Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 5 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 29 maart 2009, 20:43   #31
rama
HaarWeb lid
 
rama's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2009
Berichten: 146
ff een update:
ik heb sowieso last van wat verdwaalde haartjes in mijn gezicht. maar ik zie nu echt stukjes vacht. en dat is sowieso nadat ik ben begonnen met castorolie. ik gebruikte het eerst als gezichtsmasker, gemengd met olijfolie. het geeft een prachtig resultaat, maar ik heb nu wel enorm haargroei in mijn gezicht. dus ik persoonlijk raad het af als gezichtsmasker en nogmaals, wees precies met opbrengen want het loopt uit ook als je het een beetje opsmeert.

ik zie vooral haargroei op mijn hoofd buiten de kale plekken. dus dat mijn haarlijn naar voren komt. ik begin nu steeds te twijfelen of het wel werkt op de plekken waar haar is uitgevallen omdat daar natuurlijk iets mis is met de huid. ik kan het nog niet met zekerheid zeggen omdat die plekken steeds dunner worden en daarom al kleine haartjes zijn.
ik vraag wel iemand of die het voor mij van dichtbij wil bekijken en dan laat het jullie weten

succes allemaal en hou me op de hoogte!!
__________________
Begin iedere dag iets gelukkiger..
rama is offline   Met citaat reageren
Oud 29 maart 2009, 22:18   #32
Linda17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2009
Berichten: 8
Ik ga morgen even naar de Etos en vragen of ze het hebben. Ik moet het echt kopen! Bedankt hé, ik hoop nou dat het helpt. EN zal het deze week testen, jullie horen nog van me! THANK YOUUUU..
xx
Linda17 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2009, 01:10   #33
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rama Bekijk bericht
...castorolie. ik gebruikte het eerst als gezichtsmasker, gemengd met olijfolie. het geeft een prachtig resultaat, maar ik heb nu wel enorm haargroei in mijn gezicht...
Hoe kwam je dan op het idee op het als gezichtsmasker te gebruiken? Werd dat aanbevolen op een of andere website?
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2009, 07:46   #34
rama
HaarWeb lid
 
rama's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2009
Berichten: 146
jep, en kijk op youtube
__________________
Begin iedere dag iets gelukkiger..
rama is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2009, 14:00   #35
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rama Bekijk bericht
jep, en kijk op youtube
Nee hoor, ik ga echt geen wonderolie op mijn gezicht smeren!
Dat kunnen we alleen aanbevelen aan mannen die graag een dikkere snor of baard willen.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2009, 15:10   #36
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Ja dat is 'm. Ben jij dat die onder de tafel ligt? Ik ga het toch echt met amandelolie mixen want ieeg die zooi bijna niet uit mijn haar en ik ga het 3 nachten per week doen wanandes moet ik elke dag mijn haar wassen en dat schiet ook weer niet op
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2009, 15:46   #37
Linda17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2009
Berichten: 8
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
Ja dat is 'm. Ben jij dat die onder de tafel ligt? Ik ga het toch echt met amandelolie mixen want ieeg die zooi bijna niet uit mijn haar en ik ga het 3 nachten per week doen wanandes moet ik elke dag mijn haar wassen en dat schiet ook weer niet op

Hahahahahahaaahahhahahahaha, nee jo, dat ben ik niet En hoe moet ik het gebruiken dan nu? Want mn wimpers die plakken ervan. En groeien ze dan echt weer aan, omdat ik ze heb geknipt (perongeluk) ik wou een klein stukje knippen omdat ze teeeee lang waren en toen heb ik PETCH een te groot stuk geknipt. Hoelang zou het kunnen duren?? als ik het elke avond smeer.??? xx
Linda17 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2009, 16:00   #38
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Je moet 't niet op je wimpers smeren, maar op de huid, zoals eyeliner.

Jouw wimpers zullen dan gewoon weer gaan groeien, maar dat duurt wel een eeuwigheid.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2009, 16:08   #39
Linda17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2009
Berichten: 8
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Je moet 't niet op je wimpers smeren, maar op de huid, zoals eyeliner.

Jouw wimpers zullen dan gewoon weer gaan groeien, maar dat duurt wel een eeuwigheid.


OOhhhh, dus ik moet het niet op de wimpers smeren. Wat achterlijk ook! hahaahaha, moet ik het op de huid boven de wimpers smeren.. ja zoals jij het zegt, zoals eyeliner. Hmm, ik hoop echt dat het snel weer teruggroeit. Hoelang denk je ongeveer dat het gaat duren?!!???
Linda17 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2009, 16:23   #40
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Dat is van persoon tot persoon verschillend; daar kan ik geen zinnig woord over zeggen. Misschien begint er weer wat te groeien over 2 weken, misschien pas over een maand, maar voordat de wimpers weer een mooie lengte hebben gekregen, moet je nog langer geduld hebben.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2009, 17:25   #41
Linda17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2009
Berichten: 8
Duurt het ongeveer 3 maanden, of langer zelfs? Kan je dat wel zeggen, ik wil natuurlijk wel mooie lange wimpers weer voor in de zomervakantie.xx
Linda17 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2009, 17:51   #42
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Nee, daar kan ik niks over zeggen, want misschien groeit jouw haar altijd erg langzaam of juist erg snel.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2009, 19:09   #43
Linda17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2009
Berichten: 8
Mijn hoofdhaar groeit juist heel snel, ik moet elke maand mijn haar knippen. Het zit nu tot mijn kont. En mijn ponny moet ik om de twee weken knippen want dan zit hij al weer tot mijn neus..... dus misschien ook mijn wenkbrauwen? want ik zie wel al een paar lange haartjes hoor... :O ??xx
Linda17 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2009, 21:28   #44
rama
HaarWeb lid
 
rama's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2009
Berichten: 146
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Nee hoor, ik ga echt geen wonderolie op mijn gezicht smeren!
Dat kunnen we alleen aanbevelen aan mannen die graag een dikkere snor of baard willen.
nee goh als ik dat had geweten had ik het ook niet gedaan. nogmaals eerst zag ik alleen dat het als gezichtsmasker werd gebruikt of ter ondersteuning voor je wimpers/wenkbrouwen. wist ik veel dat het overbeharing veroorzaakte nee dan had ik het ook niet gedaan
__________________
Begin iedere dag iets gelukkiger..
rama is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2009, 22:37   #45
Linda17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2009
Berichten: 8
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rama Bekijk bericht
nee goh als ik dat had geweten had ik het ook niet gedaan. nogmaals eerst zag ik alleen dat het als gezichtsmasker werd gebruikt of ter ondersteuning voor je wimpers/wenkbrouwen. wist ik veel dat het overbeharing veroorzaakte nee dan had ik het ook niet gedaan


Hahahahah, o my god. Jij zit denk ik met nog een groter drama dan ik met mijn wimpers! Misschien is zo een haarepilator voor je gezicht iets, doet misschien wel pijn, maar het wordt er in de loop van de tijd wel veel minder door! Was ook bij een kennis van mij, die kreeg ook een paar haartjes op der bovenlip, en die epileerde ze met een epilator voor je gezicht, en nu heeft ze er maar 3 ofz. SUCCES.
Linda17 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.