Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 september 2014, 13:21   #91
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
''Haren erbij gekomen''...en aan de achterkant dan...daar mis toch nu het e.e.a....
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2014, 16:23   #92
ulti
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2012
Berichten: 78
Dino, Waarom toch al die negatieve berichten bij vele topics...

Ik heb zelf (ook) geen transplantatie gehad, maar ken wel iemand die het gedaan heeft, en moet zeggen zijn haarlijn is zeker heel netjes gedaan en zeker niet te herkennen als inplant! Tis dat hij dit mij vertelde.. Haren mis je indd achter op je hoofd, maar aangezien er nog genoeg over is, is het nog steeds dekkend.
ulti is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2014, 17:03   #93
vdJeroen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juni 2013
Berichten: 99
Geslacht:
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino33 Bekijk bericht
''Haren erbij gekomen''...en aan de achterkant dan...daar mis toch nu het e.e.a....
"transplantatie
de transplantatie zelfst.naamw. (v.)
Uitspraak: [trɑnsplɑn'ta(t)si] Verbuigingen: transplantatie|s (meerv.) overbrenging van weefsel of een orgaan naar een andere plaats in je lichaam of naar het lichaam van iemand anders."

Volgens mij geen speld tussen te krijgen wbt de definitie van transplantatie.
Dus wat probeer je nu eigenlijk te zeggen?
Het klinkt alsof je gefrustreerd bent oid. Daar ik anders geen reden kan vinden waarom jij hier op het forum aldaar zo negatief bent.
Ik vraag me dan ook hardop af wat je überhaupt op dit forum doet.

Laat iedereen zijn of haar keuze maken en hou jij je lekker bezig met je eigen hagje. Dit forumbericht is puur om de mensen te informeren wbt mijn HT.

Groet,
__________________
Regiem

Intern
Alpecin C1 Cafiene Shampoo (dagelijks)
10/2013 Finasteride 1,0mg

Extern
06/2005 FUT; Inhammen; 1500 grafts; Aesthetic Clinic, Haarlem
09/2013 FUE; Frontaal zone I en II; 1890 grafts; Aesthetic Hair Clinics, Veldhoven

Laatst gewijzigd door vdJeroen; 7 september 2014 om 17:06
vdJeroen is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2014, 20:00   #94
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Die Dino33 is ECHT hardnekkig haha!!!
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2014, 23:58   #95
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.153
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markr32 Bekijk bericht
Die Dino33 is ECHT hardnekkig haha!!!
Klopt, ik heb hem voor een week gebanned. Hoop dat hij inziet dat het eindeloos, te pas en te onpas, herhalen van zijn mening, zonder open te staan voor een ander zijn mening erg irritant is. Een forum is bedoeld om te discussiëren, het is geen eenrichtingsverkeer.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2014, 15:19   #96
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Klopt, ik heb hem voor een week gebanned. Hoop dat hij inziet dat het eindeloos, te pas en te onpas, herhalen van zijn mening, zonder open te staan voor een ander zijn mening erg irritant is. Een forum is bedoeld om te discussiëren, het is geen eenrichtingsverkeer.
Dat is de derde keer dan, Henk. Ik heb hem al twee keer voor een week geband. Ik had eigenlijk beloofd dat de 3e tijdelijke ban meteen ook de laatste zou zijn (permanent)
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2014, 16:28   #97
vanHedel1979
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Berichten: 1
Geslacht:
Hi vdJeroen

Vraagje: jouw haartransplantatie ziet er goed uit. Zou alleen graag willen weten hoe groot jouw transplantatiegebied was en hoeveel grafts per cm2 (op kale plekken en tussen de bestaande haren). Geen last van uitvallen van bestaande haren ivm plaatsen getransplanteerde haren? En van gevoelloosheid van de hoofdhuid ook geen last? Heb je wel het idee dat je alle +/-1800 grafts hebt gekregen (geen opvallende kale plekjes per cm2)?
vanHedel1979 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 november 2014, 17:50   #98
vdJeroen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juni 2013
Berichten: 99
Geslacht:
Arrow

Hallo vanHedel,
Sorry voor mijn late reactie, onderstaand zal ik proberen je vragen zo goed mogelijk te beantwoorden.

1. De hoeveelheid grafts per cm2 durf ik niet met zekerheid te zeggen, wel is er getracht een maximale dichtheid te creëren bij 1 sessie, ik kan hier later nog even op terug komen (dit staat in het offerte namelijk, echter deze niet bij de hand).

2. Naar mijn weten heb/had geen overmatige uitval van bestaande haren gehad na mijn HT, al is dit moeilijk te schatten daar de geplaatste haarzakjes/haartjes na aantal weken weer uitvallen natuurlijk, echter niet blijvend geconstateerd.

3. Heb gedurende de gehele periode geen gevoelloosheid ervaren op mijn hoofd. Dus dat was prima.

4. Ik heb zelfs 1890 grafts gekregen (plan was 1500). Ze hebben gewoon geoogst wat ze konden oogsten in de tijd die er voor stond. Dus erg fijn.
Tevens zou je het aantal grafts kunnen natellen, daar de haarzakjes per vast aantal in schaaltjes wordt gelegd, echter kreeg ik echt het idee dat ze er alles aan deden om zoveel mogelijk grafts te oogsten dat ik hier nooit aan heb getwijfeld.

