Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 december 2010, 16:59   #1
hey101
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 105
Een studie toonde aan dat het gebruik van creatine DHT doet stijgen, geen steak eten?

aangezien er in biefstuk creatine zit
hey101 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2010, 17:46   #2
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Ik denk dat je veel te obsessief bezig bent, maar wellicht kan het 0,00001% schelen...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2010, 17:52   #3
M1989
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juni 2009
Berichten: 148
Je lichaam maakt het zelf ook aan, dus je kan wel minderen met steak eten maar tot een zekere hoogte vult je lichaam het aan. Verder zit het ook in andere stukjes vlees, alleen ietsjes minder. Je hebt gewoon een bepaalde hoeveelheid nodig om normaal te kunnen functioneren. Eet lekker een stukje steak!
M1989 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2010, 18:34   #4
Fallen Dreams
HaarWeb lid
 
Fallen Dreams's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2009
Berichten: 395
Mensen, dit is pure voorzorg toch? Waarom zou hij geen maatregelingen hoeven nemen in zijn eet patroon, als hij dit toch van plan is? Waarom zouden we anders groene thee drinken ect. Wat voor effect hebben voeding supplementen dan?

Rood vlees schijnt sowieso niet al te bevorderend te zijn voor je haar. Vis daarintegen wel. Kip ook, denk ik. Maar goed, in steak zitten wel eitwitten natuurlijk, die altijd wel nodig zijn in je lichaam. Haaruitval of niet. Dus af en toe steak eten zou geen kwaad kunnen.
__________________
Regime:
Dutasteride dagelijks
Minoxidil 2 x dagelijks
Ketaconazol shampoo 2, 3 x wekelijks

Ben altijd bereid om je Dutas of Minoxidil 5% over te kopen!
Fallen Dreams is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2010, 19:02   #5
DirkieConFlirki
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2010
Berichten: 152
Misschien dat dagelijks gebruik van grote hoeveelheden creatine bij het bodybuilden inderdaad wel schade kan aanrichten, maar af en toe eens een lekker biefstukje lijkt me niet veel kwaad kunnen. Maar ik heb er geen verstand van eigenlijk, dus ik weet niet waarom ik dat denk.

Citaat:
Rood vlees schijnt sowieso niet al te bevorderend te zijn voor je haar. Vis daarintegen wel. Kip ook, denk ik. Maar goed, in steak zitten wel eitwitten natuurlijk, die altijd wel nodig zijn in je lichaam.
In vis en kip zit net zoveel eiwit, dus dáárvoor hoef je niet speciaal een biefstukje te eten, als je dat onprettig vindt.
DirkieConFlirki is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2010, 21:11   #6
Fallen Dreams
HaarWeb lid
 
Fallen Dreams's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2009
Berichten: 395
Mooi, sla ik de steak wel over, en neem ik een extra portie tonijn of kippenborst. Is nog lekkerder ook. Vandaag ge-gourmet (damn hoe spel je dat?) en de kip & vis deed het bij mij toch echt beter dan elk ander stukje vlees. Goed. Goedgoed.
__________________
Regime:
Dutasteride dagelijks
Minoxidil 2 x dagelijks
Ketaconazol shampoo 2, 3 x wekelijks

Ben altijd bereid om je Dutas of Minoxidil 5% over te kopen!
Fallen Dreams is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2010, 23:32   #7
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hey101 Bekijk bericht
aangezien er in biefstuk creatine zit

Kom op zeg, af en toe een stukkie vlees.

Zelfs een creatine kuurtje af en toe kan geen kwaad hoor, heeft het bij mij in ieder geval niet gedaan.

Je moet ook nog een beetje kunnen leven!
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2010, 23:45   #8
20jongen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2010
Berichten: 22
Klopt Ryan, je kan er ook in doorslaan natuurlijk.
Zelf fitness ik 4x per week en ik gebruik ook creatine als pre workout booster. maar mijn haaruitval is echt niet meer geworden sinds ik dat ben gaan gebruiken.

Creatine is als je veel sport gewoon nodig, je moet het niet ingaan nemen in grote hoeveelheden als je het nergens voor nodig hebt, maar zo lekker is het nou ook weer niet haha
20jongen is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2010, 13:37   #9
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Ok en gebruik je het wel in cycli of cyclussen hoe zeg je dat?
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2010, 18:17   #10
20jongen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2010
Berichten: 22
jaa, 8 weken gebruik ik het dan, en dan 4 weken niet.

