Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Bekijk resultaten enquête: Jouw resultaat met dutasteride? [LUKT STEMMEN BIJ JOU NIET? STUUR PM NAAR TIURI]
A) Stabilisatie van kaalwordingsproces en hergroei van haren 33 30,84%
B) Alleen stabilisatie van kaalwordingsproces, geen hergroei 37 34,58%
C) Kaalheid zet door na langer dan 1 jaar gebruik 37 34,58%
Aantal stemmers: 107. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 14 stemmen, 4,71 gemiddeld. Weergave
Oud 23 maart 2003, 17:42   #1
Rob
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 september 2001
Berichten: 61
[dutasteride] Algemeen

Beste duta gebruikers,

Hoe is jullie situatie inmiddels? Zijn er veel mensen die last gehad hebben van een shedding?

Ikzelf ga mn duta bestellen bij qhi. Deze bieden het tegen redelijk scherpe prijs aan zonder een recept!

vraagje voor de kenners:
Is het inderdaad zo dat mensen die nog jong zijn en alleen wat dunnere inhammen hebben (en voor de rest erg vol haar) het meest baat zullen hebben bij duta en ook het minst kans op een shedding?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

groeten Robert
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 26 maart 2003, 19:46   #2
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Ik gebruik nu ruim 11 weken Dutasteride, absoluut geen shedding ervaren. M'n haar voelt zeer goed aan, is volgens mij toch een beetje dikker geworden.

Heb vandaag m'n tweede potje Avodart ontvangen uit Pomarico, ik heb er nog een stuk of 20 over van m'n eerste Avodartpotje. Voorlopig heb ik genoeg Duta, maar later ga ik het toch eerst bij m'n huisarts proberen en hoop dat hij het voorschrijft.
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 26 maart 2003, 23:13   #3
cees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 958
hello

hallo lotgenoten, ik heb een vraagje, wat is avodart precies??
alvast bedankt
cees is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2003, 13:05   #4
Sjakie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Berichten: 18
Ik ben nu 6 weken bezig en weet niet goed wat ik er van moet vinden. Het lijkt op mijn kruin iets beter te gaan, maar aan de voorkant zie ik niets gebeuren. Ik heb geen last van bijwerkingen. Wel iets meer haaruitval, maar niet verontrustend.
Ik blijf gewoon volhouden.

Groet,
Sjakie is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2003, 17:19   #5
Johnny
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 maart 2002
Berichten: 262
Avodart=Dutasteride, oftwel de sterkere broer van finasteride
Johnny is offline   Met citaat reageren
Oud 29 maart 2003, 00:15   #6
Mathijs
007
 
Mathijs's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2002
Berichten: 122
Shedding

Hoi,

Ik heb zeker wel last gehad van een shedding en ik zit er nog midden in, maar het wordt zeer langzaam minder. Ik gebruik het nu ongeveer 10 weken. Geen bijwerkingen ondervonden, maar ook (nog) geen positief resultaat. Afwachten en volhouden dus. Wanneer mijn Duta voorraad van drie maanden op is bestel ik nog eenmaal Duta voor nogmaals drie maanden om dan conclusies te trekken. Wanneer het verwachte resultaat uit blijft ga ik weer terug op Fina.

ROB, GHI? Wat is hier het adres van?
Mathijs is offline   Met citaat reageren
Oud 29 maart 2003, 01:03   #7
Rob
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 september 2001
Berichten: 61
www.qhi.co.uk

Echter, wanneer je via een link op Hairsite.com bij qhi je bestelling doet krijg je nog eens een extra korting (67,5 euro/30 caps.)

Relatief goedkoop!


Rocco, hoe staat het met jouw resultaten? Nog steeds lovend?

groetjes Rob
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2003, 14:37   #8
pupuh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2001
Berichten: 171
Hoi allemaal,

ik gebruik nu ongeveer 10 weken duta. en daarvoor 2,5 jaar fina.
Ik merk nog geen verschil met duta t.o.v. fina. Mijn haar heeft zich wel gestabiliseerd toen ik fina ging gebruiken.
Alleen heb ik volgens mij last van borstvorming.(weet het niet zeker) Ik heb er eigenlijk nooit op gelet. Hebben andere er ook last van?? En kan je hiervoor oestrogeen remmers voor gebruiken of gaat dan de werking van duta verloren.

