Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 februari 2012, 19:52   #1
Rolex_1978
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 april 2010
Berichten: 15
DHI transplantatie bij Lasercompany

Hi mensen,

Ik hoorde op de radio een reclame over DHI van Lasercompany. Heeft iemand hier ook van gehoord of weet iemand hier meer van? Ik moet eerlijk toegeven me er nog niet erg in verdiept te hebben.

Ze zeggen een betere versie van FUE en FUT te hebben ontwikkeld, operatie die minder lang duurt dan de huidige FUT en FUE methode met resultaat waar je binnen de korste keren weer aan het werk.

Iemand?
__________________
2005 FUT bij Transmed in Istanboel
Proscar geslikt hierna
29 augustus 2011 gestopt met Proscar
Resultaat - wereld van verschil

2014 FUE Esteworld -1560 grafts/ 2940 met FUT littekencorrectie
Zonder extra medicijnen
Resultaat - twijfel of het wel goed is gegaan. Harde, out of sync haren bij mijn inhammen. Litteken nog even zichtbaar.

2021 opnieuw kalend aan de voorkant en op de kruin. Haren afgeschoren, maar je ziet litteken en ik twijfel of ik dit mooi vind. Het maakt mijn gezicht/uiterlijk een stuk harder. Onderzoek naar nieuwe transplantatie
Rolex_1978 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2012, 16:05   #2
LaserCompany
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 februari 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 13
Beste Rolex,

De DHI-behandeling is de nieuwste behandeling die wij binnen ons filiaal aanbieden. Graag verwijs ik je naar onze website waar je alle informatie kunt vinden over deze nieuwe behandeling (http://www.laser-company.nl/nl/dhi-haartransplantatie2/) Mocht je toch nog vragen hebben, dan kan je ons ten alle tijden bereiken.

Groeten Laser-Company
LaserCompany is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2012, 16:27   #3
philemonia151
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juni 2009
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 98
Met meer dan 100.000 clienten had ik toch wel wat voor en na foto's verwacht. En tevens de prijslijst is erg vaag. Ik kan er niet uit opmaken hoeveel grafts ze dan implanteren. En het verschil met fue of fut is mij ook niet echt duidelijk. Ze gebruiken geen messen, maar wat dan wel? Hoe implanteren ze de haartjes dan?
__________________
2009 dutasteride 0.15
2011 adovart
2012 minixodil

2011 HT 2500 g

Laatst gewijzigd door philemonia151; 22 februari 2012 om 16:31
philemonia151 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2012, 17:28   #4
mr.z
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2010
Berichten: 28
laser company zonder de nodige info ziet het er allemaal heel LOUCHE uit.


waarom geen voor en na fotos? waarom geen uitgebreide info over julie behandeling?


ik heb helemaal geen zin om te bellen naar julie om daar achter te komen. ik wil eerst alles zien op julie website.
mr.z is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2012, 16:44   #5
LaserCompany
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 februari 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 13
Beste Mr Z en Philemonia151,

Onze excuses voor de onduidelijkheid en het ongemak op onze website. Dit was al eerder opgevallen, waardoor er al sinds februari wordt gewerkt aan een nieuwe en verbeterde website. Tot die tijd zal de huidige website worden aangepast.

Wat uw vraag betreft:
De prijslijst komt inderdaad een beetje onduidelijk over. Wij zullen proberen dit wat te vereenvoudigen. Wereldwijd hanteert DHI de prijs aan de hand van de behandelingsduur. Wegens de grote verschillen per behandeling, zijn het aantal haren dat verplaatst moeten worden, geheel afhankelijk van de verwachting van de patiënt zelf. Laser-Company werkt namelijk niet via de standaard-methode, waarbij men betaald per verplaatste graft. DHI bepaald wereldwijd haar prijzen aan de hand van het gebied dat behandeld moet worden. Zo beslaat de kleinste behandeling uit slechts een gebied ter grootte van de wenkbrauwen en de Giga-behandeling een bijna geheel kaal hoofd. Voor een wat duidelijker beeld kunt u binnenkort op de website terecht.
De verplaatsing van de follikel gebeurt middels een naald, wat ervoor zorgt dat de kans dat de follikel beschadigd raakt aanzienlijk verminderd. De follikel zelf wordt namelijk nooit aangeraakt door enig instrument. Bij de FUE en STRIP-behandeling is dit wel het geval waardoor de kans groter wordt dat de follikel beschadigd of onbruikbaar wordt.

