Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 januari 2006, 12:56   #1
Athena
Athena
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Locatie: Belgie
Berichten: 2
Bij mij helpt dit echt

ik heb al drie maal Alopecia Areata gehad met enkele jaren tussen, de eerste maal was het vanachter op mijn hoofd begonnen en is mijn haar tot de helft uitgevallen, k'ben toen zoals iedereen de dokter's afgelopen zonder resultaat. toen heb ik in de suppermarkt "Colruyt" een doos kruiden pilletjes gekocht van "Silicea Forte" van Biover en dat helpt wonderbaarlijk. Bij mijn kapster zijn er ondertussen al verschillende mensen geweest met AA en die zijn ook met dit middel geholpen

Athena is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2006, 14:55   #2
Miss Sad
Miss Sad
 
Geregistreerd: 12 januari 2006
Berichten: 6
hmnz intresting!! ken die supermarkt niet. waar ligt ie??

en zou ik dit bij een naturwinkel kunnen halen?

let me know, alvast bedankt!
Miss Sad is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2006, 15:54   #3
kattemie
I am not my hair
 
kattemie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 april 2005
Berichten: 173
Ik weet niet of de moderators dit soort reclame bijzonder waarderen, maar je kunt dit voedingssupplement ook on line bestellen via www.gezondheidaanhuis.nl, www.mijnapotheek.nl en diverse andere webwinkels.
Op de website van Biover (www.biover.com) vind je de adressen van distributeurs in België en Nederland.

Omschrijving van Biover Silicea Forte:

Versterkt haar en nagels

Algemeen:

Voedingssupplement op basis van plantenextracten en nutriënten.
Silicea bevat natuurlijke voedende bestanddelen die een belangrijke rol spelen in de groei van mooie, gezonde en sterke haren en nagels. Vooral de aanmaak van keratine, {een hoofdbestanddeel van haren en nagels} wordt door de aanwezigheid van zwavelhoudende aminozuren, vitamines {B,H,M} en zink gestimuleerd. Silicium, anwezig in het heermoes-extract, zorgt voor extra stevigheid. Wordt gebruikt bij haaruitval of haarverkleuring, veroorzaakt door een nutritief tekort, stress, vermoeidheid... Silicea beschermt haar dat kwetsbaar, broos en dof is door de zon, te permanenten, te kleuren... Versterkt broze en gespleten nagels.

Samenstelling per 3 capsules:
Equisetum arvense extract 300mg
3% organisch silicium
Lithothamnium calcareum 100mg
marien mineraal complex
L-Cystine 200mg L-Cysteine 100mg
L-Methionine 400mg Vitamine B1 1,4mg {100% ADH}
Vitamine B2 1,6mg {100% ADH}
Vitamine B3 18mg {100% ADH}
Vitamine B5 6mg {100% ADH}
Vitamine B6 2mg {100% ADH}
Vitamine B12 1ug {100% ADH}
Biotine 0,15mg {100% ADH}
Zink 15mg {100% ADH}
Foliumzuur 200ug {100% ADH}

Gebruik:
Volwassenen: 2 à 3 capsules per dag. Te nemen met water of vruchtensap.


Prijs:
€ 9.94
__________________
* Mijn informatiepagina over alopecia: www.kaleplekkensite.tk *

Laatst gewijzigd door kattemie; 16 januari 2006 om 15:56
kattemie is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2006, 00:16   #4
Bassouljah
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 januari 2006
Berichten: 1
Wink Sinds 2 dagen (ja...) een kale plek vastgesteld...

Hallo iedereen!
Nooit gedacht dat ik nog eens op zo een site zou terechtkomen...(jullie vast ook niet) Ik heb 2 dagen geleden een kale plek ter grootte van ongeveer 5 cm vastgesteld, net achter mijn rechteroor..Ik schrok me rot! Ik heb een weelderige bos dik krulhaar en heb nog vaak mijn haar opgestoken gehad de laatste tijd. Toch heb ik eerder niets gemerkt! Ook heb ik geen haren gevonden ergens...Ik begrijp er niets van en het heeft me al diverse huilbuien bezorgd..Hulpeloos voel ik me..morgen ga ik naar de huisdokter, maar zoals ik al gelezen heb hier, zal hij waarschijnlijk stress zeggen..Ik hoop toch dat ik iets kan doen..Ik rookte zo'n 2 a3 sigaretten per dag, en heb nu plots geen zin meer in een sigaret..(waar het al niet goed voor is) Ik bekijk het leven plots heel anders ook..Vooral mijn gezondheid! Ik beeldde me de ergste scenario's in, maar ben nu al geruster door deze site te lezen..Althans dat het geen erge dodelijke ziekte is..Maar ja, je haar verliezen doet natuurlijk veel pijn!! Zeker als het je trots is en een kenmerk van je uiterlijk..Zoals jullie al zeiden: Je innerlijk verandert niet..Maar ik voel dat ik nu door iets heen ga en dat ik toch veel zaken anders ga bekijken... Aangename kennismaking! En jullie zullen me nog wel horen over het verloop..Sterkte! x
Bassouljah is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2006, 00:32   #5
Annelies
HaarWeb lid
 
