Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 3 augustus 2015, 16:13   #1
Coldplayer~
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 44
Geslacht:
Haarwerk afspoelen met water?!

Ik heb een prangende vraag wat betreft mijn haarwerk. Ik heb een (zoals mijn kapper zelf zegt) een synthetisch haarwerk wat je als human hair moet behandelen.
Ik heb 'm nog geen jaar en al na 4/5 maanden begon de pruik enorm te vilten aan de onderkant. Nadat mijn haarwerk in behandeling is geweest, is het na een week wéér 'dood'. Ik doe geen rare dingen met het haarwerk. Ik ga niet niet mee zwemmen o.i.d, zet het elke avond op de standaard en verzorg het goed.

Ook mijn kapper viel het op dat het haarwerk (te) snel vilt en heeft de leverancier hierop aangesproken. Zij zeggen dat ik veel zweet (iets wat ik vrij vreemd vind, aangezien de leverancier mij nog nooit heeft ontmoet) en het haarwerk elke avond met koud water moet afspoelen. Nou weet ik van mezelf dat ik nauwelijks zweet, ook niet op mijn hoofd. Ook mijn kapper heeft dit ook aangekaart en gezegd dat ik 9 van de 10x mijn haarwerk omhoog draag.

Het afspoelen doe ik nou een week, tegen beter weten in. Maar ik zie tot op heden geen enkel verschil..

Mijn vraag is.. klopt het wat de leverancier zegt of word ik hier aan het lijntje gehouden? En wat zou ik hieraan kunnen doen?

Laatst gewijzigd door Coldplayer~; 3 augustus 2015 om 18:10
Coldplayer~ is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.