Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Camouflage

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 januari 2005, 09:44   #61
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 532
Geslacht:
Hormonen

Hanns,

Met hormoonproducten bedoel ik bijvoorbeeld een andere contraceptie pil.

Gegroet, Hans
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2005, 00:42   #62
4roluca
~Hihi~blijven~drijven~
 
4roluca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Locatie: Aan de grens van België en Nederland, waar nog veel natuur is en mooie rustige plekjes...
Berichten: 305
Ben ik nu voor een stom potje Topic zo ...

ongelukkig geweest !!!??

-Hallo iedereen,
Heb ik dan toch nog reden voor één keertje hoop?
De toekomst zal het uitwijzen zeg ik nu.

Zelf ben ik al bij verschillende HWkers geweest om toch maar de best geschikte oplossing te vinden voor mijn haarproblemen. Uit pure wanhoop heb ik, nog maar een paar maand, een synthi haarwerk en heb er ergens nog één liggen in bestelling om boven op mijn transplants te zetten en ik vind dit niet leuk!
EN geen enkele maar geen enkele heeft ook maar tegen mij venoemd dat topic me een heéel stuk vooruit zou helpen ; ach neen ze verkopen liever een haarwerk! Van pure ellende heb ik me bros geschoren (9mm) omdat ik hier geleerd heb dat het tapen van je haarwerk zoveel veiliger aanvoeld. En dat is inderdaad een verademing. Maar door me bros te scheren ontdek ik nu ook dat ik ietsje meer haar bijgekregen heb zelfs, het kon slechter zeg ik nu.
Maar als Topic werkelijk zoveelbelovend is als ik hier lees, ik zeg wel 'ALS'..nouw, dan kan ik het gewoon tussen mijn transplant strooien..
en het is voor 90 per 100 opgelost. Maar eerst moet ik mijn hoofdhuid laten genezen.

Nu rest me nog de vraag: 'lukt het ook bij zeer kort haar van zo'n 25 milimeter?' Waaant langer wil ik in't vervolg mijn haar niet meer het voelt te goed aan nu. 'K word het zelfs al gewend..en dan kan ik zo buiten.
Ben al vlugger tevreden nu namelijk.

NOg iets.....,er bestaat ook zoiets als je hoofdhuid laten tatoeéren in de kleur van je eigen haar. Ben nu ook daar naar op zoek moet je weten.
Dus de twee dan bij mekaar Topic* en Taoe zullen dan voor mij DE oplossing zijn waar ik nu al jaren naar op zoek ben. En dan zullen mijn transplants toch niet voor niets geweest zijn en zal mijn leven hierdoor helemaal veranderen.

(*Als het lukt met korter haar.)

Tips hoe meer hoe liever ontzettend welkom. Waarvoor nu al dank.

Groeten aan iedereen, -Lu-




Mijn gen zijn wa minder dus ist wa vetter
4roluca is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2005, 10:00   #63
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 532
Geslacht:
Toppik

Beste 4roluca,

Gezien jouw post hiervoor stel ik voor dat je een prive bericht stuur naar mijn e-mail met jouw telefoonnummer en woonplaats. Ik zal dan een van mijn Toppik dealers vragen om kontakt met jou op te nemen voor een gratis en vrijblijvende demonstratie van Toppik. Dit om verdere teleurstelleing te voorkomen.

Gegroet, Diksy
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2005, 13:35   #64
4roluca
~Hihi~blijven~drijven~
 
4roluca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Locatie: Aan de grens van België en Nederland, waar nog veel natuur is en mooie rustige plekjes...
Berichten: 305
Hallo Diksy, vreselijk bedankt voor je lieve antwoord hoor!

Heb nu pas toppic besteld en ik zal het inderdaad maar geloven als ik het met mijn eigen ogen zie..dus ik wacht ff af. Misschien is het resultaat ook beter bij 4 cm haar we zien wel zeg ik nu. Maar een mens zoekt altijd naar de beste oplossong nietwaar? En zou toch liever zonder haarwerk..
(Zal hier m m vragen ook eens naar 'implantatie' gaan.)