Annelies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2001
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 318
Er zijn inderdaad diverse onderzoeken verricht naar effectieve middelen voor Alopecia Areata (kaalheid enz enz.). Echter zijn er meer middelen die niet werken dan wel. En als uit de vele onderzoeken die hebben plaatsgevonden had gebleken dat dit middel aantoonbare verbeteringen zou laten zien, was het middel waarschijnlijk al véél bekender en misschien zelfs al wel in de zorgverzekering opgenomen
__________________
Met AA is het onzekere het zekere

Ik heb haar met karakter, dat wil gewoon niet blijven zitten!
Annelies is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2006, 02:12   #6
Miss Sad
Miss Sad
 
Geregistreerd: 12 januari 2006
Berichten: 6
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassouljah
Hallo iedereen!
Nooit gedacht dat ik nog eens op zo een site zou terechtkomen...(jullie vast ook niet) Ik heb 2 dagen geleden een kale plek ter grootte van ongeveer 5 cm vastgesteld, net achter mijn rechteroor..Ik schrok me rot! Ik heb een weelderige bos dik krulhaar en heb nog vaak mijn haar opgestoken gehad de laatste tijd. Toch heb ik eerder niets gemerkt! Ook heb ik geen haren gevonden ergens...Ik begrijp er niets van en het heeft me al diverse huilbuien bezorgd..Hulpeloos voel ik me..morgen ga ik naar de huisdokter, maar zoals ik al gelezen heb hier, zal hij waarschijnlijk stress zeggen..Ik hoop toch dat ik iets kan doen..Ik rookte zo'n 2 a3 sigaretten per dag, en heb nu plots geen zin meer in een sigaret..(waar het al niet goed voor is) Ik bekijk het leven plots heel anders ook..Vooral mijn gezondheid! Ik beeldde me de ergste scenario's in, maar ben nu al geruster door deze site te lezen..Althans dat het geen erge dodelijke ziekte is..Maar ja, je haar verliezen doet natuurlijk veel pijn!! Zeker als het je trots is en een kenmerk van je uiterlijk..Zoals jullie al zeiden: Je innerlijk verandert niet..Maar ik voel dat ik nu door iets heen ga en dat ik toch veel zaken anders ga bekijken... Aangename kennismaking! En jullie zullen me nog wel horen over het verloop..Sterkte! x
Hi Bassouljah
Ik weer precies hoe jij je voelt! ik heb mijn eerste kale plek een paar uur voor oud en nieuw opgemerkt! kan je nagaan hoe mijn nieuw jaar begonnen is!
Nu na 2,5 weken heb ik in totaal 5, 1 grote en 4 kleinere die steeds groter worden. Huisarts zegt dat het AA is en dat ik me geen zorgen hoef te maken en over een maand terug moet komen om het verloop te zien...(ondertussen raak ik elke dag veel haar kwijt!)
en ja huilbuien, agressie, huilbuien, huilbuien etc... om gek van te worden! en ja je bekijkt ineens de wereld anders, je let op alles wat je doet, je voelt je "gehandicapt" terwijl je eigenlijk "kerngezond" bent, want AA is meer een psychische dan lichamelijke aandoening(behalve je haren kwijt raken natuurlijk!) ik denk dat er degelijk een vorm van stress met die kale plekken te maken hebben. natuurlijk niet voor iedereen maar zoals bij mij bijv: 9 mnd terug was ik beroofd, heb erge trauma aanovergehouden, nooit erover ECHT gepraat, ik dacht het zou vanzelf overgaan. maar nu merk ik dat me lichaam die negatieve "vibe" niet meer kan handelen en dus heb ik AA... ik ga binnenkort professionele hulp zoeken, misschien als ik weer een balans vind in me lichaam, dan vind me haar en die rot immuun aandoening zijn balans en word alles in orde!!!!
Meid succes ermee, ur not alone! we all know exactly how u feel! juz hope for the best!!
Kisses, Miss Sad
Miss Sad is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2006, 18:15   #7
Miezemuis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 december 2005
Berichten: 25
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Athena
ik heb al drie maal Alopecia Areata gehad met enkele jaren tussen, de eerste maal was het vanachter op mijn hoofd begonnen en is mijn haar tot de helft uitgevallen, k'ben toen zoals iedereen de dokter's afgelopen zonder resultaat. toen heb ik in de suppermarkt "Colruyt" een doos kruiden pilletjes gekocht van "Silicea Forte" van Biover en dat helpt wonderbaarlijk. Bij mijn kapster zijn er ondertussen al verschillende mensen geweest met AA en die zijn ook met dit middel geholpen

