen.


Die hh-problematiek die je beschrijft ken ik erg goed en ik weet soms niet meer wat ik erger vind/vond dat probleem of de uitval.
By the way.... wat zegt je dermatoloog over je hoofdhuid? Kan die je niet helpen met in iets om in ieder geval de conditie van je huid wat te verbeteren, het komt over alsof je hh= uitgedroogd, dan is het (los van aga) een natuurlijk afweermechanisme vd huid om de talgklierfunctie te verhogen om zo " smeermiddel" te creeren voor de huid. Dit wordt dan zo'n vicieuze circel van " ontvetten - reactie van de huid - meer talg- etc. etc.
Mijn huisarts heeft me een keer, toen ik nog niet wist dat ik had wat ik heb, doorverwezen naar een huidtherapeut. Ben daar uiteindelijk niet terechtgekomen omdat ik naar een dermatoloog voor mijn haaruitval wilde, maar los van het haarprobleem vraag ik me af of dit iets voor je zou kunnen zijn.

Groetjes
Kitty




kas is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2005, 01:05   #40
lunna
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2005
Berichten: 5
haaruitval na diane 35

Hallo iedereen,

Ik ben een vrouw van begin dertig bij wie 13 jaar geleden AGA is geconstateerd. De AGA is traag geëvolueerd op die tijd maar eind vorig jaar besloot ik er toch iets aan te doen aangezien het haar aan mijn slapen toch aan het uitdunnen was. Eerst kreeg ik minoxidil voorgeschreven en dan de Diane 35 op eigen verzoek.
Ook ik heb verschrikkelijke haaruitval gekregen nadat ik van maart tot juni dit jaar die befaamde pil heb genomen. Zonder enig effect op mijn haaruitval trouwens. In juni besloot ik (in overleg met de gynacologe!) tijdelijk het gebruik te staken omwille van verschrikkelijke hoofdpijn en omdat er een operatie (verwijdering van een poliep in mijn baarmoeder) aankwam. In augustus kreeg ik plotseling verschrikkelijke haaruitval, vooral lange en sterke haren met een puntje, zeker 100 per dag. Ik dacht dat mijn AGA aan het woekeren was dus begon ik in september opnieuw met de Diane maar na 14 dagen heb ik het gebruik al moeten staken omwille van die vreselijke hoofdpijn. De haaruitval die ik na de diane en de operatie heb gekregen is niet mijn AGA op kruissnelheid maar telogen effluvium. Ik denk dat dat ook het geval is voor enkelen onder jullie. Jullie kunnen zelf recherche doen op engelstalige sites maar hier zijn de meest voorkomende redenenn:
Illness
Operation
Accident
Childbirth
Nervous shock
Weight loss or unusual diet
Discontinuing the contraceptive pill
Overseas travel resulting in jetlag.
Komt meestal 6 weken tot 3 maanden na de trigger opzetten en geneest vanzelf na 6 tot 9 maanden. Maar in het geval van AGA is het genezigsproces minder voorspelbaar. Ook kan je chronic TE ontwikkelen. Ik hoop maar dat de situtatie zich zal stabiliseren. Ik neem minoixidil en vitamine b en vitamine e en de diane of andere androcur toestanden laat ik links liggen zolang er geen verbetering in zicht is. Mijn haar valt over mijn hele hoofd uit nog een teken dat het niet AGA is die opspeelt.
Hopelijk hebben sommige mensen hier iets aan. Ik zou trouwens willen weten of er mensen zijn die na de TE hun mooie haardos weer hebben teruggekregen? Ik kan voorlopig alleen maar afwachten.
Ik wens iedereen hier nog veel sterkte toe.

L.
lunna is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2005, 10:01   #41
drea
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 oktober 2005
Berichten: 6
Hoi allemaal,

