Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 3 januari 2018, 15:07   #33
mcm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 mei 2014
Berichten: 26
Geslacht:
Hoi mensen, na lang nadenken en twijfelen heb ik toch besloten dat ik niet ga beginnen aan een haarwerk. Ik heb veel reacties gelezen, wat mensen gesproken die een haarwerk dragen en er komt toch elke keer terug dat je om de zoveel dagen de (voorkant) moet gaan bij-lijmen en dat het in de zomer losser gaat zitten door het zweten. Ook moet je er toch altijd rekening mee houden dat je een haarwerk draagt en daar is mijn leven net te actief voor.

Ik sport elke week 2/3 keer, zweet veel met werk en ben vaak weg voor werk. Het is idd prachtig zo'n haarwerk, maar 't is 't me niet waard omdat je er (logisch) ook wel echt omkijken naar hebt en dat voelt gewoon niet lekker voor me.

Ik heb volgende week een consult voor micropigmentatie. Misschien is dat iets wat meer mijn ding is en waar ik me comfortabel bij voel. Maar een haarwerk is dat gewoon niet, het voelt voor mij persoonlijk niet goed.

Thanks allemaal voor het reageren, ervaringen zijn belangrijk om te delen en ik heb veel aan jullie reacties gehad!

Iedereen succes met alles en tot snel! Groetje Michael
mcm is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.