Zo'n buske kost 30 euro, weet niet of dit eigenlijk te veel is?



--Als er iemand iets weet over tatoeage tussen hoofdharen, tips zijn altijd welkom!
Groetjes -Lu-
4roluca is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2005, 14:26   #65
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Hallo Lu,

Tatoeage is 't stomste wat je doen kunt! De kleur van de inkt krijg je er nooit meer uit; dus als je grijs wordt, loop je voor gek.
Toppik is wel een goede oplossing, alhoewel ik 't erg duur vind voor een busje met synthetische vezeltjes.
Ik zit er over te denken om gewoon een lapje synthetisch fluweel ofzo te kopen
en dat dan te scheren zodat ik een heleboel vezeltjes overhoud.
Wie heeft zoiets al eens geprobeerd?
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2005, 14:41   #66
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 532
Geslacht:
Toppik

Hallo Hanna,

Even een rectificatie. Toppik is niet synthetisch. Toppik is organisch.
Het is een proteïne product gemaakt van schapenwol.
Als je op www.toppik.nl kijkt kan je bij de filmpjes een video vinden van een intervieuw met Mark Kress (fabrikant van Toppik) door CNN.

Het speciale van Toppik is dat het gebaseerd is op de aantrekkingskracht van positieve met negatieve electriciteit.

Groetjes.

Diksy
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2005, 15:18   #67
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Hihihi! Ik vermoedde al wel dat ene Diksy zou reageren,

Maar zó snel had ik niet verwacht.

Dus ik zou ook een stukje schapenwollen textiel kunnen nemen.

Dit even als tegengas, want deze thread mag niet al te commercieel worden.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2005, 00:57   #68
4roluca
~Hihi~blijven~drijven~
 
4roluca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Locatie: Aan de grens van België en Nederland, waar nog veel natuur is en mooie rustige plekjes...
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna
Hallo Lu,

Tatoeage is 't stomste wat je doen kunt! De kleur van de inkt krijg je er nooit meer uit; dus als je grijs wordt, loop je voor gek.
Toppik is wel een goede oplossing,
Hallo Hana,

Hihi, ben al grijs..
We mogen eens lachen hé?

In alle eerlijkheid, ik heb vrij donker haar met een beetje grijs. Daarom heb ik zwarte toppik besteld. Mijn moeder had ook van dat donkere stro met een beetje grijs, zelfs op hoge leeftijd werd ze niet echt grijs grijs. Zelf heb ik de zelfde kleur haar geèrfd (en haar aga). Dus inderdaad ga ik wel rekening houden dat er een beetje meer grijs tussen zit, een beetje toekomst gericht. Maar ik blijf het als een mogelijke optie zien.
Jaren heb ik mijn hoofdhaar gekleurd soms om de week of veertien dagen. Dus nu echt liefst geen gekleur meer, mijn haar is wat het is. Eerst moet ik toch mijn hoofdhuid laten genezen en ik had niet gedacht dat dit zo lang ging duren. Natuurlijk heb je helemaal gelijk, levenslang zal ik niet meer kunnen veranderen van kleur, zo zijn er aan alles ook wel eens nadelen. Nieuw is voor mij nu beginnen te denken, als ik dan toch eens voor een dachie een ander kleur wil..nouw dan neem ik gewoon mijn synthi-HW ff voor de gelegenheid..

Ondanks ik (binnenshuis) mijn brossie koppie als maar meer gewoon wordt en het zaàalig vind blijft het voor een vrouw vreemd uitzien en met dit laatste zit i!k nou net zO in de knOOp !!

Grtn -Lu-
4roluca is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2005, 01:11   #69
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Hallo Lu,

Toch is er een kans dat jij grijzer wordt dan jouw moeder en dan zou je overal zwarte inkt van de tatoes ertussen hebben zitten. Dat is geen nadeel, dat is een ramp.

Als je er behoefte aan hebt om er eens een dagje anders uit te zien, doe dan inderdaad een haarwerkje of koop een paar pruiken. En wat dacht je van hoofddoekjes? Die schijnen in de mode te zijn, want ik zie ze steeds vaker !!!