Jij traint dus ook?
Ik kom er net vandaan is goed om je zelfvertrouwen aan de andere kant weer op te krikken he dat je weet dat je in ieder geval een goed getraind lijf hebt
20jongen is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2010, 18:25   #11
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Hehe ik kom ook net van de fitness.

Was in ´t afgelopen jaar onder andere door medicijngebruik maar vooral ook door alcohol en slecht eten behoorlijk aangekomen, ben nu inmiddels flink afgevallen, in t nieuwe jaar weer ff vetpercentage meten en dan als dat laag genoeg is ga ik weer ´bulken´, zeker met behulp van een creatinekuurtje .

Neem je t spul trouwens niet te lang, 6 weken gebruiken en 6 weken rust is toch gangbaar?
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2010, 19:54   #12
20jongen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2010
Berichten: 22
eh nee 8 om 4 weken.. Dat word mij aanbevolen.. okee, ja ik zit vrij goed. mijn vet percentage is 8,2% bij mijn laatste meting, 6 weken terug was dat. en ik zat op een bmi van 27,1 dus erg goed en ik zat op 44,9% spier dus ben op de goede weg haha. ik was vrij dun. Maar nu ziet het er aardig uit.

En als blijkt dat die creatine het toch mocht aantasten, stop ik gewoon als ik vind dat ik groot genoeg ben.
20jongen is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2010, 20:42   #13
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 20jongen Bekijk bericht
eh nee 8 om 4 weken.. Dat word mij aanbevolen.. okee, ja ik zit vrij goed. mijn vet percentage is 8,2% bij mijn laatste meting, 6 weken terug was dat. en ik zat op een bmi van 27,1 dus erg goed en ik zat op 44,9% spier dus ben op de goede weg haha. ik was vrij dun. Maar nu ziet het er aardig uit.

En als blijkt dat die creatine het toch mocht aantasten, stop ik gewoon als ik vind dat ik groot genoeg ben.

8 procent vet, dat is sick! Ik zit nu tussen 10 en 12 schat ik. Van die andere getallen heb ik niet zoveel verstand, al klinkt 44,9 procent spier(van je totale lichaamsgewicht neem ik aan) ook erg goed, ik heb nog een lange weg te gaan voor ik daar aan kan tippen, maar goed wat vetpercentage betreft ga ik zeker de goede kant op.

Heb je makkelijk kunnen bulken zonder vet erbij te krijgen?

Sorry admins voor de offtopic
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2010, 21:37   #14
20jongen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2010
Berichten: 22
mwa, mijn doel is niet heel erg om groot te worden. Ik ben begonnen met als doel, een lichaam als forlan of cristiano ronaldo. Niet te groot, maar wel super droog en mooi getraind. haha klinkt als cliché maarja

Jaa haha beetje off topic. maar we zullen maar zeggen dat een goede verzorging van het lichaam door voeding en sport, ook goed is voor je haar toch
20jongen is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2010, 21:44   #15
M1989
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juni 2009
Berichten: 148
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ryan R Bekijk bericht
8 procent vet, dat is sick! Ik zit nu tussen 10 en 12 schat ik. Van die andere getallen heb ik niet zoveel verstand, al klinkt 44,9 procent spier(van je totale lichaamsgewicht neem ik aan) ook erg goed, ik heb nog een lange weg te gaan voor ik daar aan kan tippen, maar goed wat vetpercentage betreft ga ik zeker de goede kant op.

Heb je makkelijk kunnen bulken zonder vet erbij te krijgen?

Sorry admins voor de offtopic
Huh, 44 procent spier, en 8 vet, en waar is de rest dan ? Klopt niet echt volgens mij.

@ryan, doe gewoon clean bulk. Daarnaast is het toch winter. Gewoon voedingschema maken, en probeer je aan te houden. Als je het nog beetje in de hand wil houden kan je ook na training nog wat cardio doen, of op rustdagen en dan ietsje langer.
M1989 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[dutasteride] Algemeen Rob Medicijnen/haargroeimiddelen 1316 9 december 2020 17:37


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.