Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 december 2007, 18:05   #1
krazy22
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2007
Berichten: 180
Revivogen, haaruitval bestrijdingsmiddel zonder slikken.

http://hairplus.nl/Revivogenhetmidde...ijwerking..htm

Revivogen bewezen product? maar werkt het ook echt?
is trouwens zonder bijwerkingen,ben het zat met Finasteride vandaar deze vraag,

Wie gebruikt het?
krazy22 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 december 2007, 13:40   #2
Norwood_III
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2007
Berichten: 153
Bewezen ? Nope.
Werkt het ? Nope.
__________________
intern (voor algemene gezondheid) :

groene thee extract, B-complex, K-RALA, resveratrol, visolie, bernagieolie + teunisbloemolie, magnesiumglycinaat, EpiCor, vitamine D3

topisch :

Nizoral 2% shampoo
HW Topicals
Norwood_III is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2007, 20:02   #3
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krazy22 Bekijk bericht
http://hairplus.nl/Revivogenhetmidde...ijwerking..htm

Revivogen bewezen product? maar werkt het ook echt?
is trouwens zonder bijwerkingen,ben het zat met Finasteride vandaar deze vraag,

Wie gebruikt het?

Het is van Hairplus zie ik nu ...
Als ze nou eens echt wat willen doen voor ons moeten ze hun producten eens gratis laten uitproberen door onze meest bekende leden en dat die daarna eens een eerlijke mening mogen geven over dit product hier op Haarweb....

Als het echt zo goed werkt als wat hun beweren moet dat voor Hairplus geen enkel probleem zijn .

Groet Blizzard
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 17 december 2007, 20:14   #4
sheila
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2007
Berichten: 28
Vicopura producten

hallo allemaal,

Een voorstellen ik ben nieuw op dit forum, ik ben Sheila en ben 30 jaar.
Mijn haar wordt ook steeds dunner het is nu echt 5x dunner dan bv 10 jr geleden. Je begint er ook makkelijk door heen te kijken. Een jaar geleden was ik bij de dermatoloog en ze zei ;het is een beetje dun en gebruik maar Alpicort ze had het wel over alopecia androgenetica, maar als ik de lotion zou gebruiken zou het wel beter gaan. Dus niet, paar mnd geleden was ik bij een andere en zei zei dat het geen alopecia androgenetica is omdat er overal nieuwe haatjes groeien, maar mijn haar is wel filterdun geworden.
Zei zei beter geen medicijnen gebruiken, mijn bloed is gecontroleerd en er was niets te zien in mijn bloed natuurlijk wel fijn enzo, maar wat nu?

Mijn zussen hebben ook fijn dun haar maar niet zoals ik, mijn vader en broer waren op de 30e voor het grootste deel kaal.

Ik wil eigenlijk eens naar het Radboud ziekenhuis in Nijmegen daar hebben ze een afdeling voor huid en haar.

Ik heb een site gevonden op het net www.uw-kapper.nl in Arnhem een kapper die veel haaronderzoek doet, en ze werken met natuurlijjke produkten zoals Vicopura wat goed kan werken als je geen alopecia hebt, maar verzuring en slechte doorbloeding.
Heeft iemand ervaring hiermee? Wil er eigenlijk wel naartoe.

Groetjes Sheila
sheila is offline   Met citaat reageren
Oud 17 december 2007, 20:15   #5
sheila
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2007
Berichten: 28
Vicopura producten

hallo allemaal,

Een voorstellen ik ben nieuw op dit forum, ik ben Sheila en ben 30 jaar.
Mijn haar wordt ook steeds dunner het is nu echt 5x dunner dan bv 10 jr geleden. Je begint er ook makkelijk door heen te kijken. Een jaar geleden was ik bij de dermatoloog en ze zei ;het is een beetje dun en gebruik maar Alpicort ze had het wel over alopecia androgenetica, maar als ik de lotion zou gebruiken zou het wel beter gaan. Dus niet, paar mnd geleden was ik bij een andere en zei zei dat het geen alopecia androgenetica is omdat er overal nieuwe haatjes groeien, maar mijn haar is wel filterdun geworden.
Zei zei beter geen medicijnen gebruiken, mijn bloed is gecontroleerd en er was niets te zien in mijn bloed natuurlijk wel fijn enzo, maar wat nu?

Mijn zussen hebben ook fijn dun haar maar niet zoals ik, mijn vader en broer waren op de 30e voor het grootste deel kaal.

Ik wil eigenlijk eens naar het Radboud ziekenhuis in Nijmegen daar hebben ze een afdeling voor huid en haar.

Ik heb een site gevonden op het net www.uw-kapper.nl in Arnhem een kapper die veel haaronderzoek doet, en ze werken met natuurlijjke produkten zoals Vicopura wat goed kan werken als je geen alopecia hebt, maar verzuring en slechte doorbloeding.
Heeft iemand ervaring hiermee? Wil er eigenlijk wel naartoe.

Groetjes Sheila
sheila is offline   Met citaat reageren
Oud 18 december 2007, 15:26   #6
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Waarom heb je dit bericht 3 keer geplaatst? Het antwoord is 3 keer: NEE, ga niet naar die kapper, tenzij je je graag laat belazeren.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Haaruitval door dieet Katy Haarproblemen bij vrouwen 26 15 juni 2012 08:42
Haaruitval...en al de rest Dawid AGA - Algemeen 15 21 augustus 2009 11:57
de pil en haaruitval marion Haarproblemen bij vrouwen 105 15 september 2007 01:41
gevolgen slikken en stoppen van Androcur? sigur Haarproblemen bij vrouwen 25 5 november 2006 11:12
haaruitval zonder oorzaak linda_master Haarproblemen bij vrouwen 8 31 januari 2006 10:45


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.