Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 juni 2009, 15:20   #31
Wendy79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2007
Berichten: 49
Hey Karan!
Leuke vakantie gehad?
Aah, fijn om te lezen dat de behandelingen aanslaan! Ben ik heel blij om!
Ben je nu gestopt met IPL?
Hoe vaak ga je voor de el.epilatie? Dat moet best vaak na elkaar toch, de eerste tijd? Mooi ook dat die creme goed werkt. Is el. epilatie pijnlijker dan IPL? Heb ik laatst een keer op mijn wangen laten doen, om wat rode adertjes weg te flitsen, en ik vond het echt zeer doen! Had ik niet verwacht. Vooral naast mijn neus, de tranen liepen over mn wangen...zo'n rotplekje is dat!
Super dat je me op de hoogte houdt van alle ontwikkelingen!

Hoe gaat het nu qua werk? Zit je nu zonder, of heb je al wat anders kunnen vinden?

Gr. Wendy
Wendy79 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2009, 21:29   #32
Wendy79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2007
Berichten: 49
Hey Karan!
Hoe gaat ie nu? Nog meer resultaat?
Gr. Wendy
Wendy79 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2009, 13:35   #33
Karan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 december 2008
Berichten: 12
Talking IPL, vervolgverhaal

Hallo allemaal,
voor diegenen die nog geïnteresseerd zijn: ik ben weer met mijn IPL behandelingen à 120 euries per keer begonnen. en voorwaar: het begint echt te werken! Ik heb nu na de zomer 2 x een behandeling gehad en een flink aantal haartjes heeft uit zichzelf losgelaten. de 'die hards' nog niet, maar die krijgen we er wel onder, denk ik. Het is een hele opluchting dat er nu toch iets echt blijkt te werken. Jippie!!!
Karan is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2009, 13:41   #34
Karan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 december 2008
Berichten: 12
Hoi Wendy,

...zie nu pas al je berichtjes. Ik heb inmiddels een nieuwe baan, dat wel, maar o dear, ik wil er ASAP weer weg. Wat een zootje, zeg! ik heb al heel wat administraties gezien in mijn leven, maar dit slaat alles. Ben dus weer zoekende.

Die Emla crème is wel goed voor el. epileren, maar mijn huidtherapeut adviseert het niet voor een IPL behandeling. Ze kan dan niet goed meer inschatten hoe heet ze het plaatje kan zetten en dan kunnen brandwondjes het gevolg zijn. Ik vind IPL niet echt heel plezierig, maar omdat de flitsen maar zo kort zijn, is de pijn ook gelijk weer weg. El. epileren is vervelender.
Ga nu eens in de 5, 6 weken. de eerstvolgende keer is half november geloof ik.
Groetjes Karan
Karan is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2009, 21:42   #35
Karan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 december 2008
Berichten: 12
het werkt!!

hai Wendy,

Mijn 4e (?) behandeling gehad half november en wat blijkt? Het werkt écht! De haartjes die terugkomen zijn er veel minder en er blijven er ook heel wat gewoon zomaar weg! Na een dag of 10 /12 na de behandeling laten ze min of meer vanzelf los. Je kunt dat voorzichtig uitproberen met een pincetje. Je 'pakt' het haartje op en zonder echt te trekken, neem je het mee. Een klein groepje haartjes blijft 'hardnekkig weerstand bieden aan de IPL'(vrij naar Asterix), maar ik heb goede hoop. Heerlijk! Ik zou het ook nog op andere plekken kunnen gaan gebruiken, nu ik weet dat het werkt.
Groetjes van Karan
Karan is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Overbeharing? Kruiden tegen overbeharing? Ukkie Hirsutisme - Behandelingen 7 13 juli 2009 21:07
Is er nou helemaal niets te doen tegen dat verdomde overbeharing?! Demalish Medicijnen/haargroeimiddelen 4 16 september 2007 01:09
Saw Palmetto tegen overbeharing? Fiona Hirsutisme - Behandelingen 3 22 augustus 2005 14:13
Flossen tegen haarverlies?? Ja, flossen tegen haarverlies! Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 10 7 april 2005 09:10


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.