Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 juli 2017, 11:54   #1
nieuweharen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2015
Berichten: 22
Geslacht:
Tweede haartransplantatie

Hallo allemaal,

In het najaar van 2015 heb ik een dubbele haartransplantatie ondergaan bij Esteworld omdat ik heel behoorlijk kaal was geworden (toen was ik 33 jaar). Destijds zijn in 2 dagen tijd zo'n 4500-4900 grafts verplaatst. Ik ben erg tevreden over het resultaat wanlt lijk wel 5 jaar jonger! Vooral bovenop is er een enorm verschil want ik heb gewoon weer voldoende haar. Dat de dichtheid beter kan, zie ik ook wel maar dat heeft ook te maken de mate van kaalheid van voor de ingreep. Ik had vooraf niet veel meer en een enorme dichtheid is dan ook niet te verwachten (daarnaast heb ik ook erg dun, en licht haar).
Het gebied bij de kruin is alleen nog kaal en ik ben het zat hiervoor toppik te gebruiken. Daarom overweeg ik een volgende HT. Ik heb al contact opgenomen met Esteworld en daar kan ik een behandeling krijgen waar naar verwachting nog zo'n 2000 grafts gebruikt kunnen worden. Ik was zeer te spreken over Esteworld, maar ben benieuwd of jullie nog tips, advies hebben en wellicht een andere kliniek aanbevelen die in dit geval het beste resultaat kan geven.

Ik heb foto's van mijn situatie toegevoegd.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_0679.jpg‎ (80,6 KB, 440x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0680.jpg‎ (149,4 KB, 399x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0681.jpg‎ (139,1 KB, 384x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0682.jpg‎ (153,5 KB, 347x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0684.jpg‎ (142,2 KB, 339x gelezen)
nieuweharen is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2017, 13:34   #2
Krisdue
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2014
Berichten: 82
Geslacht:
Wel,
Hier kan je volgens mij het echte werk van Esteworld zien.


Bijna 5000 grafts geplaatst (en dat zonder de kruin) voor een bijzonder lage dichtheid.


Mijn mening na is dit gewoon veeeeel te weinig en heeft weinig of niets te doen met jouw dunne haren.


Volgens mij is gewoon de helft niet gegroeid. Bekijk gewoon is resultaten van top klinieken zoals Eberson of Veldhoven en uiteraard Prohairclinic. Dan zie je gewoon met minder grafts een beter resultaat.


Ik HOOP dat jouw donor ook niet alweer is vernietigd door Esteworld, dat zien we vaker want ze moeten concurreren met andere Turkse klinieken die goedkoper zijn en dan is het time is money time.
Krisdue is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2017, 20:06   #3
don1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2016
Berichten: 145
Geslacht:
De nederlandse kliniek promotertjes gaan wel erg ver tegenwoordig om turkse concurrentie af te kraken. Behoorlijk jarloers op de resultaten van Esteworld en andere die voorbij komen. Andersom zie ik dit niet gebeuren. Als reactie post ik wel een resultaat filmpje van mijn binnenkort.

Deze man geeft aan heel tevreden te zijn. En terecht giga oppervlakte en nu gewoon weer een mooie haarlijn en goede bedekking. Ik vind de dichtheid gewoon goed voor het gebied wat gedaan is. Esteworld beweist wederom dat het dubbele behandelingen goed aan kan.

Respectloos weer om dit af te kraken vanachter je computer.

Gefeliciteerd met het resultaat en dat je er blij mee bent.
Ik zou voor het laatste stuk gewoon terug gaan maar Esteworld.

Laatst gewijzigd door don1987; 3 juli 2017 om 20:09
don1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2017, 20:23   #4
nieuweharen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2015
Berichten: 22
Geslacht:
Dank Don, ik ben inderdaad erg te spreken over het behaalde resultaat (en vooral de prijs-kwaliteit verhouding), al hoop je natuurlijk altijd nog op nog beter. Ter illustratie heb ik de situatie voor de HT toegevoegd.

Nog andere klinieken waar ik een offerte voor de kruin zou moeten opvragen?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg DSCN0513 (2).jpg‎ (124,3 KB, 241x gelezen)
nieuweharen is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2017, 20:38   #5
inham123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2016
Berichten: 171
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door don1987 Bekijk bericht
De nederlandse kliniek promotertjes gaan wel erg ver tegenwoordig om turkse concurrentie af te kraken. Behoorlijk jarloers op de resultaten van Esteworld en andere die voorbij komen. Andersom zie ik dit niet gebeuren. Als reactie post ik wel een resultaat filmpje van mijn binnenkort.

Deze man geeft aan heel tevreden te zijn. En terecht giga oppervlakte en nu gewoon weer een mooie haarlijn en goede bedekking. Ik vind de dichtheid gewoon goed voor het gebied wat gedaan is. Esteworld beweist wederom dat het dubbele behandelingen goed aan kan.

Respectloos weer om dit af te kraken vanachter je computer.

Gefeliciteerd met het resultaat en dat je er blij mee bent.
Ik zou voor het laatste stuk gewoon terug gaan maar Esteworld.
Heb jij een probleem ofzo? We hebben in de laatste 2 jaar zo'n 8 gevallen gezien waar bij Esteworld het donorgebied gewoon vernietigd is.

En zoals de persoon waarop je reageerde al zei, dit ziet er mager uit voor het aantal dat verplaatst is.

Ik ben blij dat de persoon zelf er ook blij mee is.