Ruim 6 jaar geleden heb ik de Diane pil voor een half jaar geslikt. Dit omdat ik last heb van overbeharing. Aangezien ik na 6 maanden nog geen verschil zag, ben ik er mee gestopt. Al voordat ik stopte had ik ineens lichte haaruitval gekregen. Maar toen ik defintief stopte was de ramp compleet. Er viel zo veel haar uit dat zelfs de kapster er van schrok. Na ongeveer 4 maanden is de haaruitval gestopt. Ik schat dat wel bijna de helft van mijn haar is uitgevallen. Ik was niet kaal, maar het is altijd een dun bosje gebleven. Toen ik vorig jaar bij de geanecoloog kwam, heb ik het vermoeden van een verband tussen de Diane pil en haaruitval aan haar voorgelegd. Zij ging vervolgens in een boek opzoeken of dit een bijwerking van die Pil is. Ze kon het niet vinden en veegde dit vermoeden dus van tafel. Dus ook ik gooide het maar op toeval.
Nadat mijn haar jaren stabiel is geweest, is vorig jaar bij mij de haaruitval weer serieus begonnen. Ik heb al die jaren geen pil geslikt. Ook nu ik wel weer de pil slik (microgynon), tegen onregelmatige menstruatie, heb ik ernstige haaruitval. Haarproblemen zitten bij mij in de familie dus de kans was groot dat ik er ook ooit mee te maken zou krijgen. Maar nu ik dit allemaal van jullie gelezen heb, lijkt het vermoeden dat de Diane pil haaruitval triggert, zeer groot. Ik zal het binnenkort ook weer aan de Dermatoloog voorleggen.

groetjes drea
drea is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2005, 10:03   #42
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Hoi Drea,


het vermoeden bestaat al langer dat de Diane in sommige gevallen ook juist de haaruitval kan triggeren. Ik heb de verhalen van een aantal vrouwen op het Viva-forum gelezen, en bij hen begon de haaruitval pas ná het starten met de Diane.
__________________
Has finally left the building!

Laatst gewijzigd door Georgie; 30 oktober 2005 om 10:09
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2005, 13:26   #43
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
diane

Voor mij heeft de diane 10 j lang "goed werk" verricht.

Ik kreeg haaruitval in comb. met vetter haar +jeuk/roos na een miskraam op mijn 29e. Na een jaar kastje muur etc. etc. kreeg ik de diane 35 voorgeschreven en binnen de kortste keren was mijn probleem geheel over. Zelfs na geboortes 2 dochters, na periode borstvoeding wederom diane geen enkele haar teveel verloren.
Ik kreeg wederom problemen na het gebruik van de "goedkopere variant" van de diane.
Ik denk dan ook eerlijk gezegd dat vrouwen die door de diane 35 haaruitval kregen dit misschien ook gekregen zouden hebben van andere anticonceptiepillen. Het zijn en blijven synthetische hormonen en ieder lichaam reageert daar weer anders op.
Kitty
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2005, 13:47   #44
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Sigur

......

Nou, ik ben nu inmiddels een jaar verder met de androcur en de haaruitval neemt nog steeds niet af. De haaruitval is begonnen door de naamloze Diane en vervolgens verergerd door de Androcur. tenminste dit denk
ik,

Sigur, toevallig heb ik vorige week aan "mijn" dermatoloog gevraagd hoe lang iem. nou eigenlijk androcur moet blijven slikken om gefundeerd te kunnen bep. of het ja ofte nee werkt. Het antwoord was 9mnd blijven slikken. Is de haaruitval dan niet verminderd of zelfs gestopt... ja het schijnt voor te komen... Kappen want dan hoef je geen verbetering meer te verwachten.
Vond het toch van waarde om je dit te laten weten omdat ik gezien jouw verloop van aga veel overeenkomsten zie met de mijn (goede ervaringen diane 35, problemen begonnen feneriek etc.)

Ik weet dat dermatologen onderling ook nogals eens van uitgangspunt verschillen. Ik kan je alleen aangeven wat hij zei. Ikzelf heb vertrouwen in de man, is meer dan gemidd. specifiek op dit probleemgebied actief. en ben zelf van plan dit advies zo te volgen.
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2005, 14:35   #45
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Ik denk dat het inderdaad een kwestie van volhouden is. Je leest het hier heel veel, mensen willen naar mijn idee vaak (te) snel. Maandje Minox, maandje dit, maandje dat...

Terwijl de meeste middelen toch echt pas op langere termijn werken.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Stress en haaruitval rickie rick AGA - Algemeen 97 12 mei 2011 14:54
Haaruitval...en al de rest Dawid AGA - Algemeen 15 21 augustus 2009 11:57
de pil en haaruitval marion Haarproblemen bij vrouwen 105 15 september 2007 01:41
Is er een relatie tussen AGA en lichaamsbeharing? RICK AGA - Algemeen 73 5 maart 2007 19:22
Haaruitval begint weer na het stoppen van voedingssuplement? Jaapie Medicijnen/haargroeimiddelen 15 13 september 2003 14:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.