Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 februari 2005, 11:35   #16
pkeijzer72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Locatie: Almere
Berichten: 59
Cool Bioscalin

@ Lucky,

Cool dat je het ook gaat proberen, ik heb vanochtend mijn haar weer uitgewassen (heb gistermiddag de elixer aangebracht), en heb daarna weer even diep in de spiegel gekeken, en d8 dat ik de laatste 2 weken voor jan l*l bezig ben geweest, maar toch niet helemaal.... hehehe..... zag hier en daar wat velushaar tussen mijn "stripe" (baan in het midden zeg maar) zitten, en ik heb opgelet hoeveel haren er op dit moment in het putje zaten, en als ik dat vergelijk met de hoeveelheid die er lagen voordat ik begon, is het al MEER dan gehalveerd. Reden voor optimisme aan mijn kant....

Wat ik wel heb gemerkt, is dat de plekken waar je haar als laatste is verdwenen het snelst weer terugkomen (bij mij binnen 1 maand), maar dan begint het met een aantal haren per vierkante cm, en hoe beter de elixer rond die haartje blijft "plakken", des te eerder komen daar de haren terug....

Ik ben heel benieuwd hoe het bij jou gaat, en mocht je vragen hebben over hoe ik het gebruik, stel maar... ik wil nat. dat iedereen resultaat ziet. ik denk ook dat de meeste mensen op dit forum een kleine minderwaardigheidscomplex hebben, of buiten een petje oid dragen om hun probleem te verbergen.... zo ook ik.... ik heb nog naar "before" fotos gezocht, maar kzie duidelijk dat ik zelfs op fotos mijn inhammen probeer te verbergen... alleen point en shoot fotos staan mijn inhammen er per ongeluk op... erg onduidelijk dus....jammer... ik had graag mijn before and after fotos geshowed....

hoe dan ook.. ik wens je veel succes..... en idd.. keep me posted....ill keep you posted...

grtx
pkeijzer72
__________________
Regime:

Bioscalin Elixer : 25-12-2004
Bioscalin Shampoo : 25-12-2004
Plantina multi fit : 5-2-2005
Haarbalans : 5-2-2005
Q10 : 12-2-2005
Gingko Biloba : 18-2-2005


laatste foto-post: 15-2-2005 : resultaat :
pkeijzer72 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2005, 16:44   #17
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Ik ben wel erg benieuwd, maar ik kan het mij nauwelijks voorstellen. Dat ze bij die drogisterij meteen naar BIOSCALIN grepen vind ik wel opmerkelijk. Net alsof ze daar al de ultieme cure hebben. Zo van: "oh u heeft last van kaalheid, huppa, dan moet u dit hebben." Nogmaals, ik kan het mij niet voorstellen, maar ik ben uiteraard wel zeer benieuwd .
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2005, 21:11   #18
randolph
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 november 2004
Berichten: 16
pkeijzer, kun je als je echt resulaat hebt geboekt een keer foto's maken en plaatsten. Je had toch foto's van oude situatie
randolph is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2005, 08:44   #19
pkeijzer72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Locatie: Almere
Berichten: 59
Cool

Ik snap dat jullie sceptisch zijn... ik ben ook al op zoek geweest naar fotos maar heb geen echt duidelijk before-fotos.... heb al aan mijn ouders en broer gevraagd, maar die moesten ook fff zoeken..... after fotos kan ik wel posten, maar daarbij kan ik dan alleen vertellen dat mijn inhammen HELEMAAL kaal waren..... en jullie willen bewijs..... logisch....

kleine bijkomstigheid... ik zie nu velus (vellus) haartje uit mijn pan schieten...... worden dat ooit nog gewone haren??... dan wordt ik NOG optimistischer....

en wat de drogist betreft... misschien is dat het beste wat zij hebben, en al een of meerdere gelukkige afnemers ervan.... jeweetutniet... zolang ut maar wertk... toch??... bij mij wel i.i.g...

groetjes
pkeijzer72
__________________
Regime:

Bioscalin Elixer : 25-12-2004
Bioscalin Shampoo : 25-12-2004
Plantina multi fit : 5-2-2005
Haarbalans : 5-2-2005
Q10 : 12-2-2005
Gingko Biloba : 18-2-2005


laatste foto-post: 15-2-2005 : resultaat :
pkeijzer72 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2005, 10:21   #20
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
dan neem je toch die onduidelijke before foto's. We kunnen dan zelf bepalen of we het bewijs sluitend vinden
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2005, 11:28   #21
pkeijzer72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Locatie: Almere
Berichten: 59
Cool

ok... ik zal proberen ze vanavond op de post te zetten..... moet ook nog fff after fotos maken......
__________________
Regime:

