Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Overige behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 december 2012, 23:16   #1
hdvries86
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 december 2012
Berichten: 3
4-Body IPL studio

Hallo mensen,

Ik zit te denken om een IPL behandeling te beginnen zodat ik zonder harsen e.d. van de zomer het strand op kan. Heb last van beharing op schouders, rug, borst en buik.

Nu heb ik een site van 4-body gevonden die het voor erg aantrekkelijke prijzen aanbieden.

Heeft iemand ervaring met 4-body? Ze geven een niet goed is geld terug garantie.

Stukje van de site:

Garantie

Wij bieden een 'geen resultaat, geld teruggarantie'. Wilt u hiervoor in aanmerking komen, dan maken we vooraf discreet (zonder uw gezicht) van het te behandelen gebied een foto. Is na een aantal behandelingen het resultaat niet significant zichtbaar, dan krijgt u uw geld terug.


En de reden waarom ze zo goedkoop zijn:

Waarom kunnen wij zo goedkoop ontharen?

Wij hebben exact dezelfde opleiding gevolgd bij de fabrikant en zijn daarvoor gecertificeerd. De apparatuur is ons eigendom en wij zitten niet op een dure A-locatie. Hierdoor kunnen wij de kosten laag houden. Wij zijn de goedkoopste IPL studio van Nederland.

Ik heb er aan de ene kant niet echt een goed gevoel bij maar aan de andere kant klaag ik ze keihard aan als er geen resultaat is en het geld niet terug word gegeven.

Het is het proberen waard, ik ben alleen benieuwd of het personeel wel kundig is. Denk dat ik morgen maar eens even ga bellen om ze aan de tand te voelen.

Groeten,

Henk
hdvries86 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2013, 22:19   #2
hvk1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Berichten: 216
Zie ik hier iemand onder een schuilnaam reclame maken? Lijkt er verdacht veel op als je het mij vraagt
hvk1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2013, 12:11   #3
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
Ik denk dat je dat laseren beetje onderschat.
Je word behandeld volgens een cyclus die verschilt per lichaamsdeel.
Die kan 4 , 6 of 8 weken zijn.
In de tussentijd mag je niet in de zon of onder zonnebank omdat de huid zo licht mogelijk moet zijn.
Afhankelijk van je haarkleur heb je meer of minder behandelingen nodig.
Als je blond, grijs of rossig bent is de IPL weinig effectief.
Hoe donkerder hoe beter.
Denk dat je moet uit gaan van 6 - 8 behandelingen dus denk niet dat je voor de zomer een haarvrije bikinilijn zult hebben.
Nog een Tip: misschien vast bedrag afspreken. Indien het aantal behandelingen hoger is dan weet je tenminste vooraf wat je kwijt zult zijn.
__________________
1997 FUT 950 grafts Transhair Dusseldorf
1999 FUT 850 grafts Transhair Dusseldorf
2011 HST 1000 grafts Hair Science
2013 Verdichting AHD clinic met baardhaar
2014 Kruin met baardhaar AHD clinic
Kruger is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2013, 17:56   #4
hdvries86
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 december 2012
Berichten: 3
IPL ervaringen

Hoi,

Ik heb mijzelf inderdaad ingelezen in het IPL verhaal. Als ik nu begin heb ik rond de zomer wellicht 3 behandelingen gehad, wat ik van de meeste lees is het verschil dan al goed te zien. Ik hoef nog niet helemaal kaal te zijn tegen die tijd maar als het al een stuk minder als nu is ben ik al tevreden.

4-Body werkt met het Medcos IPL systeem maar op internet kan ik bar weinig verhalen vinden over dit IPL systeem. Ik ben dan ook bang dat ik straks veel geld betaal zonder enig resultaat. Ook al zeggen ze niet goed geld terug garantie twijfel ik daar toch sterk over.

Het is een groot gebied wat gedaan moet worden dus ben alsnog iets van 185 euro kwijt per behandeling.

Ik heb zelf een lichte huid met zeer donkere haren, het zou dus een ideale combinatie moeten zijn.

Zijn er hier mensen die ook ervaringen hebben met Medcos apparatuur?

Alvast bedankt!

Groeten,

Henk
hdvries86 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2013, 19:07   #5
hdvries86
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 december 2012
Berichten: 3
Stap gezet

Hallo,

Ik heb de stap gezet om een afspraak te maken. Ze gaf aan dat er gemiddeld 8 behandelingen nodig zijn. De eerste 4 om de 4 weken en daarna 4 keer om de 6 weken. In totaal dus 10 maanden behandeling.

De totale kosten per behandeling komen op 159,- euro uit omdat ze nu een actie hebben waarmee de schouders gratis bij de rug worden geflitst.

Er moet 1 dag van te voren worden geschoren.

Er werd gevraagd naar mijn huidtype en mijn haarkleur en daardoor gaf ze aan dat dit een goede combinatie was. Wat ik uiteraard zelf ook al had opgezocht. Ik ben eigenlijk wel redelijk sceptisch maar het is het proberen waard.

Mocht het na 3 behandelingen nog niet aanslaan dan denk ik dat ik ga overstappen op een andere behandeling.

Ik post even een update als ik zaterdag ben geweest.

Groeten,

Henk
hdvries86 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.