Ik ga nu het woordje Toppik typen in zwarte letters, om te kijken of ze straks weer in rode letters veranderen. Toppik Toppik Toppik
Dan lijkt 't er toch op dat deze website mede gesponsord wordt door Toppik.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2005, 08:44   #70
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 532
Geslacht:
Toppik

Hallo Hanna,

Het beste kan je zelf een schaap aanschaffen. Een kleintje in de badkamer moet kunnen. Geef even een seintje als het zover is. Dan zal ik je de rest vertellen. Nu weer even serieus. Het heeft vele jaren gekost om zo-n product als Toppik te maken. En dan ook nog in 7 kleuren. Ik ben het met jou eens dat Toppik niet goedkoop is maar de fabrikant, Mark Kress, wil graag zijn investering van vele jaren terugverdienen. Wij als importeur hebben de normale handelsmarges die nodig zijn om een bedrijf gezond te runnen.

Gegroet, Diksy
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2005, 13:01   #71
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Geachte heer Diks,
Ja, dat snap ik ook wel. Mrs Kress werd natuurlijk ook helemaal krankjorem van al die schapen in huis en zo'n interview met CNN kost ook handenvol geld.
Toch hoop ik stiekem dat er spoedig een goedkoper alternatief op de markt komt, want ik heb eigenlijk wel een half potje per week nodig.
Groetjes,
Hanna
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2005, 09:34   #72
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 532
Geslacht:
Toppik

Beste Hanna,

1/ een intervieuw met CNN is gratis. Een eventuele reclame eromheen (is hier niet gedaan) kost geld.

2/ Er zijn ook grotere verpakkingen (25 gram i.p.v. 13,3 gram) verkrijgbaar.

3/ Ik heb in eerste instantie ook gekeken naar andere, goedkopere alternatieven maar ben teruggeschokken van de investeringen die nodig zijn om een nieuw product te ontwikkelen.

4/ Er zijn nog andere producten als Toppik op de markt (Nanogen en Super Million Hair) maar er is weinig prijsverschil.

5/ Zodra er een gelijkwerkend, goedkoper product is zal ik zeker proberen om daarvan importeur te worden.

Groetjes, Hans
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2005, 20:39   #73
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
In het CNN-filmpje wordt de naam van het produkt maar liefst 5 keer heel duidelijk genoemd en de potjes komen ook nog meer dan levensgroot in beeld.

Noem je dat geen reclame?
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2005, 23:23   #74
4roluca
~Hihi~blijven~drijven~
 
4roluca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Locatie: Aan de grens van België en Nederland, waar nog veel natuur is en mooie rustige plekjes...
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna
Toch is er een kans dat jij grijzer wordt dan jouw moeder en dan zou je overal zwarte inkt van de tatoes ertussen hebben zitten. Dat is geen nadeel, dat is een ramp.
Ga er nog ff over denken.

En wat dacht je van hoofddoekjes? Die schijnen in de mode te zijn, want ik zie ze steeds vaker !!!
Of een bufke dat lijkt me praktisch.

In elk geval bedankt hoor Hanna.

Grtn -Lu-
4roluca is offline   Met citaat reageren
Oud 4 februari 2005, 09:44   #75
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 532
Geslacht:
Toppik

Hallo Hanna,

Als je regelmatig naar Amerikaanse TV kijkt kan je zien dat dit een normale redactionele opname is.(Veel commerciëeler als bij ons) Natuurlijk zijn er zenders waar je je kan inkopen, net zoals bij ons. Je redactioneel bij CNN inkopen is niet mogelijk, En zelfs al zou het mogelijk zijn, dan is het onbetaalbaar. Als wij invloed zouden hebben gehad op de inhoud van het programma zou in ieder geval dat grapje met dat schaap er niet hebben ingezeten. Het staat jou echter vrij mij niet te geloven maar andere Haarweb-leden die meer van mij hebben gelezen op het gebied van haaruitval vinden mijn bijdragen over het algemeen waardevol. Dat ik objectief zou zijn heb ik echter nooit beweerd.

Gegroet, Hans
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.