Bioscalin Elixer : 25-12-2004
Bioscalin Shampoo : 25-12-2004
Plantina multi fit : 5-2-2005
Haarbalans : 5-2-2005
Q10 : 12-2-2005
Gingko Biloba : 18-2-2005


laatste foto-post: 15-2-2005 : resultaat :
pkeijzer72 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2005, 17:24   #22
cabello
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2004
Berichten: 41
Mag ik vragen welke drogist je dit kan halen?
cabello is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2005, 23:55   #23
pkeijzer72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Locatie: Almere
Berichten: 59
Cool

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cabello
Mag ik vragen welke drogist je dit kan halen?
ja... mag je vragen....

ik heb het gehaald bij de portegies in almere-stad.... kweet dus niet of iedere het heeft..... anders online bestellen.... lucky heeft het online besteld d8 ik.

grtx
pkeijzer72
__________________
Regime:

Bioscalin Elixer : 25-12-2004
Bioscalin Shampoo : 25-12-2004
Plantina multi fit : 5-2-2005
Haarbalans : 5-2-2005
Q10 : 12-2-2005
Gingko Biloba : 18-2-2005


laatste foto-post: 15-2-2005 : resultaat :
pkeijzer72 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 10:37   #24
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Klopt, ik heb het online besteld bij www.drogisterij.net
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 11:46   #25
pkeijzer72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Locatie: Almere
Berichten: 59
Cool

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pizzacat
dan neem je toch die onduidelijke before foto's. We kunnen dan zelf bepalen of we het bewijs sluitend vinden
Nou, komen ze dan.... heeft even wat voeten in de aarde gehad, en nogmaals.. op de before fotos zie je dus helemaal niets eigenlijk... klopt ook wel, want de inhammen waren zeg maar totaal kaal, een perfect uitgesneden "M" van de bekende burgerbakker... ik zal later deze week mijn linkerinham even proberen te maken, alle fotos van links zijn onduidelijk, terwijl dat juist de best groeiende inham is bij mij.....daar zie je het duidelijker....

op de tweede serie fotos zie je dat de haargrens aan het uitbreiden is....en er een aantal haren zijn die niet precies weten waar ze naar toe moeten....

op de laatste kun je de oude haargrens goed zien en heb ik recente nieuwe haartjes aangegeven met een mooie (ahum) rooie pijl.

p.s. houd er bij de oude fotos rekening mee dat mijn haar veel langer was omdat ik niet graag naar de kapper ga om duidelijk redenen....

groeten
pkeijzer72
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Before.jpg‎ (104,9 KB, 69x gelezen)
Bestandstype: jpg before2.jpg‎ (46,5 KB, 63x gelezen)
Bestandstype: jpg after1.jpg‎ (93,4 KB, 62x gelezen)
Bestandstype: jpg after2.jpg‎ (49,5 KB, 58x gelezen)
Bestandstype: jpg blowup.jpg‎ (140,2 KB, 74x gelezen)
__________________
Regime:

Bioscalin Elixer : 25-12-2004
Bioscalin Shampoo : 25-12-2004
Plantina multi fit : 5-2-2005
Haarbalans : 5-2-2005
Q10 : 12-2-2005
Gingko Biloba : 18-2-2005


laatste foto-post: 15-2-2005 : resultaat :

Laatst gewijzigd door pkeijzer72; 15 februari 2005 om 12:03
pkeijzer72 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 16:44   #26
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
pkeijzer72, ik weet niet of je kalend bent op de kruin, maar een HT zou best wel een goed resultaat op kunnen leveren bij jouw frontaal.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 17:41   #27
cabello
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2004
Berichten: 41
Ik wil niet negatief doen hoor (ik heb zelf een vergelijkbaar patroon), maar kan het niet zijn dat die haartjes juist de overgebleven haren zijn die nog gaan uitvallen.

Bij mezelf merk ik vaak namelijk dat wat ik in eerste instantie nieuwe haren lijken, juist haren zijn die opvallen omdat de omringende haren recent zijn uitgevallen. Maar goed dat kun je zelf natuurlijk het beste beoordelen. Ik hoop natuurlijk van harte dat het nieuwe haren zijn.

Ik ga denk ik ook eerst maar eens Bioscalin gebruiken, voor ik aan Minox begin.
Kijken of het voor mij ook werkt.
cabello is offline   Met citaat reageren
Oud 16 februari 2005, 08:41   #28
pkeijzer72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Locatie: Almere
Berichten: 59
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky
pkeijzer72, ik weet niet of je kalend bent op de kruin, maar een HT zou best wel een goed resultaat op kunnen leveren bij jouw frontaal.
Haartransplant bedoel je?... dat is de uiterste oplossing... ik ben gzd niet kalend op mijn kruin, maar er loopt zeg maar vanaf mijn voorhoofd een v-vorm naar achter waar de haren achter elkaar uitVIELEN... nu niet meer... haaruitval is nu stabiel.... normaal zeg maar.... en haartransplant is zeer kostbaar.... ik weet geen prijzen maar tis duur toch??
__________________
Regime:

