Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 juli 2009, 14:57   #46
Nymphje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 juni 2009
Berichten: 34
Bloed- en ontlasting onderzoek was in mei en in juni de uitslag.
Ook in juni naar de natuurdietiste dus alles bij elkaar heb ik wel al heel lang klachten maar nog maar kort "natuurlijk" bezig.
Heb al weer wat meer energie.
Sinds donderdag de Rubisan zalf, wat ik 3x per dag smeer, en ik kan niet anders zeggen dat mn hoofdhuid elke keer langer schoon blijft en veel, veel minder droog is.
Maar ik denk dat het door alles bij elkaar komt, en dieet, en suppementen, en ontgiften enz enz
Nymphje is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2009, 19:02   #47
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Adverteerder: Je vervuilt ons forum al 11 maal vandaag.

mvgr
Roloff
roloff is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2009, 16:31   #48
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lokje Bekijk bericht
Hai, ben erg blij voor je dat het goed gaat met je haren. Wil zelf dolgraag die Dermolinshampoo gebruiken, meteen morgen, dus mijn vraag is, is het ook in de winkel te koop of alleen on line te bestellen en welke schuimgel zonder alcohol gebruik je? Heb zelf ook krullen. Nu nog verlept en droog maar binnenkort hopelijk anders. Hoop snel van je te horen
Zou ook graag willen weten of je dit bij de drogist kan halen of alleen apotheek?
Kan je gewoon langs de apotheek of moet je je laten doorverwijzen door je arts voor Dermolin?
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2011, 10:50   #49
yasminagirl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 64
mijn ervaringe

We kunnen het beter aan de dokters over laten die er voor '' gestuudeerd '' hebben .. we kunnen beter niet zo maar wat in je haar doen, daar heb ik ook van geleerd na mij ervarringe .. oke dokters zitten ook vaak fout die ervaaringe heb ik ook beleefd bij dokters en dermatologe, maar hun zijn ook maar mensen en proberen achter te halen wat nou de oorzaak is en waar gaat het mee weg of niet en dat doen ze met hun stappen plan, waar ze voor gestudeerd hebben...
hun hebben die kennis die wij niet hebben.

Maar om zelf iets uit te proberen, zal ik niet doen meer .. want wij weten niet beter dan die dokters , hun hebben er voor gestudeerd toch.. en mogt je iets in je hoofd hebben '' van zal dit niet goed zijn voor mij?'' zal ik dat eerst met de dermatoloog bespreken of dat wel goed is voor je huid ...

Geloof me ik heb ook van alles in mij haar gedaan, gwn omdat ik wanhopig was en je wilt gwn dat het weg gaat, en loop je bij de dokter of dermatoloog, niks help en daar word je dan heel erg moe van dat begrijp ik echt wel , want de ene dermatoloog zegt dit en de andere dermatoloog zegt gwn compleet wat anders.maar ik denk niet dat wij het beter kunnen weten dat die dokters. en die dingen wat ik op mij hoofhuid heb gedaan heeft het 10 keer erger gemaakt, nu zijn me haar wortels onstoken heb overal puisjes , me haar is dun op die plekken en als ik wat anders in me haar doet bijv natuur producte of een medicijn omdat iemand me vertelde die moet je doen , werden die klachte erger, terwel het bij andere mensen wel helpte ...
gwn omdat je je laat beinvloeden door anderen ...
en wat bij de ander wel helpt hoeft niet bij je zelf te helpen, en wat bij jou helpt hoeft niet bij een ander te helpen die mischien zelfde klachte heb ...


tuurlijk moet iedereen doen wat bij hem of haar goed voeld ... maar ik vertel gwn mijm ervaring en waar ik van heb geleerd ...
En probeer rustig te blijven ,al wil je soms je hoofd tegen de muur aan slaan ( dat gevoel ) .. probeer rustig te blijven want het word er niet beter op om je te stressen maar erger !.... probeeer afleiding te zoeken, probeer het te acepteren dat je het heb ! hoe moeilijk het ok is, want ik maak het nu ook mee ... en heb vetrouwen dat het goed komt, en al zal het niet goed komen ? ik ben blij met de dingen dan die ik wel heb .. er zijn nog ergere dingen dan je haar verliezen of pijnelijke / jeukende huid te hebben .... mischien makkelijk gezegt dan gedaan, want ik weet hoe moeilijk het is .... maar we hebben gwn 2 keuzens of huilen en je zelf gek maken met stressen waar het erger van word, of gwn geduld hebben en het acepteren, en alle kansen pakken waardoor het geneest met behulp van de dokter...


dat is wat ik er van heb geleerd

Laatst gewijzigd door yasminagirl; 16 juni 2011 om 11:07
yasminagirl is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
positief berichtje karina Haarproblemen bij vrouwen 7 20 oktober 2011 18:30
al een maand gestopt met regaine----> extreem veel haaruitval? nevret Medicijnen/haargroeimiddelen 9 3 november 2006 15:46
droge hoofdhuid karina Haarproblemen bij vrouwen 3 27 oktober 2005 16:12
Haaruitval en gevoelige hoofdhuid Frans AGA - Algemeen 6 16 februari 2004 21:04
koeling hoofdhuid tegen haaruitval Priya Haarproblemen bij vrouwen 5 27 september 2003 20:08


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.