Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 8 juli 2012, 00:09   #91
leiden333
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2012
Berichten: 1
hee nijmegen

en ben je al terug van je huwelijksreis.

heb je al tijd om foto's te plaatsen.

groeten
leiden333 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 augustus 2012, 21:17   #92
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Ja zou graag een update zien, ook van het donorgebied ! Thx !!
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2012, 21:20   #93
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
Beste Allemaal,

Sorry voor het late bericht. Ik heb weinig tijd voor foto's ed gehad. Na mijn huwelijk op reis geweest en nu in verwachting van een kindje. Ik had de laatste maanden mijn gedachten ergens anders op gericht.

Ik zit nu op bijna 8 maanden. Wat vind ik ervan:

positief:
* Erg snelle hersteltijd, na twee weken weer werken zonder commentaar
* Geen napijn
* Direct doorgroeien van een substantieel aantal grafts
* Erg gelukkig, zeker en tevreden met mijn nieuwe haarlijn

nadelen
* Itt tot wat gezegd werd, is niet ineens 80% blijven staan, maar slechts 40% ofzo.
* De haren zijn in het begin dusdanig stug dat er niks mee te beginnen valt, maar de laatste weken begin ik een pony te creëren, ze vallen dus voor het eerst gewoon soepel over mijn voorhoofd
* Haren blijven dunner dan ik verwacht had, maar dat schijn tot ruim een jaar nog beter te worden.

Waarheid is dat je met 1400 grafts nooit een dikke bos terug krijgt. Maar met een beetje wax krijg ik voldoende volume om zonder toppik goed voor de dag te komen. Tevens zie ik ook nu nog de haren steeds steviger en daardoor dichter worden.

De opmerkingen die ik de laatste maanden heb gehoord:
vaak: Ik weet niet wat het is, maar je ziet er jonger uit
vaak: Je ziet er goed uit
regelmatig: Heb je je haar nou langer dan vroeger?
paar keer: Heb je wat aan je haar laten doen?
1 keer in de kroeg met een kalende collega: Heb je een haartransplantatie laten doen, je weet wel, zoals Gerard Joling

Ik merk dat als ik in normaal daglicht sta het er prachtig dicht uitziet. Als ik echter recht onder een lamp sta, of vol in de zon, kijk je er dwars doorheen.

Ik heb nog niet zo'n denderende foto's in normaal licht, maar ik vond dat ik jullie niet langer kon laten wachten. Na een jaar maak ik gewone goed foto's in normaal daglicht met eindresultaat. Ik gok dat ik nog wel een keer terug ga, om het wat verder te laten verdichten, maar voorlopig ben ik erg tevreden.

In mijn profiel zitten een paar nieuwe foto's. 1 van augustus, 2 met een iphone afgelopen week en een zonder gel, met een beetje vet haar onder een lamp. Kortom zo onvoordelig als je het maar kan krijgen. eerlijk beeld is eerlijk beeld

Groet
N
__________________
2 januari 2012 - 1403 grafts HSI
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2012, 23:46   #94
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Proficiat met de baby in verwachting en uiteraard met het goede resultaat! Punten die je opnoemt zijn nuttig.

Wat vind je zelf van je donorgebied? Gho beweert dat 90% weer moet teruggroeien, waardoor het een stuk langer gebruikt kan worden.
Goed ook om te horen wat de reacties waren.

In ieder geval, geniet ervan
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2012, 07:12   #95
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
Ha dZinee,

Dank voor de felicitatie. Tja het donorgebied. Puur op het gevoel zeg ik dat het klopt. Ik heb mijn vriendin van heel dicht bij laten kijken en ik voel er vaak doorheen en ik voel en zie (met spiegel) totaal geen verschil met voorheen.

Maar uiteraard, wat is 1400 grafts op een vol achterhoofd, wellicht had ik ook zonder teruggroei geen verschil gevoeld.
__________________
2 januari 2012 - 1403 grafts HSI
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2012, 23:16   #96
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Ziet er netjes uit Nijmegen! Ik weet niet hoe kaal je was, maar het lijkt goed te dekken met 1400 grafts. Je zit op 8 maanden, ongetwijfeld zal de dichtheid in het ontvangstgebied toenemen!

Overigens, m.b.t. donorhergroei ben ik wat sceptisch. Ze hebben bij mij 2900 grafts via FUE verplaatst en ik merk eigenlijk helemaal geen verschil wat de dichtheid in het donorgebied betreft. Het voelt nog steeds even compact als vroeger.
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2012, 00:01   #97
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Dat is toch niet sceptisch zijn? Dat is toch juist goed of begrijp ik het nou niet helemaal?

OT, ziet er goed uit.
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2012, 08:03   #98
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Memeber Bekijk bericht
Dat is toch niet sceptisch zijn? Dat is toch juist goed of begrijp ik het nou niet helemaal?

OT, ziet er goed uit.
Ik bedoel te zeggen dat bij deze hoeveelheid grafts je niet echt goed kunt toetsen of er hergroei is ja of nee. Als het bij nog hetzelfde voelt met een FUE met 2x zoveel grafts, dan merk je er daar met 1400 grafts ook niets van.