Wat betreft de foto's kunt u vooralsnog enkel terecht op de website van de patenthouder DHI. Binnenkort zal dit ook te vinden zijn op onze eigen website.

Wij hopen dat wij met deze informatie jullie vragen hebben beantwoord. Mocht dit nog niet het geval zijn dan kunnen jullie ons wederom bereiken via Haarweb of via onze eigen contactmogelijkheden. Daarnaast kunt u ook geheel gratis en vrijblijvend voor een consult langs komen. Dan kunnen wij aan de hand van uw verwachtingen alle informatie verstrekken die nodig is.

Met vriendelijke groeten,

Laser-Company
LaserCompany is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2012, 19:27   #6
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Lasercompany, we staan op Haarweb geen reclame anders dan betaalde reclame via advertentie of handtekening toe. Ook de door u gekozen naam zien we als een vorm van reclame die we niet toestaan. Zou u mij via pm een nieuwe naam kunnen doorgeven die u gepast vindt, dan vraag ik de webmaster of hij de naam kan aanpassen.

U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met de webmaster. Hij kan u dan ook nader informeren naar advertentiemogelijkheden.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2012, 12:55   #7
Rolex_1978
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 april 2010
Berichten: 15
Hey Mensen,

Hoewel ik nog niet overtuigd ben van de DHI behandeling bij Lasercompany is er vandaag een groupon met een super korting. 60% korting. Zo wordt het toch wel weer hele interessant.

Ze zijn ontzettend commercieel, groupon coupons, direct iemand op een chat wanneer je op de site zit, snel reageren op berichten, reclames, ze zaten binnen 1 dag na plaatsing van mijn bericht hier op haarweb zelf ook op haarweb. Een gigantische commerciele machine. Doet me denken aan de telegraaf waar ik een maandagmorgen een abo had en daarna bijna niet meer vanaf kwam

Mochten ze nu ook nog goed werk doen in de transplantatie dan is het erg interessant. Ik ga er vandaag nog even over nadenken. Misschien dat ik het doe. Scheelt heel veel geld.

http://www.groupon.nl/deals/landelij..._0_0_64&a=1646

Weet niet of deze link mag. Anders moet je zelf op amsterdam deals van groupon van vandaag de 4e van Maart kijken.
__________________
2005 FUT bij Transmed in Istanboel
Proscar geslikt hierna
29 augustus 2011 gestopt met Proscar
Resultaat - wereld van verschil

2014 FUE Esteworld -1560 grafts/ 2940 met FUT littekencorrectie
Zonder extra medicijnen
Resultaat - twijfel of het wel goed is gegaan. Harde, out of sync haren bij mijn inhammen. Litteken nog even zichtbaar.

2021 opnieuw kalend aan de voorkant en op de kruin. Haren afgeschoren, maar je ziet litteken en ik twijfel of ik dit mooi vind. Het maakt mijn gezicht/uiterlijk een stuk harder. Onderzoek naar nieuwe transplantatie
Rolex_1978 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2012, 13:29   #8
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
Ik zou nog even nadenken voordat ik hiermee in zee zou gaan. ik quote even van de site:

Wat de DHI-behandeling zo bijzonder maakt is dat er bij de behandeling geen gebruik wordt gemaakt van messen of hechtingen zoals bij de FUE en de STRIP behandeling

Sinds wanneer wordt voor een FUE behandeling gebruik gemaakt van messen en hechtingen...