ik hoor het wel

Pupuh
pupuh is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2003, 20:10   #9
Mathijs
007
 
Mathijs's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2002
Berichten: 122
Gebruik van Duta

Ik heb voor het gebruik van Duta ongeveer 2 jaar Fina gebruikt en gebruik nu ook ongeveer 2,5 mnd Duta. Mijn haar was met Fina ook gestabiliseerd en nu hoopte ik met Duta op hergroei, maar het lijkt veel minder te werken dan Fina. Ik heb geen last van borstgroei, maar ondervind veel meer last van haaruitval. Kan iemand vertellen of dit weggaat, moet verminderen? En zo ja, vanaf welke periode?
Mathijs is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2003, 21:21   #10
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Mathijs,

Ik gebruik nu al zo'n 3 maanden lang Dutasteride, zelf heb ik geen last gehad van een shedding. Op hairsite zijn er veel Dutagebruikers die last hebben van veel uitval, maar ze combineren Duta wel met minoxidil. Gebruik jij ook minox?

Het is algemeen bekend dat minoxidil voor veel shedding kan zorgen, vooral als het gebruik ervan voor een tijdje onderbroken wordt.
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2003, 03:12   #11
Pat
HaarWeb lid
 
Pat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 april 2002
Berichten: 83
Wat is 'shedding'?

lees ik een aantal keer terug, maar wat is dat?
Pat is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2003, 18:24   #12
Mathijs
007
 
Mathijs's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2002
Berichten: 122
Minoxidil

Ja, ik gebruik Minoxidil al sinds dat ik Fina gebruikte en ben hier continue mee doorgegaan. Ik zal eens op die site kijken.
Mathijs is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2003, 12:17   #13
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Hoi allemaal :)

Rob,

ik gebruik nu iets langer dan 4 maanden Duta, mijn haar is gestopt met uitvallen, mijn haarlijn trekt al 4 maanden niet meer terug !! Toen ik Fina gebruikte begon mijn haarlijn ( op het eind ) toch nog beetje bij beetje terug te trekken.

Mijn haren zijn veel dikker geworden, en zien er veel donkerder van kleur uit. Ik heb nog geen echte hergroei, maar ik zie wel kleine haartjes langzaam hun kop opsteken !

De eerste 2 maanden heb ik wel last gehad van haaruitval ( shedding ) Volgens mij is dit gewoon een normale verschijnsel bij Duta. Natuurlijk dit hoeft niet bij ieder zo te zijn.

Ik ben zeer tevreden en ik hoop op een nog betere vooruitgang over een aantal maanden.

Ik wens jullie allemaal veel succes, heb geduld met Duta, er is niets beters op aarde dan Duta voor jullie haren. Duta is veel effectiever dan Fina, het is onmogelijk om met Fina betere resultaten te verkrijgen dan met Duta.

Mijn advies aan jullie allen is : wacht met oordelen over Duta totdat je het minstens 6 maanden gebruikt hebt.


Groetjes
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2003, 12:44   #14
Mathijs
007
 
Mathijs's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2002
Berichten: 122
Duta

Beste Rocco,

In die vier maanden is je haargrens niet teruggetrokken enkel een shedding. Ik ervaar echter wel een terugtrekkende haargrens met het gebruik van Duta dat voorheen met Fina niet het geval was. Ik gebruik het nu bijna drie maanden. Maar als ik je dus moet geloven kan ik beter nog even aanhouden ondanks dat het nauwelijks lijkt te werken! Ik bestel nog eenmaal Duta voor drie maanden en wanneer dat niet heeft bevallen ga ik gewoon weer terug naar Duta! Waaraan merk je dat Duta beter is dan Fina? En waarom is het nu zoveel beter dan Fina, is DHT wel de enige oorzaak van haaruitval of is er toch nog een beetje DHT nodig van het tweede niveau?
Mathijs is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2003, 12:45   #15
Alessandro
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 december 2001
Berichten: 98
Wat is nu de goedkoopste site om duta(zonder recept) te kopen (incl.verzendkosten)? En hoe lang duurt het voor je het binnen hebt?
Alessandro is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[dutasteride] Hoe kom ik eraan? Jeremy Medicijnen/haargroeimiddelen 256 24 januari 2015 19:33


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.