Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 augustus 2018, 20:07   #1
Zaancity
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juli 2018
Berichten: 9
Geslacht:
Binnenkort een intake bij HWI wat denken jullie?

Hallo,

Ik ben nieuw hier. Na heel lang wikken wegen, heb ik een afspraak gemaakt voor een intake bij HWI.

Wat zijn jullie ervaringen met deze kliniek?

Bijgaand twee foto's. Denken jullie dat een dekkend resultaat, met een representatief overgebleven donorgebied haalbaar is? Natuurlijk begrijp ik dat het niet meer wordt zoals op mijn 17e.

Ik hoor heel graag van jullie. Alvast bedankt voor de te nemen moeite.

MvG
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Bovenzijde .jpg‎ (78,9 KB, 197x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1554 kopie.jpg‎ (48,3 KB, 207x gelezen)
Zaancity is offline   Met citaat reageren
Oud 9 augustus 2018, 21:51   #2
skullcrack
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 augustus 2017
Berichten: 121
Geslacht:
Ik denk niet dat het haalbaar is.
skullcrack is offline   Met citaat reageren
Oud 9 augustus 2018, 22:28   #3
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Wat skullcrack wilt zeggen is dat je donorgebied kleiner is als je ontvangstgebied waardoor je nooit een redelijke dekking mag verwachten. Nu had je dat zelf al aangegeven maar bij je intake zullen ze je wel goed kunnen informeren hoop ik. Wellicht dat je alleen je haarlijn en bovenop kunt laten behandelen, dan laat je je kruin voor wat het is. Of misschien dat je de lage dichtheid over het hele hoofd kan opvullen met MHP, maar dan ben je wel voor altijd gebonden aan een geschoren look. Genoeg afwegingen die je moet maken. Succes!
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 9 augustus 2018, 23:04   #4
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
Bij die intake gaan zij u met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid mededelen, dat (na een ht) die 'volle bos' weer terug zal keren op uw bolletje.

De vraag is alleen of je alles moet geloven wat er wordt gezegd....

Ik wens u veel wijsheid toe.
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2018, 01:24   #5
haarimplantaat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2018
Berichten: 32
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino33 Bekijk bericht
Bij die intake gaan zij u met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid mededelen, dat (na een ht) die 'volle bos' weer terug zal keren op uw bolletje.

De vraag is alleen of je alles moet geloven wat er wordt gezegd....

Ik wens u veel wijsheid toe.
Ik wens jou ook wat meer wijsheid toe, want je valt nu toch een beetje door de mand

Zelf ben ik niet waarschijnlijk, maar echt bij HWI geweest met maar een klein beetje meer haar dan op de foto's hierboven. En mij werd verteld dat ze zeker geen volle bos meer op mijn bolletje kunnen kweken, maar dat ik meer iets moest verwachten zoals Lange Frans het tegenwoordig heeft:


..met daarbij de boodschap dat het er van bovenaf wellicht ook niet helemaal vol uit zou gaan zien. Fair enough. Je kan inderdaad niet meer haar maken dan er is, dus tja...
haarimplantaat is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2018, 13:50   #6
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Je hebt ook uitval onder de kruin, richting de krans. Ik zou het persoonlijk niet doen, tenzij jij en de arts realistische verwachtingen hebben en daar tevreden mee zijn.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2018, 14:07   #7
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Volledige dekking is niet haalbaar.. maar je kunt er ook voor kiezen om de voorkant en een deel bovenop het hoofd te laten behandelen. De kruin kun je dan onbehandeld laten. Als de kliniek dat haalbaar acht dan kun je dat overwegen.
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2018, 15:09   #8
Zaancity
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juli 2018
Berichten: 9
Geslacht:
Bedankt voor de reacties!

In mijn ogen en van wat ik op de foto zie is het resultaat van Lange Frans dekkend. Ik heb er helemaal geen verstand van en lees dat volgens sommigen het niet zo is. Wat zie ik dan niet goed?

Scullcrack wat is het bij jou goed gelukt man! Echt super blij voor je en ik hoop oprecht dat het zo blijft. Maar ben je niet bang dat over een paar jaar je inhammen nog staan en de rest uitgevallen is? Dat is de reden waarom zij mij destijds adviseerden om te wachten. Inmiddels ben ik 46 en is de uitval gestabiliseerd (hoop ik).

