Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 8 oktober 2012, 07:26   #31
millie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2005
Berichten: 668
wanneer komt dit "originele" middel op de markt?of is dit zelf bedacht door iemand?
millie is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2012, 08:03   #32
Vincent18
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2012
Berichten: 103
@ Millie

Als ik het goed begrepen heb is OC000459 een stof gepatenteerd door een Amerikaans bedrijf (Oxagen dacht ik) die de stof gebruikt voor astma / allergieën. De stof blijkt iets te doen waardoor PGD2 erg daalt (kan niet meer binden).

Oxagen gaat het zoals het nu bekend is niet gebruiken voor een haargroei medicijn. De lijst met 3 stoffen die Wesley1982 in de startpost noemt zijn door een gast op het forum op hairlosshelp.com gepost en hij heeft zoals in de startpost staat op basis van wetenschappelijke onderzoeken en artikelen een combinatie van deze drie gemaakt. Volgens de onderzoeken / artikelen zou deze combinatie de balans van een aantal cruciale stoffen met betrekking tot haargroei bij iemand met AGA gelijk maken aan iemand met een perfecte bos haar en daardoor zou hergroei theoretisch mogelijk zijn.
Vincent18 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2012, 13:29   #33
fstluxe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juli 2010
Berichten: 334
En het mooie is, dat dit het eerste middel is waar ik Wél tegen kan zonder bijwerkingen. Dit klinkt voor mij nog even te mooi om waar te zijn omdat ik in het verleden elk middel heb moeten staken door bijwerkingen die optraden!, maar toch moet ik er in gaan geloven .



Hier vind ik een studie die aantoont dat het gebruik van OC000459 net zo veilig werd bevonden als de placebo:


The CRTH2 antagonist OC000459 reduces nasal and ocular symptoms in allergic subjects exposed to grass pollen, a randomised, placebo-controlled, double-blind trial.

Abstract
BACKGROUND:
CRTH2 mediates activation of Th2 cells, eosinophils and basophils in response to prostaglandin D(2) . The CRTH2 antagonist OC000459 has previously been demonstrated to reduce airway inflammation and improve lung function in moderate persistent asthma. The objective of the present study was to determine the involvement of CRTH2 in promoting nasal and ocular symptoms in allergic subjects exposed to grass pollen.

RESULTS:
During the first treatment period, treatment with OC000459 significantly reduced both nasal and ocular symptoms in allergic subjects compared with placebo after challenge with grass pollen. A significant effect was observed on the 2nd day of dosing which was increased on the 8th day of dosing. The therapeutic effects of OC000459 persisted into the second treatment period despite a 3-week washout phase. The safety profile of OC000459 was similar to that of placebo.

CONCLUSION:
Treatment with OC000459 was well tolerated and led to a significant and persistent reduction in the symptoms of rhinoconjunctivitis.
fstluxe is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2012, 19:00   #34
Vincent18
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2012
Berichten: 103
Dat is inderdaad al erg goed nieuws. Nu nog hopen dat de realiteit net zo mooi is als de theorie op papier is.
Hoe lang heb je het nu gebruikt Fstluxe?
Vincent18 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2012, 19:03   #35
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Als je nou alle drie op normale dosering gebruikt, hoeveel ben je dan per maand kwijt?
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2012, 19:21   #36
fstluxe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juli 2010
Berichten: 334
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Memeber Bekijk bericht
Als je nou alle drie op normale dosering gebruikt, hoeveel ben je dan per maand kwijt?
ik gebruik 0.1% = 1MG per dag.

dat houdt in 1.000 dagen gebruik. wat neer komt op (€280/1000= 28 cent per dag.)

ik gebruik OC000459 inmiddels 4 dagen . Ik merk deze dagen eigenlijk alleen dat de Niet aangetaste haren uitvallen.. en nu maar afwachten of mijn grote droom uitkomt.(Full-regrowth)

Ik ga ook Quercitine toevoegen.
http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=31403

De belangrijkste redenen om quercitine te gebruiken zijn hier opgesomd:
http://www.hairlosshelp.com/forums/m...&enterthread=y



succes jongens!
fstluxe is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2012, 19:25   #37
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Gebruik je ook finasteride of minoxidil? Over 2 maanden ook maar bestellen dan. 28 cent per dag is natuurlijk niks.
En hoe weet je of je niet gefokt wordt? Hij kan net zo goed een beetje paracetamol poeder meegeven.

