Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 november 2004, 14:10   #1
N_tas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 december 2002
Berichten: 29
Bezoek van de kapster

Hallo allemaal,
alweer een hele tijd niet meer geschreven. Maar toch weer een onderwerp dat ik aan de kaak wil stellen. De kapster is vandaag weer geweest.

Ondanks dat ik al weer een hele tijd helemaal pluk vrij ben (vanaf 22 september ) Was ik echt helemaal op van de zenuwen omdat de kapster kwam. zowiezo vond ik het altijd al verschrikkelijk, want elke keer als de kapster zei dat ik van die ongelijke plukken had dan moest me vader of me moeder zeggen dat ik zo gek was om me haren uit me hoofd te trekken en ze op te eten echt waar ik kon wel door de grond zakken dan. Dus mijn kapster wist dat ik dat deed, maar ik had nog niet kunnen opbrengen om te zeggen dat het een ziekte was en dat er meer mensen zijn die dat hebben.

Nou hoor ik jullie denken, meid wat is het probleem al een meer als een maand trekvrij. Ik merk zelf dat me haar al iets voller word en ietsiepietsie dikker. Al 2 weken lang loop ik tegen me vriend te zeggen dat ik hoop dat de kapster het ook merkt dat ik al zo lang trekvrij bent en het liefst natuurlijk waar me ouders bij zijn. Want of die willen het niet zien of ze zeggen er niks over maar heb nog geen positieve reacties van hun gehad. En het zou natuurlijk een hele motivatie zijn als de kapster het ziet.

Nou de kapster is dus geweest en wat denken jullie............................................ .................................................. .................................................. .................................................. .............. Ze zag het dat ik zo lang trekvrij was geweest en becomplimenteerdeme. Ik was helemaal door het dolle heen. Alle emoties kwamen eruit, heb zitten huilen als een klein kind. Jammer genoeg waren me ouders er niet bij, maar goed. Dit is voor mij de motivatie om het nog langer vol te houden.

Ik wil hier nog even kwijt dat ik dit heb kunnen volhouden door alle verhalen en steun van jullie op dit forum. En Martijn (schat van me) Dit heb ik ook zeker zo lang kunnen volhouden door de onvoorwaardelijke steun van jou!!
Jij hebt me niet afgewezen of voor gek verklaard toen ik je het opbiechte, wat ik heel moeilijk vond! Bedankt!!
N_tas is offline   Met citaat reageren
Oud 17 november 2004, 15:53   #2
susa30
susa30
 
Geregistreerd: 15 november 2004
Locatie: Brabant
Berichten: 18
he super n tas !!!
hoe komt het dat je gestopt bent ?? ben erg benieuwd naar hoe het je gelukt is..
liefs susanne
__________________
susa30 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 november 2004, 19:20   #3
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
fantastisch n tas!!! ik vroeg me al af hoe het met je ging,omdat je al een tijd niets geschreven had....maar dit is waanzinnig nieuws hoor !!!! enne....HOU HET VOL meid....je ziet dat het mogelijk is,je ziet dat JIJ het kunt!

liefs,marly
marly is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2004, 17:08   #4
N_tas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 december 2002
Berichten: 29
hey dames,
Bedankt voor jullie reacties, ben idd zelf ook helemaal door het dolle heen. Hoe ik gestopt ben, tja.... moeilijk. Ik had het de laatste paar jaar al niet meer zo erg dat ik haarnetjes,petjes, sjaaltjes of andere dingen nodig had om het te verbergen, dus wat dat betreft begin ik natuurlijk iets dichter bij het eindresultaat ( een vollere bos haar). Verder heeft het mij geholpen dat ik dankzij deze site heb geaccepteerd dat ik ttm heb, ik heb ook uitgesproken naar dierbare dat ik ttm, ik heb het vrijwel meteen aan me nieuwe vriend verteld die heel positief reageerde en heb gewoon nu een heel gelukkig leven. Gelukkig in de liefde, een nieuwe baan met een team collega's waar ik mezelf kan zijn en die ook van de ttm werken. Ik denk dat ik gewoon nu in een hele gelukkige periode van me leven verkeer. En dat dat het grootste deel van de oplossing is. Nu maar hopen dat er geen te grote tegenslagen komen zodat ik weer aan het trekken sla. Zou zo zonde zijn. Ik heb er regelmatig nachtmerries over!! Verschrikkelijk!!
Hou jullie op de hoogte van me situatie en zal de site weer wat vaker gaan bezoeken. Misschien dat ik nog wat tot steun voor jullie kan zijn.
Meiden heel heel heel veel s6 met het onder controle houden van de ttm!! En tot Gauw!!
groetjes nancy
N_tas is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kale plek na bezoek kapper? Ojeeoink AGA - Algemeen 5 22 februari 2005 00:02
16 en al diepe inhammen, help!!!!!!!! flyehigh1987 AGA - Algemeen 92 29 september 2004 00:04
haar vern**kt door de kapster. Jaapie Overige (haar)discussies - Algemeen 17 14 augustus 2004 18:52
Praktische vragen over bezoek aan dermatoloog Vince001 Medicijnen/haargroeimiddelen 25 3 juni 2004 16:30
ik zoek een kapster (Houria) Willeke Haarwerken 0 6 februari 2004 15:49


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.