Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 4 stemmen, 4,75 gemiddeld. Weergave
Oud 17 augustus 2011, 12:28   #481
Valkoog72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2011
Berichten: 5
Beste Sonofaam. Ik heb je bericht over het gebruik van vit. B6 etc, met interesse gelezen. Ik zit sinds kort op deze site / forum en heb twee weken geleden haartransplantatie laten doen, maar desondanks zal het niet echt een bos haar worden. Ik zie dat ik heel veel kleine zwarte puntjes (haren) heb die maar niet langer worden. Ik denk dat ik medicijnen ga gebruiken deze weer tot leven gaan komen. Ik ben helemaal niet thuis in al die medicijnen en weet eigenlijk niet wat ik moet gebruiken. Je leest er heel veel over maar ik weet niet wat en wie ik moet geloven. Wat ik jou wil vragen is of je mij kan vertellen welke soort vitamine (andere medicijnen) ik dan moet gebruiken. Ik heb bij de apotheek etc. gekeken maar weet toch niet zo goed waar ik op moet letten. Kan je mij een naam of zoiets geven waar ik om kan vragen en kopen. Ik ben erg benieuwd naar wat jij aanraad. Ik lees graag je reactie.
Valkoog72 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 augustus 2011, 14:51   #482
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Gebruiker Sonofsam is al jaren verbannen, Valkoog. Hij hield iedereen een poos in zijn ban door met een nieuwe wonderpil te schermen die hij als onderzoeker van het AMC zou kunnen bemachtigen. Maar uiteindelijk viel hij door de mand.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 17 augustus 2011, 18:00   #483
Hugo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 juli 2010
Berichten: 33
Geslacht:
Thumbs up

Valkoog72 kijk eens op deze site, na haarweb.nl heb ik hier veel aan gehad en opgestoken http://www.hairloss-research.org/index.html
__________________
Regime in de ochtend :

1 visolie capsule met knoflook extract
1/2 tablet pool plus Multi vitamine
1 aminozuren complex
Lipogaine 1.5ml. (sinds juni 2013)

Regime in de middag :

1 visolie capsule met knoflook extract
1 aminozuren complex

Regime in de avond :

Spectral DNC-L
1.25mg. finasteride (sinds dec. 2012)
1 visolie capsule met knoflook extract
1/2 tablet pool plus Multi vitamine
1 aminozuren complex
4 x per week Revita shampoo
4 x per week Revita conditioner
3 x per week Lipogaine Big3 shampoo
1 x per 2 weken dermarollen (1.0mm.)
Hugo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 maart 2014, 02:21   #484
pinar
Haarmania
 
pinar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2014
Locatie: noord-holland
Berichten: 1
Geslacht:
vraag over ,pyridoxide en pyridoxal-5-fosfaat in de Tarwegras poeder ?

Dag allemaal,

Ik ben nieuwe bezoeker, ook bezig met...wat kunnen mensen gebruiken op natuurlijke wijze dat het doet hoofd haarzakje sterker kan maken..
Ook onderzoek ik shampoos zonder sls ,parfum en chemishe bestanden ,
want deze maken haarzakjes ook zwak..
Ik heb deze site gevonden door dat ik ook met vitamin b12 complex niet zeker was,
hier zit ook b6 in ! Dus ik zag dat b6 pyridoxide slecht is voor hoofd haarzakje ,klopt dit nog steeds ?

Kan iemand mij helpen die meer over pyridoxide stof afweet in studie ?hoop ik
Ik ben via deze site achter gekomen dat pyridoxal-5-fosfaat beter doet ..is dit waar ?
Ik zou erg op prijs stellen voor informatie : )
Ik gebruikt al paar dagen tarwe gras poeder wat populair is ook goed voor haar en zenuewstensel...
Gisteren heb ik ingredienten van deze groene organiek tarwe poeder gekeken en ja hoor las ik de pakje ...
Tarwegras poeder:•
Geeft energie *Bevordert de spijsvertering• Bevordert de weerstand• Reinigt het lichaam• Remt de veroudering
Samenstelling per 100 gram•
Proteïnen: 25-30g• Vetzuren: 2-6g• Koolhydraten: 15-20g• Vezels: 25-30g• Chlorophyll-A: 800-1000mg• SOD (Superoxide dismutase): 1417ug• Beta-Carroteen: 100-200mg• Ca: 500-600mg• Fe: 10-15mg• Zn: 2-5mg• Mg: 200-300mg• P: 300-400mg• K: 2-3g• Vitamine B1(Thiamin): 0.3-0.8mg• Vitamine B2(Riboflavin): 0.2-0.6mg• Vitamine B6(Pyridoxine): 0.2-0.5mg• Vitamine C(Ascorbic Acid): 60-90mg• Nicotinezuur (Vit. B3): 1.0-3.0mg• Foliumzuur: 0.8-1.2mgMet dit tarwegras poeder voed je je lichaam op een zodanige manier dat het effect niet uit zal blijven. Het brengt balans en zal er via het
lichaam voor zorgen dat de geest er ook op vooruit gaat. Je zult je duidelijk beter voelen door de energie die je krijgt van dit topproduct!
------------------------
Ook dus pyridoxide !
Is dit net zo schadelijk wat dus ook in vitamine b pillen aanwezige pyridoxide ? Weet iemand die misschien over deze stof pyridoxide gestudeert heeft meer over ?

Hoop ik snel bericht te kunnen krijgen
Bedankt alvast.
Ps: ik ben blij dt ik deze mooie en bordevol informatieve site heb gevonden : )
Vriendelijke groeten

Laatst gewijzigd door pinar; 29 maart 2014 om 02:28
pinar is offline   Met citaat reageren
Oud 16 februari 2021, 14:01   #485
annfhrt
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 februari 2021
Berichten: 1
Geslacht:
Vitamine B6 - https://nl.iherb.com Ik heb de bestеlling zoals beloofd op tijd ontvangen en de pillen wеrken fantastisch.
annfhrt is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voeding, vitamines & kruiden idoena Overige (haar)discussies - Algemeen 235 28 juli 2009 18:09
Vitamine E Succinate vermindert werking androgeenreceptor Vince001 Medicijnen/haargroeimiddelen 19 28 april 2008 00:12
Vit. B6, ik weet het ook ff niet meer Jaapie Medicijnen/haargroeimiddelen 4 23 november 2006 22:55
Vitamine B6 klaas Medicijnen/haargroeimiddelen 3 23 maart 2004 21:26
Zinc gluconate en vitamine B6 (Pyridoxal 5' phosphate) Alonso Medicijnen/haargroeimiddelen 0 12 maart 2003 11:44


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.