Bij dit soort teksten haak ik direct af. Ik vraag me dan echt af of ze weten waarover ze het hebben.

Ik ben heel benieuwd naar de resultaten, maar wees erg kritisch bij het consult (zoals je dat bij elke kliniek overigens moet zijn, in mijn opinie).
__________________
2 januari 2012 - 1403 grafts HSI
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2012, 14:21   #9
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Geen ervaringen dus nog met deze behandeling? Heb nog nooit van DHI gehoord, en de site zegt ook niks.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2012, 17:48   #10
_Mitch_
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2011
Berichten: 4
Ik had deze groupon aanbieding ook vanmorgen in mijn mails box, maar bij het door lezen viel mijn blik op het volgende "Om die reden wordt het wereldwijd al in dertig landen toegepast, met 100.000 tevreden cliënten als gevolg".

Waarom zie ik dan nergens reviews van mensen die voor en na foto laten zien.

Net zo als nijmegen2 haak ik bij dit soort teksten af
_Mitch_ is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2012, 18:51   #11
r0p
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 juni 2011
Berichten: 1
Mijn oog viel ook op de Groupon en was aan de and daarvan een beetje rond gaan neuzen op internet, waaronder het Haarweb-forum.

Ik vind persoonlijk de informatie op de Nederlandse site ook niet je-van-het. Met name als je het vergelijkt met de internationale site van DHI Global (www.dhiglobal.com). De informatie die daarop te vinden is moet toch niet zo moeilijk te vertalen zijn. Op die site staan wel foto's, testimonials en beantwoorde vragen. Ik kreeg in elk geval een beter gevoel van die site dan van de Nederlandse variant.

Een kennis van me heeft overigens op diezelfde locatie z'n ogen laten laseren (ook met een Groupon). Ik krijg zelf ook een raar gevoel van de commerciële slag die een kliniek maakt door met Groupon in zee te gaan (je moet minimaal 50% korting geven), maar we zullen het wel vaker gaan zien. Zeker bij privéklinieken en door onderlinge concurrentie.

Overigens kan je ook op YouTube, Facebook, wel wat informatie vinden.

Voor degenen die nog twijfelen bij de Groupon deal...je hebt nog 6 uur om te beslissen en inmiddels is de deal 29x gekocht. Dus die klantervaringen moeten toch gaan komen binnenkort :-)
r0p is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2012, 20:31   #12
Particle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2012
Berichten: 21
In de deal hebben ze het over het aantal "haren" in plaats van grafts waar je voor betaalt. Iemand bevestigd kunnen krijgen of ze ook echt "haren" bedoelen en niet "grafts"? (Techniek misschien alleen geschikt voor follikels met 1 haar?)
Particle is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2012, 13:25   #13
gatso24
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 maart 2004
Berichten: 103
Groupon vandaag? Nieuwe methode?

Vandaag op groupon:

http://www.groupon.nl/deals/landelij..._0_0_64&a=1646

Wat is er nieuw aan deze methode? Of is het oude wijn in nieuwe zakken?
gatso24 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2012, 16:12   #14
LaserCompany
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 februari 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 13
Beste geïnteresseerden,

Wij zijn zeer blij met jullie vragen en commentaar over ons en de DHI-behandeling, wij staan hier namelijk altijd voor open. Van de opmerkingen kunnen we leren en onszelf indien nodig aanpassen.

Aan de heer Nijmegen2:
U heeft gelijk. Op onze site stond schijnbaar onjuiste informatie vermeld. Deze fouten zijn gelijk aangepast.