Bioscalin Elixer : 25-12-2004
Bioscalin Shampoo : 25-12-2004
Plantina multi fit : 5-2-2005
Haarbalans : 5-2-2005
Q10 : 12-2-2005
Gingko Biloba : 18-2-2005


laatste foto-post: 15-2-2005 : resultaat :
pkeijzer72 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 februari 2005, 08:53   #29
pkeijzer72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Locatie: Almere
Berichten: 59
Cool

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cabello
Ik wil niet negatief doen hoor (ik heb zelf een vergelijkbaar patroon), maar kan het niet zijn dat die haartjes juist de overgebleven haren zijn die nog gaan uitvallen.

Bij mezelf merk ik vaak namelijk dat wat ik in eerste instantie nieuwe haren lijken, juist haren zijn die opvallen omdat de omringende haren recent zijn uitgevallen. Maar goed dat kun je zelf natuurlijk het beste beoordelen. Ik hoop natuurlijk van harte dat het nieuwe haren zijn.

Ik ga denk ik ook eerst maar eens Bioscalin gebruiken, voor ik aan Minox begin.
Kijken of het voor mij ook werkt.
gelukkig niet.... zoals ik al vertelde zijn die kleine haartjes (het zijn er meer maar dat zie je op de foto niet, tis namelijk moeilijk om daar zelf een foto van te maken), had ik een perfect uitgesneden mcdonalds M..... en het groeit nu langzaam maar zeker (ik gebruik het nu ong 8 weken) naar elkaar toe... de inham van de foto is ook zeker niet zo overtuigend als de andere... daar is het verschil duidelijker..... en als zelfs mijn ouders en broer en vriendin en kids verschil zien, zit het duidelijk niet tussen mijn oren... toch??...tis geen wishfull thinking....

en na een paar weken bioscalin werd mijn haaruitval juist minder, en is nu zo goed als normaal.... ik vind het jammer dat haar zo langzaam groeit, dan zou ik iedere week updatefotos op het forum kunnen zetten....

ik moet er ook bij zeggen dat juist de inham op de foto een paar weken na de linkerinham is begonnen actief te worden.... ik merkte het vooral aan de kleine witte soort wormpjes die tijden het wassen en kammen in mijn haar terecht kwamen, dus dat zal wel talg en dat soort bende zijn geweest, zodat daarna de elixer dieper kan doordringen om de boel nog beter te stimuleren....

ik snap dat iedereen twijfels heeft, had ik ook in het begin toen ik op dit forum van alles had gelezen... de duurste middeltjes en dozen met pillen en het helpt niet... daar werd ik best wel depri van, maar wetende dat bioscalin bij mij wel hielp, ben ik hier en daar gaan rondvragen of men ervaring hiermee had, maar dat had niemand, dus had ik ook geen houvast... ik hoop dat lucky ook goede results krijgt met bioscalin, en dat het weer een beetje hoop schept in onze kalende wereld.....

groetjes
Pkeijzer72
__________________
Regime:

Bioscalin Elixer : 25-12-2004
Bioscalin Shampoo : 25-12-2004
Plantina multi fit : 5-2-2005
Haarbalans : 5-2-2005
Q10 : 12-2-2005
Gingko Biloba : 18-2-2005


laatste foto-post: 15-2-2005 : resultaat :
pkeijzer72 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 februari 2005, 09:05   #30
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Lightbulb

Maar pkeijzer72, wil je dan beweren dat er vooruitgang te zien zou zijn op je foto's?

Ik vind het erg goed dat je foto's hebt geplaatst hoor, maar ik zie eerder verslechtering bij de foto's rechts tov de foto's links. In ieder geval zeker geen vooruitgang.

Houd er rekening mee dat dunne haartjes aan de haargrens twee dingen kunnen betekenen:
a) Het zijn nieuwe haartjes, herstel van voorheen geminiaturiseerde haren;
b) Het zijn juist voorheen gezonde terminale haren die bezig zijn te miniaturiseren.

Ik heb even gezocht op Google en er is geen ENKELE onafhankelijke informatie over Bioscalin te vinden: geen verklaring van de werking; geen onderzoeken.

Sorry maar ik geloof er geen snars van dat dit product ooit effectief zal zijn tegen AGA. Als je haar je lief is kun je beter zo snel mogelijk overschakelen op iets anders.

PS: thread-titel ietsje aangepast.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 16 februari 2005 om 10:11
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waar kan ik Rooscure krijgen (HELP) ??? Bootyman Medicijnen/haargroeimiddelen 11 8 februari 2005 17:50
Wie heeft hier de consumentengids...? pindakaas Medicijnen/haargroeimiddelen 26 8 februari 2005 08:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.