Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 december 2007, 18:58   #1
sheila
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2007
Berichten: 28
Question onderzoek haarkwaliteit

Hallo allemaal,

Aangenaam ik ben Sheila en vrij nieuw op deze site.
Ik ben bij 2 dermatologen geweest. de 1e zei direct alopecia androgentica en gaf me haarlotion(wat niet hielp) de 2e pr mnd geleden zei dat ik dat niet heb, omdat er overal nieuwe haartjes groeien en niet ergens kaal ben, wel dat het kwetsbaar is en extentions moet weren. Ze heeft bloedonderzoek gedaan en dat was in orde, ik kwam ook niets te kort ofzo.

IK ben regelmatig extentions gehad en is natuurlijk niet zo goed, ik ben ook zo handig met mijn haar bezig mooi opsteken enzo.

Nu ben ik op de site van www.uw-kapper.nl geweest, haaronderzoek en verzuring van de haarwortels en dat ze oplossingen hebben o.a. vicopura (biologisch)mooie fotoŽs van voor en na behandeling.

Kent iemand zoiets?? Ik gebruik liever iets biologisch dan zware medicijnen.
Wil binnenkort naar het radboud ziekenhuis Nijmegen ze hebben daar een haar-nagels afdeling had de andere dermatoloog verteld.

Ik wil geen geld verspillen aan weer zalfjes die niets doen en straks in een depressie zitten.

Ik gebruik overigens insuline, alle hulp WELKOM

groetjes Sheila
sheila is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2007, 20:37   #2
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sheila Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Aangenaam ik ben Sheila en vrij nieuw op deze site.
Ik ben bij 2 dermatologen geweest. de 1e zei direct alopecia androgentica en gaf me haarlotion(wat niet hielp) de 2e pr mnd geleden zei dat ik dat niet heb, omdat er overal nieuwe haartjes groeien en niet ergens kaal ben, wel dat het kwetsbaar is en extentions moet weren. Ze heeft bloedonderzoek gedaan en dat was in orde, ik kwam ook niets te kort ofzo.

IK ben regelmatig extentions gehad en is natuurlijk niet zo goed, ik ben ook zo handig met mijn haar bezig mooi opsteken enzo.

Nu ben ik op de site van www.uw-kapper.nl geweest, haaronderzoek en verzuring van de haarwortels en dat ze oplossingen hebben o.a. vicopura (biologisch)mooie fotoŽs van voor en na behandeling.

Kent iemand zoiets?? Ik gebruik liever iets biologisch dan zware medicijnen.
Wil binnenkort naar het radboud ziekenhuis Nijmegen ze hebben daar een haar-nagels afdeling had de andere dermatoloog verteld.

Ik wil geen geld verspillen aan weer zalfjes die niets doen en straks in een depressie zitten.

Ik gebruik overigens insuline, alle hulp WELKOM

groetjes Sheila
Welke haarlotion heeft de dermatoloog je voorgeschreven, is dit minoxidil? want als dat zo is, moet je je realiseren dat dat echt een middel is dat 'een lange adem vergt. je moet het echt minstens een maand of 6 gebruiken of nog langer om uberhaupt te kunnen beoordelen of het iets voor je doet.
Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2007, 17:26   #3
sheila
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2007
Berichten: 28
Hallo Kas,

het heet alpicort F behandeling voor verschillende vormen van haaruitval in het bijzonder bij alopecia androgenetica Het is Duits want dar woon ik.
Maar ik hoefde ook niet terug tekomen zei heeft ook geen haar uitgehaald of bloed afgenomen. En die andere arts vertelde me dat ik het niet heb en heeft wel bloedonderzoek gedaan. Moeilijk zeker als er iets goeds bestaat voor mijn haar en ik niet weet hoe ik eraan kom, voel me zo onzeker zo met mijn haar ben een jonge meid en wel slank enzo met verdomd weinig haar op mijn kop!!

En zoŽn onderzoek bij zoŽn kapper wat vindt je daar van?

groetjes Sheila
sheila is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2007, 17:27   #4
sheila
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2007
Berichten: 28
oh jha ik heb GEEN haaruitval dat wist ze wel en eigenlijk ook nooit gehad.

Sheila
sheila is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2007, 01:13   #5
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sheila Bekijk bericht
En zoŽn onderzoek bij zoŽn kapper wat vindt je daar van?
Daar heeft Kas al op geantwoord in die andere thread, zie:

http://www.haarweb.nl/forum/showthre...427#post150427
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
vraag over dokter Munte Erasmus MC ivm onderzoek voor diagnose HELP?? lola-lola AGA - Algemeen 6 24 augustus 2006 22:21
[Oproep]: Behandelmogelijkheden voor TTM in kader van onderzoek Ambulatorium Nijmegen Webmaster TTM - Algemeen 0 10 februari 2006 15:17
Oproep: voor TTM-ers van KUN Nijmegen (Onderzoek/behandeling trichotillomanie) Webmaster TTM - Algemeen 1 6 november 2003 11:56
Behandeling prof. Hoogeduin. waterlelie-elf TTM - Algemeen 11 13 juli 2002 21:32


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.