De FUE-behandeling maakt inderdaad geen gebruik meer van hechtingen of mesjes. Daarentegen is het nog steeds anders dan de DHI (Direct Hair Implantation). Voor de DHI-behandeling wordt er namelijk geen gebruik gemaakt van incisies om haartjes te kunnen implanteren in de hoofdhuid. De DHI werkt d.m.v. een holle naald. De omliggende huid wordt door een bepaalde techniek 'losgeweekt' waardoor de haar met follikel en al kan worden opgepakt. De haarfollikel wordt zelf nooit aangeraakt. Andere voordelen van de DHI-behandeling op die van anderen: het beste en meest natuurlijk ogende resultaat, geen littekenweefsel of gaatjes, geen pijn (waardoor u ook weinig medicatie nodig heeft), een minimale kans op het beschadigen van de follikel en een directe tewerkstelling mocht u dat nodig vinden.

Aan de heer dZinee en Mitch:
U merkt op dat u nog nooit wat van de DHI-behandeling heeft gehoord. Hier is een reden voor te vinden. De DHI-behandeling is namelijk pas sinds februari 2012 in Nederland verkrijgbaar. Voor het verkrijgen van de licentie moet je namelijk aan een aantal strengen eisen voldoen als kliniek. Wij zijn de enigen in Nederland die deze behandeling mogen uitvoeren. Omdat wij pas sinds februari deze behandeling uitvoeren, beschikken wij daarom nog niet over de foto's en recensies van onze patiënten. Om die reden hebben wij op de site een link geplaatst naar DHI Global Medical Group, de ontwikkelaar van deze behandeling. Daar kunt u alle informatie vinden die voor u van belang kunnen zijn.

Aan de heer R0P:
De reden dat wij op Groupon te vinden zijn is simpelweg vanwege de naamsbekendheid van DHI. Omdat de DHI-behandeling pas sinds februari 2012 in Nederland mogelijk is, is de bekendheid en kennis over deze behandeling nog niet zo groot. Door gebruik te maken van Groupon, proberen wij dit te veranderen. Via deze methode kunnen consumenten op een snelle en goedkope manier de behandeling ervaren en vervolgens delen op forums als deze. Naast de andere marketingmethodes zoals de radio en de televisie, is dit dus een effectieve methode om de naamsbekendheid van de behandeling te vergroten.

Aan de heer Particle:
De informatie die op Groupon staat vermeld, is de juiste. Mocht u ooit vragen hebben betreffende de DHI-behandeling, dan kunt u die altijd aan ons stellen.

Hopelijk hebben we hierbij ieders vraag of twijfel beantwoord. Mocht dit alsnog niet het geval zijn, geef dit dan alstublieft aan. Dan zullen wij uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.
LaserCompany is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2012, 16:48   #15
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Ik vind het een interessante techniek. In een wat verder verleden hebben we wel eens gespeculeerd over logische verdere ontwikkelingen na FUE (Hairobservator was een rare vogel, maar hij keek wel vooruit ). Daar was het verkorten van de tijd dat de transplantaten buiten het lichaam waren ook bij. Het gevoel was dat de stress voor de haren dan het minst was en dat ze meest waarschijnlijk direct weer door zouden groeien. Ik zou me zelfs een instrument kunnen voorstellen waarmee je een aantal haren uitneemt, even 'opzij zet' en vervolgens met hetzelfde instrument weer implanteert. Het zou de procedure ook aanmerkelijk kunnen versnellen. Het lijkt erop dat Lasercompany die stap heeft gezet.

Maar ik begrijp dus goed dat de techniek niet is toegespitst op folliculaire eenheden ('grafts') maar op individuele follikels ('haren')? Dat betekent dus dat vergelijking met FUE soms wat lastiger is als er over aantallen gepraat wordt.

1000 haren = pakweg 400 grafts.

Betekent het ook dat jullie bij een ingreep minder grote dichtheden kunnen halen? Bij een ervaren FUE-kliniek komen ze tot 60 grafts per cm2. Dat zouden bijna 150 haren moeten zijn. Ik neem aan dat 150 gaatjes prikken in 1 cm2 ook met heel kleine instrumenten niet goed mogelijk is ... Ik besef overigens dat zulke hoge dichtheden niet altijd nodig zullen zijn voor een mooi resultaat.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
dhi, haartransplantatie, lasercompany

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.