Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 26 oktober 2019, 21:30   #1
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Kliniek Veldhoven 3300 grafts

21 october het is zover,HT in Kliniek Veldhoven waar ik reeds in 2017 op consult ging en waar ik het beste gevoel bij had.
7h45 opgehaald door hoofd verpleegkundige - keuze bepaald waar en hoeveel aantal grafts - afgetekend op hoofd en op naar de kapper (?). Even resultaat bekijken en schrikken van ben ik dat nu ,verder broodjes gekozen voor middagmaal .Er worden nog foto,s genomen rondom het hoofd ,rustgevend pilletje en naar de behandel kamer ( 8h30).De verantwoordelijke arts ( chirurg) geeft de eerste verdoving ( beetje voelbaar) en verplegend personeel geeft de iets mindere injecties in de linkerhelft helft van het donorgebied. Het diensthoofd zelf doet de boringen en het uitnemen van de grafts 1e dag 1750 stuks.Aan een tafel in de kamer sorteren drie verpleegsters de grafts volgens aantal haren in schaaltjes van elk 200 stuks.Aantal bereikt ,worden de gleufjes ingesneden voor de inplanting.Totale duurtijd 4h 30
Nu naar middagmaal ( ong 20 minuten)en terug voor het inplanten van de grafts door telkens 2 verpleegsters om de 30 minuten afgelost door collega,s.
Einde 16h30 .Wederom foto,s genomen en hoofd in verband.Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam en bekommert ( vragen steeds of alles OK is en je geen pijn hebt).Naar huis.
22 Octoberag twee Om 8h30 word verband verwijdert en donor gewassen - foto,s genomen -maaltijd bepaald - relax pilletje en op de behandeltafel.Nu is het een andere chirurg van dienst die de eerste verdoving toedient gevolgd door
verplegend personeel.Er worden vandaag 1550 grafts uitgehaald.Video bekeken voor de nabehandeling shampo en opvangdoeken gekregen en er werd mij nog eens uitgebreid uitgelegd hoe ik me verder moet verzorgen.Het is omzeggens het verplegend personeel die alle handelingen van de HT uitvoeren.De chrirug is elders bezig en word enkel bij een voorkomend probleem opgeroepen.Tot op heden zeer tevreden ,hopelijk ook met het resultaat .Ik zal foto,s van het verloop van mijn HT weergeven.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_2436.jpg‎ (148,0 KB, 887x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2453.jpg‎ (151,5 KB, 705x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2579.jpg‎ (140,7 KB, 604x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2581.jpg‎ (142,6 KB, 567x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2576.jpg‎ (142,5 KB, 650x gelezen)
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.