Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 juli 2002, 01:57   #1
Dennie23
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Berichten: 45
pijn? werkt het?

Hier ben ik weer!
Ik ben er een poosje niet geweest omdat ik eindelijk finasteride heb. Ik slik elke dag zo'n pilletje in (sinds drie weken).
Uiteraard heb ik nog geen resultaat gezien. Naar mijn gevoel vallen er nog steeds net zoveel haren uit als voorheen.

Mijn vraag is dit keer dan ook wanneer ik resultaat mag gaan verwachten. En ik heb nog iets, ik heb hier en daar gelezen dat mensen last krijgen van pijn in hun testikels. Vaak lees ik als reactie hierop dat het een goed teken is (omdat je dan weet dat het werkt). Alles leuk en aardig maar ik heb nergens last van. Hier ben ik verder heel erg blij mee maar houdt dit nu in dat finasteride niet voor mij werkt of heb ik gewoon mazzel dat ik geel last heb van pijn in m'n testikels.

Met vriendelijke groet,
Dennie
Dennie23 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2002, 08:33   #2
RICK
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2001
Berichten: 84
Dennie,

als het goed is moet je haaruitval na 3 tot 6 maanden stabiliseren (zie topic officieel in Nederland).

Maar sta jij onder toezicht van een dokter of heb je medicijnen zelf besteld?

grtn
RICK is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2002, 13:26   #3
Dennie23
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Berichten: 45
Ik heb ze gewoon zelf besteld.
mvg Dennie
Dennie23 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2002, 23:46   #4
Dennie23
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Berichten: 45
Hier ben ik weer. Ik heb nog steeds geen antwoord op de vraag of het mogelijk is dat ik geen last van pijn in m'n testikels heb (werkt het nou wel of niet). Verder heb ik het idee dat er momenteel juist meer haren uitvallen dan voor ik finasteride gebruikte.

En nou nog iets. Ik heb hier en daar even het forum doorgelezen en zit een beetje met het volgende. Ik hoor van de één dat 1mg fina voldoende is en nou lees ik op andere plekken dat 5mg gebruikt wordt omdat 1 mg niet voldoet. Wie kan mij hier iets meer duidelijkheid over geven.
Dennie23 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2002, 13:20   #5
speer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2002
Locatie: haarlem
Berichten: 14
Waar heb jij je finasteride vandaan?

Dennie, waar heb jij je finasteride gekocht, was dit toevallig bij www.dru-online.com?
Ik wil n.l. weten of de finasteride die ik daar besteld heb betrouwbaar is?

Als je verder dit forum een beetje doorspit dan kun je lezen dat finasteride voor de een meer/minder bijwerkingen heeft dan voor de ander.
Als je haar meer lijkt uit te vallen dan normaal dan schijnt dit ook een goed teken te zijn dat het produkt werkt, deze uitgevallen haren schijnen dikker terug te groeien.

Nogmaals, ik heb deze informatie van o.a. dit forum gehaald en heb zelf nog geen ervaring met finasteride, vandaar ook dat ik wil weten of de finasteride betrouwbaar is die ik besteld heb en of je zo'n pil evt. ergens kan laten testen?

succes, Speer.
speer is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2002, 15:56   #6
Dennie23
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Berichten: 45
Beste Speer, bedankt voor je reactie. Ik koop inderdaad m'n finasteride via dru-online. Of het daadwerkelijk werkt weet ik niet aangezien ik het ook nog maar pas een paar weken gebruik. Ik weet wel dat veel mensen op dit forum via deze site aan hun finasteride komen en dus vertouw ik erop dat deze finasteride werkt. Met vriendelijke groet Dennie
Dennie23 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2002, 17:08   #7
Dennie23
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Berichten: 45
Hier ben ik weer. Ik vroeg me het volgende eigenlijk ook nog af. Ik heb begrepen dat fina elke dag rond hetzelfde tijdstip moet worden ingenomen. Dit is bij mij best problematisch omdat ik dit nog wel eens vergeet. Het komt geregeld voor dat ik de ene dag bv om 7 uur sóchtends mn fina inneem terwijl ik het de volgende dag om zeg maar 9 uur inneem. Nou wil ik graag weten of dit erg is en of het innemen van fina op deze manier wel nut heeft of niet.

Voor de rest blijven er nog steeds meer haren in mn kam zitten dan voordat ik fina slikte. Wanneer kan ik verwachten dat dit minder wordt of moet ik mij hierover helemaal geen zorgen maken.
Dennie23 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.