Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 23 juni 2010, 19:25   #121
sjoerd124
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juni 2010
Berichten: 1
Question

Hey,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede gel voor mijn dunne lange haren. Weten jullie misschien hoe ik mijn haar vast warrig maakt, dus dat het niet steeds door wind slecht gaat, en waarmee ik ook haren bijv. rechtop kan zetten en houden.

Alvast bedankt,

Sjoerd.
sjoerd124 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2011, 09:15   #122
Neustrimmer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Berichten: 5
Ik heb echt zo'n beetje iedere gel uitgeprobeerd die er op de markt is. De ene was niet stevig genoeg, de andere ging er snel uit en wat ik nog het meest irritant vind is dat gel gaat schilferen. En juist de dure merken die zeggen dat ze geen restjes achterlaten, je raadt het al....die doen het wel. Loop je met een jeukende hoofdhuid voor schilfers. Tegenwoordig gebruik ik al jaren zo'n hele grote pot gele gel van de ETOS. Heel goedkoop en werkt gewoon het allerbeste
__________________
"Op sommige plekken teveel en andere te weinig"

Initiatiefnemer website persoonlijke ervaring over neushaar verwijderen

http://www.neushaarverwijderen.nl
Neustrimmer is offline   Met citaat reageren
Oud 5 februari 2012, 15:42   #123
Marco123456789
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2012
Berichten: 1
het beste is nog steeds huismerk gel maakt niet uit van welk merk, eerst douchen dan haar droog maken dan beetje huismerk gel niet teveel en dan haarlak ik heb huismerk gel van de c1000 en haarlak van schwarzkopf ; junior hairspray mega strong ( grote gouden bus ) werkt perfect
Marco123456789 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2012, 21:08   #124
Krullie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 april 2012
Berichten: 3
Ik zweer bij de gels van het amerikaanse merk ecostyler!! Er zit geen alcohol in dus het droogt je haar niet uit. Je krijgt ook niet van die witte vlokken wat je normaal wel bij gel hebt.
Krullie is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2012, 15:44   #125
ugh
HaarWeb lid
 
ugh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2002
Berichten: 944
Geslacht:
Ik heb een tijdje terug American Crew Fiber gekocht: http://www.amazon.com/American-Pliab...6614691&sr=8-2
Veel positieve reacties op Amazon en een paar mensen die zeggen dat het goed werkt op dunne haren. Maar ik vind het zeg maar niks. Het spul is dusdanig hard dat ik op Youtube ging vergelijken of dat ik een opgedroogd product had ontvangen of dat het zo hoorde. Het bleek dus zo te horen. Het spul is net wat zachter dan kaarsvet, erg hard dus. Bij inwrijven op je handen wordt het iets zachter, maar het is lastig in de haren te brengen omdat het vrij hard is en plakt. Uiteindelijk worden je haren platgedrukt terwijl je het tegen de haren aan smeert. Verder is het vrij prijzig.

Vervolgens heb ik Keune Jelly Wax gekocht: http://www.keune.com/products/design...ture/jelly-wax omdat het werd aangeraden op http://www.haarshopbenemonte.nl/gel-...ar-mannen.html
Die Jelly Wax werkt voor mij (kort dun haar) erg goed. Kwa vloeibaarheid zit het tussen een wax en een gel in. Gemakkelijk aan te brengen, niet te zwaar. Het ruikt verder een beetje naar een kappersgeurs, wat voor mij wel ietsje minder had gemogen. (Maar nu ruikt het minder sterk.) Verder is het lastig verkrijgbaar omdat Keune producten vaak alleen via kappers te vinden zijn. Verder is het onduidelijk waarom haarshopbenemonte.nl het onder een "Gel fijn en dun haar mannen" laat vallen, aangezien het niet direct mannelijk of vrouwelijk ruikt. En onduidelijk is waarom het vervolgens niet terugkomt op http://www.haarshopbenemonte.nl/styl...-dun-haar.html .
__________________
Regimen: niets meer
ugh is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
welke methode tegen ongewenste haargroei is het beste?? kimaa Hirsutisme - Behandelingen 19 10 april 2010 16:59
Welke lijm is de beste voor het haarwerk te bevestigen? Heidi Haarwerken 2 15 juni 2006 10:42
Welke Techniek Methodiek en Kliniek voor HT? silverheart Chirurgische behandelingen 9 21 april 2006 21:07
Welke shampoo, gel, medicijn werkt nou wel?? Ganescha Medicijnen/haargroeimiddelen 15 7 oktober 2004 19:49
Welke gel/wax etc. is nou het beste!? pindakaas Van alles en nog wat... 5 4 maart 2004 17:33


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.