Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 juli 2016, 10:46   #1
Prex
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 juli 2016
Berichten: 1
Geslacht:
Al jaren onzeker.. overweging om te millimeteren

Hoi allemaal,

Dit is de eerste keer dat ik hier wat post, mijn vraag is als volgt ik loop al jaren rond met een kapsel waar ik niet tevreden over ben...Het probleem is dat ik er niet zo veel mee kan het is erg dun en het begint hoog op mijn voorhoofd. Elke keer als ik naar de kapper ga doe ik het zelfde omdat het vertrouwd is. En geen gekke veranderingen aan durf, maar het moment is toch echt gekomen dat er een verandering moet komen. Ik zit te denken aan een gemillimeterde kapsel maar ik weet gewoon niet of dit me staat...

Ik weet wat jullie denken als je huidige kapsel je niet staat doe het dan gewoon. Maar dat vind ik makkelijker gezegd dan gedaan... Het is namelijk een grote stap, hebben jullie enige tips om er achter te komen hoe het staat voordat ik het doe of niet?

Met vriendelijke groet,

Prex
Prex is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2016, 00:42   #2
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Je kunt bij een goede erkende (of een voor jou vertrouwde) kapsalon gaan en, desnoods alvorens een afspraak, vragen of er iemand zich in de zaak geroepen voelt zijn/haar eigen inbreng te geven voor jou kapsel. Dus niet een iemand die met de vraag komt van "hoe wilt u het" en hop aan de bak, maar iemand met een professionele kijk die met haast een geheel eigen inbreng knipt, dat je achteraf kunt zeggen; dit staat perfect!

Evenzo wel gewaagd voor sommigen, kan het best goed uitpakken. Kijk, millimeteren kan altijd, maar laat je kapsel eerst aan de architect over

Mocht je toevallig in de buurt van Hilversum wonen of er naar toe willen reizen, kapsalon Back to Basic vond ik erg goed. http://www.backtobasic.nl/

Succes gewenst

Laatst gewijzigd door 123hallo; 15 juli 2016 om 00:44
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 5 augustus 2016, 23:43   #3
Kris100
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 juni 2013
Berichten: 1
Gewoon doen zou ik zeggen. Ik heb ook meer dan een jaar getwijfeld. Als het je niet staat dan laat je uw haar gewoon terug groeien. Ik heb ze afgeschoren juist voor ik op vakantie vertrok, dan kun je er zelf eerst aan wennen. Ik ben in ieder geval blij dat ik het gedaan heb. Heb veel goede commentaren gehad zelfs. Nogmaals, niet twijfelen! Succes!
Kris100 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2016, 21:55   #4
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
mijn schrijfwijze is niet al te best (, , ,) las het net even terug..

Hopelijk heb je plezier met jou keuze
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2016, 23:28   #5
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Ik heb geen idee hoe het bij je staat!

Maar ik scheer mijn man altijd op zijn verzoek met de tondeuse op standje 1!
Terwijl hij nog best veel haar heeft wil hij het toch gemillimeterd hebben
Ik zou zeggen: doen!
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2017, 04:52   #6
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Bekijk eerst het resultaat met een digitale foto en een website voor "online hairstyle".

Begin dan met de tondeuse op de langste stand. Dus met de grootste opzetkam. Bekijk het resultaat een week, en besluit dan of je het telkens nog korter wilt.

Eventueel draag je er tijdelijk een hoofddeksel bij.
theo sluis is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
doen, dun, durf, hoog, millimeteren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.