Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Overige behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 november 2014, 21:57   #241
Hairmaster
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2013
Berichten: 117
Ik zal het even googlen voor je.

En kijk: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=3170

Modedit: Dank, ik heb ze samengevoegd! Anthonieh

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 2 november 2014 om 00:55 Reden: Verduidelijking
Hairmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2014, 00:10   #242
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
2x gedaan, 1 maal totale in Belgie en 1x bij mijn eigen dermatoloog alleen bloedafvoer vanaf schedel geblokkeerd. Of het heeft geholpen kan ik eigenlijk niet zeggen om eerlijk te zijn! Ik heb destijds zoveel gedaan en geprobeerd tegelijk. Maar heb er meerdere positief over gehoord. Hoe objectief dat is geweest is ook de vraag natuurlijk.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2017, 23:44   #243
eddy_wally
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2008
Locatie: gent
Berichten: 245
Geslacht:
blijkbaar erg weinig ervaringen hiermee.
De laatste 2 minuten van dit filmpje van plastische chirurg jeff Hoeybergs zijn wel interessant: https://www.youtube.com/watch?v=YhPgiWRVMcg

Volgens hem houdt de haarindustrie dit tegen. Wat denken jullie hiervan?
eddy_wally is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2017, 15:34   #244
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eddy_wally Bekijk bericht
Wat denken jullie hiervan?
Bedankt voor het delen! ik vind het een erg leerzame video.

Voor mannen die dit willen doen lijkt het mij het best om de medicatie aan te houden. Hij legt al duidelijk de verschil uit dat het bij mannen minder effect heeft. Als het mij goedkoop aangeboden zou worden, dan zou ik het wel doen, maar ik houd me aan mijn goedwerkende medicatie vast. Zonder die medicatie durf ik er sterk op te gokken dat galeatomie bij mij "als man" waardeloos is.
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2017, 17:20   #245
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Ik vind het een bijzondere ingreep. Ik kan mij voorstellen dat beknelling van de microvasculatuur van de haarfollikels door bindweefsel niet optimaal is voor de kwaliteit en kan resulteren in haaruitval.. Tot zover ben ik bij. Al is dit wel gek, bindweefsel is ontzettend elastisch en de vasculatuur van de haartjes is beschermd door eigen bindweefsel en vetweefsel.. Als de doorbloeding is aangetast zou dit ook moeten betekenen dat de hoofdhuid van slechte kwaliteit is door doorbloedingsproblemen..

Maar als dit daadwerkelijk het onderliggende probleem is:
- Hoe verklaar je dan dat kaalheid in zich gedraagt volgens patronen? Als dit daadwerkelijk het probleem is dan zou kaalheid zich volgens 1 patroon moeten gedragen, namelijk waar de drukpunten van het bindweefselkapsel het grootst zijn.

Op hun website wordt beweerd:
- Voorkomt verdere haaruitval
- Maakt uw haren weer gezond

Klinkt alsof de verdrukking van de vaatjes HET onderliggende probleem is als ik hun boodschap mag geloven.. Ik ben sceptisch, maar sta uiteraard open voor ervaringen/meningen van anderen!
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2022, 21:13   #246
wimvdb
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2022
Berichten: 1
Geslacht:
Galeatomie - ervaring

Hallo

Ik merk dat er veel mensen geinteresseerd zijn in het topic van Galeatomie en mensen die er een ervaring mee hebben. Wel toen ik 30 jaren oud was, een 2.5 jaren geleden heb ik een Galeatomie laten uitvoeren. Een jaar later verloor ik nog steeds haar.

Dan heb ik een haartransplantatie laten uitvoeren een 1.5 jaar geleden, dit nieuwe haar blijft staan, het haar achter het getransplanteerde haar verdwijnt langzaam. Dus een combinatie galeatomie en haartransplantatie lijkt me ook niet te werken.

Dus werkt een Galeatomie , na 3 jaren merk ik er niets van aangezien ik nog steeds haar verlies. De kliniek beweerde nochtans dat er positieve resultaten zijn bij de meerderheid? Er is nooit een checkup geweest, 6 maanden of een jaar na de operatie. Dus waar ze die resultaten halen, vragen ik me toch af.

Ben ik de enige? Toevallig toen ik een haartransplantatie liet doen, kwam ik een kerel tegen die ook een Galeatomie had laten uitvoeren en er geen merkbaar resultaat van had.

Twee personen is nog geen deftig argument, maar ik ken niemand bij wie het werkt en twee bij wie het niet werkte. Dus ik zou voorzichtig zijn. De Galeatomie bestaat al jaren en nog steeds heb ik geen deftig onderzoek gezien dat de werking aantoont.
wimvdb is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
galeatomie

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ontstekingsremmer tegen kaalheid! Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 80 17 juli 2013 01:41
Rhodanide Chris Medicijnen/haargroeimiddelen 25 4 december 2006 18:43
Goede hoop op pil tegen kaalheid pindakaas Overige behandelingen 5 22 december 2005 13:40
Wat is een galeatomie operatie?? marcovanbasten Medicijnen/haargroeimiddelen 1 23 november 2002 21:12


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.