@nieuweharen: Je zou naast scalp haar ook baardhaar kunnen laten verplaatsen, indien je daar in aanmerking voorkom (ligt vooral aan kleurcontrast met scalp haar en of je baardhaar wel groeit). En dan bestaat er ook nog de mogelijkheid om SMP toe te voegen.

Hoeveel grafts zijn er nog over in het donorgebied die in de toekomst gebruikt kunnen worden?
inham123 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2017, 21:01   #6
don1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2016
Berichten: 145
Geslacht:
kijk die voor foto, zegt genoeg! Goed resultaat, zegt de man zelf ook, maar toch afkraken. Nl klinieken kunnen dit geeneens in 1 keer. Deze man heeft niks met andere te maken, dat is het zielige aan jullie reacties.

Hoe is het eigenlijk met je donor na deze grote behandeling?

Laatst gewijzigd door don1987; 3 juli 2017 om 21:03
don1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2017, 23:20   #7
homesweethome
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 18
Geslacht:
Verwachten jullie soms ook niet teveel?
Als ik sommige zo goed als kale mannen hier zie en wat het resultaat dan is, dan valt dat toch goed mee.
Als je in zulk een situatie bent,moet je geen haardos van een 18-jarige meer verwachten.
__________________
2016-08-31: Minoxidil 5% avond en 2% ochtend
2016-08-31: Nizoral shampoo 2/week
2016-06-01: 4000mg MSM en 4 µg biotine
2016-07-01: Biergist , zink en vitamine D3
homesweethome is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2017, 23:24   #8
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Ik wil niks afkraken, maar de opmerking van krisdue is wel terecht.

Met 4900 grafts zou je makkelijk 90cm2 met een top dichtheid (55 grafts/cm2)kunnen bedekken. Ik denk niet dat dit behaald is.
Ik schat in dat er een dichtheid van 40 grafts/cm2 behaald is.
Dan zou er theoretisch ruim 120cm2 bedekt moeten zijn....ook dat is niet behaald.

Maar nogmaals; moeilijk af te lezen van de foto's.

Qua kliniek: als je tevreden bent over Esteworld, zou ik daar gewoon voor de nieuwe behandeling ook voor kiezen.
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2017, 23:43   #9
don1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2016
Berichten: 145
Geslacht:
90cm2 is niks. Mijn grote landingsbanen waren dat onderhand. Dit is meer dan 200cm2 wat behandeld is vandaar voorkant goed dicht en uitwaaien naar achterkant zelfs op zijn kruin is wat dekking gecreerd. Mooie hergroei, dichtheid en hele mooie haarlijn als je er eerlijk naar kijkt. Deze man was compleet kaal.

check hier, ook iemand volledig kaal maar met veel smaller hoofd. Dan krijgen ze wel alles dicht.


http://www.esteworld-haartransplanta...lantatie/3465/
don1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2017, 23:55   #10
Serge1974
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2015
Berichten: 73
Geslacht:
Leuk dat je blij bent met het behaalde resultaat.

Echter, ik moet Krisdue en Haircoach bijtreden.
Dit resultaat zou mij niet blij maken. Ik bedoel in plaats van kaal zie je er nu net niet kaal uit.
Ik weet ook wel dat de dichtheid nooit hoog kan zijn, maar dit is gewoon te weinig. Vermoedelijk is alles niet gegroeid, daar kan ik wel inkomen.

Maar goed, plaats is een foto van boven genomen in het buitenlicht, dat zouden velen hier wel graag zien denk ik zo.
Serge1974 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2017, 00:42   #11
don1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2016
Berichten: 145
Geslacht:
Haha jullie sporen niet. Net niet kaal??.
Voor en na zegt genoeg. Kruintje bij laten vullen en deze man is van giga kaal naar niet meer kaal. Daaag. Deze man is gewoon super tevreden en jullie gaan zeggen dat hij dat niet moet zijn om een Esteworld af te zeiken haha kansloos.

Ik denk dat 99 van de 100 mensen voor dit resultaat tekent.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg voor en na.jpg‎ (87,8 KB, 192x gelezen)
don1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2017, 01:05   #12
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Ik moet ook eerlijk zeggen dat het resultaat van 4500 grafts mij ook een beetje tegenvalt.

Hiermee wil ik niet aangeven dat ik geen fan van de Turkse klinieken ben, maar wel dat ik hier meer van had verwacht. Maar goed de topicstarter geeft aan dat hij dunne en lichte haren heeft, dat helpt natuurlijk ook niet echt mee. .

Persoonlijk zou ik deze keer ook een keer langs de Nederlandse klinieken gaan.
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2017, 20:30   #13
nieuweharen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2015
Berichten: 22
Geslacht:
Heb voor volgende week een afspraak gemaakt voor een intake bij Hairworld Istanbul. Even kijken hoe het gevoel daarbij is.
nieuweharen is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2017, 20:43   #14
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Spannend! Daar hebben ze goede resultaten bij mensen met een haartransplantatie in de voorgeschiedenis.
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2017, 10:59   #15
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Meer dan prima resultaat gezien het kale oppervlakte.
Indien ze de gehele zone zouden hebben behandeld (dus meer in de kruin) was dit ten koste gegaan van de dichtheid van voor. Dan had je overal net niet.
Je vooraanzicht en boven kant ziet er goed super uit. Geniet er van.

Van compleet kaal naar gewoon een kapsel! Maar waarom naar een andere kliniek gaan als je tevreden bent over de eerste behandeling?
DeJong is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.