5. Geen opvallende kale plekken/plekjes. Ik heb toevallig 27nov de eindcontrole (14 maanden) gepland staan. Dan zullen er vanuit de kliniek ook vast weer foto's worden gemaakt.

Hoop dat ik je ietwat heb kunnen helpen,
Succes met je keuze en bij vragen en/of onduidelijkheden kun je altijd PB sturen.

Groet,



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanHedel1979 Bekijk bericht
Hi vdJeroen

Vraagje: jouw haartransplantatie ziet er goed uit. Zou alleen graag willen weten hoe groot jouw transplantatiegebied was en hoeveel grafts per cm2 (op kale plekken en tussen de bestaande haren). Geen last van uitvallen van bestaande haren ivm plaatsen getransplanteerde haren? En van gevoelloosheid van de hoofdhuid ook geen last? Heb je wel het idee dat je alle +/-1800 grafts hebt gekregen (geen opvallende kale plekjes per cm2)?
__________________
Regiem

Intern
Alpecin C1 Cafiene Shampoo (dagelijks)
10/2013 Finasteride 1,0mg

Extern
06/2005 FUT; Inhammen; 1500 grafts; Aesthetic Clinic, Haarlem
09/2013 FUE; Frontaal zone I en II; 1890 grafts; Aesthetic Hair Clinics, Veldhoven

Laatst gewijzigd door vdJeroen; 11 november 2014 om 17:52
vdJeroen is offline   Met citaat reageren
Oud 11 november 2014, 21:03   #99
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Het is inderdaad een erg mooi en natuurlijk resultaat, hier mag je trots op zijn!!!

Wel heel erg netjes dat je zoveel extra grafts (zonder bijbetalen begrijp ik?!) hebt gekregen, dat is goed zaken doen!!!

Om eerlijk te zijn begrijp ik jou uitleg in je laatste post niet helemaal wat betreft shockloss bij "nog staande" haren, en (verplaatste?) grafts die toch al zeker uit gaan vallen..

Waar het op neerkomt begrijp ik denk ik wel.. Je hebt weinig (niet noemenswaardig) last gehad van shockloss van de haren, waar TUSSEN de "nieuwe grafts" zijn ingeplant.

Goed nieuws dus.. Geniet ervan!!!
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 november 2014, 12:50   #100
vdJeroen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juni 2013
Berichten: 99
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markr32 Bekijk bericht
Het is inderdaad een erg mooi en natuurlijk resultaat, hier mag je trots op zijn!!!

Wel heel erg netjes dat je zoveel extra grafts (zonder bijbetalen begrijp ik?!) hebt gekregen, dat is goed zaken doen!!!

Om eerlijk te zijn begrijp ik jou uitleg in je laatste post niet helemaal wat betreft shockloss bij "nog staande" haren, en (verplaatste?) grafts die toch al zeker uit gaan vallen..

Waar het op neerkomt begrijp ik denk ik wel.. Je hebt weinig (niet noemenswaardig) last gehad van shockloss van de haren, waar TUSSEN de "nieuwe grafts" zijn ingeplant.

Goed nieuws dus.. Geniet ervan!!!
Hallo Mark,

Je weet het iets duidelijker te omschrijven inderdaad, daar de haren waar de grafts tussen zijn geplaatst naar mijn weten geen tot weinig hinder hebben ondervonden van het 'Shockloss' effect.

Die prijs was vooraf bepaald inderdaad, dus die extra grafts hoefde ik niet te betalen. Was daar ook erg content mee.

Hoe gaat het met jouw voortgang?

Groet,
Jeroen
__________________
Regiem

Intern
Alpecin C1 Cafiene Shampoo (dagelijks)
10/2013 Finasteride 1,0mg

Extern
06/2005 FUT; Inhammen; 1500 grafts; Aesthetic Clinic, Haarlem
09/2013 FUE; Frontaal zone I en II; 1890 grafts; Aesthetic Hair Clinics, Veldhoven
vdJeroen is offline   Met citaat reageren
Oud 17 november 2014, 15:50   #101
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Hoi vdJeroen!

Dan heb ik jou gelukkig goed begrepen!

Dat is ook goed nieuws voor mij, voor als ik zou gaan willen verdichten.

Je ziet op de foto s van net voor je 2e HT, echt duidelijk dat er zeg maar op de (ex!) inhammen nog haar staat van je 1e HT en dat het midden stuk zo goed als kaal is..

Als je geen HT s had laten doen was dan denk je het voorste deel van je haar bijna helemaal kaal geweest???

Ongelofelijk als je ziet hoe mooi (vol) en natuurlijk het er nu uitziet!!!

Mocht dit zo zijn dan ben je echt wel hele goede reclame voor haar chirurgie, en in het bijzonder voor Aesthetic hair clinic!!!

Zelf ben ik blij dat ik mijn HT heb laten uitvoeren (zit nu op 8 maanden na HT), er zullen zeker geen grafts meer uitkomen, maar hoop stiekem dat de structuur van de haren nog iets dikker word komende 2 maanden!

En ook ik mag zeker niet klagen over mijn behandeling bij Prohair, in tegendeel, ik heb ook gratis 150 extra graft mogen ontvangen!

Veel Geluk Jeroen! Groet Markr32
markr32 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
aesthetic hair clinics, ervaring, fue, haartransplantatie, review haartransplantatie

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.