Laatst gewijzigd door Memeber; 8 oktober 2012 om 19:28
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2012, 20:33   #38
fstluxe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juli 2010
Berichten: 334
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Memeber Bekijk bericht
Gebruik je ook finasteride of minoxidil? Over 2 maanden ook maar bestellen dan. 28 cent per dag is natuurlijk niks.
En hoe weet je of je niet gefokt wordt? Hij kan net zo goed een beetje paracetamol poeder meegeven.
De testrapporten; HNMR + LCMS, de chemische structuur aantonen en LCMS de puurheid + gewicht van molecuul. deze waardes komen overeen met het patent.

En om er zeker van te zijn dat het echt OC is, laten we op t prive forum een sample testen door een 3d party. De uitslagen zijn als het goed is morgen al binnen. Het testen van producten doen we overigens met ieder nieuw custom made middel.
fstluxe is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2012, 20:43   #39
Hairday
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2011
Berichten: 35
Mijn bestelling wordt vandaag of morgen verzonden. Hoe kan je dit spul het beste mengen (en met welk middel)? Ook vraag ik me af hoe je elke week een nieuwe badge moet maken (gezien de levensduur van de OC in oplossing).
__________________
Op mijn hersenen groeit wel haar!
Hairday is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2012, 21:08   #40
fstluxe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juli 2010
Berichten: 334
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairday Bekijk bericht
Mijn bestelling wordt vandaag of morgen verzonden. Hoe kan je dit spul het beste mengen (en met welk middel)? Ook vraag ik me af hoe je elke week een nieuwe badge moet maken (gezien de levensduur van de OC in oplossing).

aan het einde van de week, zal ik wel een tutorialtje maken van hoe dat moet. Voor nu heb ik OC even snel in ethanol/Glycerine opgelost.
fstluxe is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2012, 01:37   #41
Hairpilot
HaarWeb lid
 
Hairpilot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Locatie: België
Berichten: 929
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fstluxe Bekijk bericht
De testrapporten; HNMR + LCMS, de chemische structuur aantonen en LCMS de puurheid + gewicht van molecuul. deze waardes komen overeen met het patent.

En om er zeker van te zijn dat het echt OC is, laten we op t prive forum een sample testen door een 3d party. De uitslagen zijn als het goed is morgen al binnen. Het testen van producten doen we overigens met ieder nieuw custom made middel.
Cool, dat wist ik dus niet.
__________________
01/09/2012 Minoxidil 5% 1ml topical PM
01/11/2013 Finasteride 1mg PM

01/05/2015 Nizoral 1x week

Aanvullend: Centrum multivitamine, vitamine D, omega 3, BioSil
Mijn situatie
Hairpilot is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2012, 07:58   #42
millie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2005
Berichten: 668
Jammer dat dit nooit als product in de handel komt,maar altijd zelf gebrouwen moet worden,helaas heb ik geen kaas gegeten van zelf een topical maken.
Ik zal dus moeten wachten op iets als Histogen.....
millie is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2012, 10:11   #43
Hairpilot
HaarWeb lid
 
Hairpilot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Locatie: België
Berichten: 929
Geslacht:
Eénmaal er via eigen brouwsels echt spectaculaire resultaten behaald worden, zal dit snel 'en masse' geproduceerd worden hoor. No worries
__________________
01/09/2012 Minoxidil 5% 1ml topical PM
01/11/2013 Finasteride 1mg PM

01/05/2015 Nizoral 1x week

Aanvullend: Centrum multivitamine, vitamine D, omega 3, BioSil
Mijn situatie
Hairpilot is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2012, 10:36   #44
Vincent18
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2012
Berichten: 103
Dat denk ik ook, hopelijk gaan de prijzen (vooral van dat OC000459) dan wat omlaag als de productie omhoog gaat.

Ik denk dat ik nog even wacht met het gebruiken van minoxidil en dat ik (wanneer er resultaten binnen komen) hier mee begin. Dan kan ik een topic aanmaken waarin alleen de resultaten van deze combinatie te zien zijn. Ik zal eerst de studies die er achter zitten nog eens goed bestuderen.
Vincent18 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2012, 12:10   #45
millie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2005
Berichten: 668
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairpilot Bekijk bericht
Eénmaal er via eigen brouwsels echt spectaculaire resultaten behaald worden, zal dit snel 'en masse' geproduceerd worden hoor. No worries
Dat zou fijn zijn!
millie is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.