Hey Athena,

Ben je ook woonachtig in België? Ben vorige week ook om een doosje geweest, neem het nu ongeveer een weekje maar merk nog niet veel. Hoeveel pilletjes neem jij per dag en sinds wanneer merkte je dat het hielp bij jou? Je hoort het, ik ben heel nieuwsgierig, maar die AA komt me echt de strot uit!
Groetjes!
Miezemuis is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2006, 22:45   #8
Lies86
Be a miracle
 
Lies86's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 932
Laten we met z'n allen niet vergeten dat een haar er 6 weken over doet om zich te ontwikkelen en te groeien.
Je zal dus pas na 7 of 8 weken de eerste stoppels ontdekken!!!!

Verder sluit ik me helemaal aan bij wat andere annelies al eerder zei!

Lies
__________________

Kaal of niet, je innerlijk verandert niet!
Lies86 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2006, 23:21   #9
haarmens2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 januari 2006
Berichten: 162
Volgens mij is dit gewoon spam
haarmens2 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2006, 12:58   #10
Athena
Athena
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Locatie: Belgie
Berichten: 2
ja, ik woon in Belgie, en het duurt inderdaad een week of zes voor je het eerste witte dons ziet verschijnen, ik nam 2 pilletjes per dag als ik een kale plek had, maar nu neem ik het enkel nog als mijn hoofdhuid abnormaal begint te jeuken omdat de haaruitval bij mij altijd zo begon.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miezemuis
Hey Athena,

Ben je ook woonachtig in België? Ben vorige week ook om een doosje geweest, neem het nu ongeveer een weekje maar merk nog niet veel. Hoeveel pilletjes neem jij per dag en sinds wanneer merkte je dat het hielp bij jou? Je hoort het, ik ben heel nieuwsgierig, maar die AA komt me echt de strot uit!
Groetjes!
Athena is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2006, 17:20   #11
leentje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Locatie: Eindhoven
Berichten: 30
Mag ik mij daar ook bij aansluiten Bij Lies en Annelies..) Als je zoals ik al 20 jaar AA hebt, dan weet je ondertussen ook wel dat er weinig aan te doen valt. En dat is misschien maar goed ook. Je zou helemaal gek worden van alle middeltjes die eventueel zouden KUNNEN helpen. Je kan je er het beste bij neer leggen, het beste er van maken en vooral niet denken dat je ziek bent! Je leest hier veel ouders en mensen die het net hebben en ik kom er steeds meer achter dat er nog al veel onduidelijkheid over AA bestaat. Iedere nieuwe patient zal steeds weer opnieuw uit proberen te zoeken of er dan echt niets is wat helpt. Dat wekt alleen maar frustraties op. Daarbij komt ook nog eens dat wanneer iets voor de een helpt, het voor de ander niet zo hoeft te zijn. Ik heb vroeger accupunctuur gehad, en ja dat hielp erg goed! Maar na verloop van tijd merk je dat ook dat relatief is, en dat andere 'patienten' er helemaal geen baat bij hebben
Dat je nu niet meer rookt is ook alleen maar positief. Van sigaretten roken krijg je kanker, AA zorgt er alleen voor dat je het mentaal soms wat moeilijk kan hebben, verder kun je er net zo goed oud van worden. Roken is in die zin levensbedreigend, AA totaal niet. Ik begrijp best dat je anders naar het leven gaat kijken, maar alsjeblieft, klap in je handjes dat het niet meer is dan het verliezen van je haar!

Ik vind het overigens niet erg dat er een middeltje aan wordt geprezen op het forum, maar als het werkelijk een wondermiddel zou zijn dan zat ik hier nu niet op het forum!

Marleen
leentje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Synthetisch, of echt haar, of een combinatie? Chris Haarwerken 11 5 juni 2006 18:50
25 geworden en depressief !! Wie Helpt me ! Bootyman Medicijnen/haargroeimiddelen 14 24 september 2005 13:32
Help er uberhaupt echt iets? Cyber Medicijnen/haargroeimiddelen 4 18 november 2004 15:02
AVODART nog niet echt onder de infruk kabouterplop Medicijnen/haargroeimiddelen 5 28 oktober 2003 16:39
echt petje af!! jose Haarproblemen bij vrouwen 3 8 mei 2003 21:04


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.