Hergroei is denk ik alleen meetbaar door goed de situatie voor en na te meten met professioneel materiaal.
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2012, 11:47   #99
bones
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 augustus 2012
Berichten: 9
Resultaat ziet er echt top uit. Ik heb zelf ook heel erg last van een terugtrekkende haargrens en haar uit val (schijnt ook mede te komen door mijn schildklier die zeer traag is), maar ben altijd bang om de inhammen te laten behandelen, want als de rest straks uit valt, heb ik alleen 2 bosjes haar op de plekken waar mijn inhammen nu zitten haha.
bones is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2012, 15:34   #100
Jasperdje
Non-actief
 
Geregistreerd: 15 juli 2012
Berichten: 317
hoe weet je of je schildklier te traag is?
Jasperdje is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2012, 18:22   #101
bones
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 augustus 2012
Berichten: 9
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jasperdje Bekijk bericht
hoe weet je of je schildklier te traag is?
Dat kunnen ze zien aan de hand van een bloedonderzoek. Ik was binnen 6 maanden 20 kilo aangekomen (was altijd erg mager), en mijn haar begon heel snel uit te vallen, en daarbij voelde ik me heel duizelig, en moe. Toen bloed laten onderzoeken via de huisarts, en bleek dat mijn schildklier zeer traag werkte.

Haaruitval kan een gevolg zijn van een te trage schildklier. Slik nu medicijnen om de schildklier weer aan de gang te krijgen, maar de haren blijven weg, dus vandaar dat ik nu ook aan het nadenken ben over een HT bij HASCI.
bones is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2012, 22:26   #102
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
@sonico: ik ben niet per ze sceptisch hoor, maar je hebt natuurlijk volledig gelijk dat je dat niet of nauwelijks kan voelen. Ik zal daar ook nooit een uitspraak over doen, behalve; het voelt prima.

Als je wil zien hoe kaal ik was, kan je dat zien in mijn fotoalbum. Daar staan twee foto's van de avond voor de ingreep.

Ik heb juist niet mijn inhammen aangepakt. Ik heb juist het middenstip laten doen. Bewust gekozen voor een conservatieve haarlijn, dan ziet het er ook op mijn 60e nog goed uit. Ik heb dus wel een veel voller vooraanzicht en een veel lagere haarlijn, maar nog wel inhammen.
__________________
2 januari 2012 - 1403 grafts HSI
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2012, 23:07   #103
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonico Bekijk bericht
Ze hebben bij mij 2900 grafts via FUE verplaatst en ik merk eigenlijk helemaal geen verschil wat de dichtheid in het donorgebied betreft. Het voelt nog steeds even compact als vroeger.
Dan had je denk ik wel een hele hoge dichtheid in 't donorgebied. Bij veel van de foto's die worden gepost van FUE zie je vanaf 3000 grafts (helaas) toch al wel heel goed verschil in donordichtheid. Bij de helft van dat aantal grafts is het inderdaad veel lastiger te zien.

Laatst gewijzigd door Arashi; 29 augustus 2012 om 23:23
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2012, 23:10   #104
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nijmegen2 Bekijk bericht
@sonico: ik ben niet per ze sceptisch hoor, maar je hebt natuurlijk volledig gelijk dat je dat niet of nauwelijks kan voelen. Ik zal daar ook nooit een uitspraak over doen, behalve; het voelt prima.

Als je wil zien hoe kaal ik was, kan je dat zien in mijn fotoalbum. Daar staan twee foto's van de avond voor de ingreep.

Ik heb juist niet mijn inhammen aangepakt. Ik heb juist het middenstip laten doen. Bewust gekozen voor een conservatieve haarlijn, dan ziet het er ook op mijn 60e nog goed uit. Ik heb dus wel een veel voller vooraanzicht en een veel lagere haarlijn, maar nog wel inhammen.
Bedankt voor de update Nijmegen2 !! Ik zit zelf ook te twijfelen over een behandeling door HASCI. Wat ik me afvraag: als je donorgebied voor je gevoel ongeveer gelijk is gebleven qua dichtheid, sta je dan niet te popelen om nog een keer te gaan, voor de inhammen bijvoorbeeld ? Als 't donorgebied echt grotendeels teruggroeit dan is er enkel nog de financiele reden om 't misschien niet te doen ? Of mis ik iets ?
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2012, 23:29   #105
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
@arashi: zoals ik net ook uitlegde, wil ik niet mijn inhammen opvullen. Hoe je het ook wendt of keert, als je 60 bent en je hebt een haarlijn van een 18 jarige, zie je er niet uit.

Achter het voorstuk dunt het uiteraard ook uit. Daar ga ik ongetwijfeld nog een keer voor terug naar een haarkliniek. Wellicht laat ik het middenstip nog verdikken, maar wacht nog even om te zien hoe het zich de komende maanden ontwikkelt.
__________________
2 januari 2012 - 1403 grafts HSI
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.