Bedankt voor de adviezen. Ik ga het horen op de intake. Gelukkig heb ik een gezond denkend vermogen die niet in sprookjes geloofd. Daarbij komt dat het voor mij ook geen drama is om te scheren, maar haar is gewoon leuker!
Zaancity is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2018, 15:40   #9
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 531
Geslacht:
Dekkend haar bij Lange Frans

Denk er aan dat foto's en video's 2 dimensionaal zijn.Er zit immers geen diepte in. De werkelijkheid is 3 dimensionaal, met diepte dus. En dan kan een resultaat goed zijn maar niet (helemaal) dekkend.
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2018, 15:46   #10
skullcrack
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 augustus 2017
Berichten: 121
Geslacht:
Bedankt voor je compliment! Ik hoop dat jij ook nog tevreden zal worden met je haar.

Ik ben er van overtuigd dat een goed regime me haaruitval zal laten stabiliseren. (momenteel is me haarverlies ook afgenomen)

Maar als ik geen medicatie zal gebruiken weet ik ook voor 100% zeker dat me haaruitval weer agressief door zal zetten. En dan is een haartransplantatie geen goede keuze geweest.

Dus als ik levenslang medicatie zal nemen ben ik niet bang dat ik kalend zal worden.
skullcrack is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2018, 18:30   #11
haarimplantaat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2018
Berichten: 32
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zaancity Bekijk bericht
In mijn ogen en van wat ik op de foto zie is het resultaat van Lange Frans dekkend. Ik heb er helemaal geen verstand van en lees dat volgens sommigen het niet zo is. Wat zie ik dan niet goed?
Je kan vooral aan de voorkant zien dat er wat meer huidskleur door zijn haar heen te zien is en dat er wat minder haarzakjes zitten waar haren uit komen. En bovenop lijkt hij z'n aanwezige haar iets langer gegroeid te laten hebben zodat het weer neervalt en daardoor die "wollige bergjes" veroorzaakt.

Citaat:
Bedankt voor de adviezen. Ik ga het horen op de intake. Gelukkig heb ik een gezond denkend vermogen die niet in sprookjes geloofd. Daarbij komt dat het voor mij ook geen drama is om te scheren, maar haar is gewoon leuker!
Hoewel ik Dino een beetje irritant vind, heeft hij met 1 ding natuurlijk wel gelijk: ze zitten daar niet om jou weg te jagen
haarimplantaat is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2018, 18:51   #12
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zaancity Bekijk bericht
Bedankt voor de reacties!

In mijn ogen en van wat ik op de foto zie is het resultaat van Lange Frans dekkend. Ik heb er helemaal geen verstand van en lees dat volgens sommigen het niet zo is. Wat zie ik dan niet goed
Wat BN'ers ook nog wel eens doen na een haartransplantatie is haarvezels/poeder in het haar doen om de boel wat voller te laten lijken. Of met zo'n spuitbus in eigen haarkleur. Weet niet of Lange Frans dit ook doet..?
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2018, 16:28   #13
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 531
Geslacht:
Beste Haarinplantaat

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haarimplantaat Bekijk bericht
Ik wens jou ook wat meer wijsheid toe, want je valt nu toch een beetje door de mand

Zelf ben ik niet waarschijnlijk, maar echt bij HWI geweest met maar een klein beetje meer haar dan op de foto's hierboven. En mij werd verteld dat ze zeker geen volle bos meer op mijn bolletje kunnen kweken, maar dat ik meer iets moest verwachten zoals Lange Frans het tegenwoordig heeft:


..met daarbij de boodschap dat het er van bovenaf wellicht ook niet helemaal vol uit zou gaan zien. Fair enough. Je kan inderdaad niet meer haar maken dan er is, dus tja...
Gezien de foto-s kan ik zien dar je nog niet helemaal bent uitgekaald. De kruin moet je daarom helemaal vergeten. De reden is dat je IN de kruin kijkt en dat toont dunner als dat je TEGEN haar aankijkt.
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2018, 17:45   #14
haarimplantaat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2018
Berichten: 32
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diksy Bekijk bericht
Gezien de foto-s kan ik zien dar je nog niet helemaal bent uitgekaald. De kruin moet je daarom helemaal vergeten.
Bedoel je Zaancity? Je reageert op mij, maar ik heb hier nog geen foto's geplaatst

En om Zaancity te citeren:
Citaat:
Inmiddels ben ik 46 en is de uitval gestabiliseerd (hoop ik).
haarimplantaat is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2018, 01:10   #15
kowala
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 december 2014
Berichten: 26
Geslacht:
Ik zou mijn geld liever steken in een goed haarwerk(en) als ik jou was.
kowala is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.