Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 april 2019, 00:23   #16
Rgangsterr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2019
Berichten: 1
Geslacht:
Heb zelf gekozen voor Esteworld, had intake gesprek met Margo. Ze was heel eerlijk, kreeg er goed gevoel bij. Bij mij was de Acell behandeling ook niet nodig zei ze. Je hebt garantie en het gebeurd ook in hun eigen kliniek.

Succes in ieder geval met zoeken.
Rgangsterr is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2019, 00:25   #17
hansknakworst
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 april 2019
Berichten: 11
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Allonzo Bekijk bericht
In woon zelf 20 minuutjes van hun hoofdkantoor vandaan in Vlaardingen, voor mij was het dus ideaal omdat het dichtbij was.

Ik zou als tip nemen: begin alvast aan vitamine pillen/gezonde voeding. Ik merk dat ik zelf heel gevoelig ben omtrent ongezonde voeding/lage inname van vitamine, is direct te merken aan mn huid & haar.

Btw om terug te komen op de "gaatjes in donorgebied": als ik mijn haar aan de zijkanten laat groeien (1cm of meer) is het best duidelijk te zien dat er stukjes missen. Ik scheer daarom de zijkanten bij de kapper om het niet op te laten vallen.
Toen ik deze post begon schreef ik over een "Drastische aanpak". Dit is precies wat ik daarmee bedoel. Ik snap best dat mensen met die gaatjes zouden zitten. MAAR IK NIET!! Serieus! Zolang er maar haar op mijn kop zit interesseert me de rest niks. Ik heb jaren lang met kale zijkanten en achterkant gelopen met een Tattoo (die verdwenen is) er overheen.

Wat jij verteld is precies wat ik bedoel.

Tussen 2 haakjes, mijn vitaminetekort los je niet op. Er is vele malen meer en ernstiger iets aan de hand. Wat trouwens een haartransplantatie verder dan dat niet beinvloed.

Kan ik dit gewoon bespreken met Hairworld ja? En doe ik dat dus in Vlaardingen meteen.. Dat zou geweldig zijn.

Ben ik te volgen eigenlijk? hahaha..

btw.. Als ik sommige foto's van mensen hier zie..denk ik "Shit, had ik maar ZOOOOVEEEEELLL Haar. En die doen dan een haartransplantatie.
hansknakworst is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2019, 00:32   #18
hansknakworst
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 april 2019
Berichten: 11
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rgangsterr Bekijk bericht
Heb zelf gekozen voor Esteworld, had intake gesprek met Margo. Ze was heel eerlijk, kreeg er goed gevoel bij. Bij mij was de Acell behandeling ook niet nodig zei ze. Je hebt garantie en het gebeurd ook in hun eigen kliniek.

Succes in ieder geval met zoeken.
Tot nu toe heeft Esteworld ook mijn voorkeur.

Maar de eerste kliniek die luistert naar wat ik zeg, al kost het 10.000, daar ga ik mee in zee. Wat Allonzo daarnet zegt, dat bedoel ik.. Ik wil gewoon dat men koste wat kost zoveel mogelijk, al dan niet alle haren van de zijkant en achterkant van mijn hoofd boven op mijn kop hebben.. Daarna gaat er een loei van een Tattoo over de zijkanten van mijn hoofd.. Ik ben SLAYER fan.. KERRY KING IS MIJN HELD... Haha.. Snap je?

Het maakt me niet uit hoe het er bovenop uit ziet, als er maar (schaam)haar zit. haha.

Ik hoop dat dat te bespreken is. En dat bedoel ik met Drastisch.
hansknakworst is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2019, 00:36   #19
hansknakworst
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 april 2019
Berichten: 11
Geslacht:
Ik reageer een beetje heftig, haha... Sorry.. haha
hansknakworst is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2019, 02:21   #20
bedroefd007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 227
[QUOTE=Allonzo;430679]In woon zelf 20 minuutjes van hun hoofdkantoor vandaan in Vlaardingen, voor mij was het dus ideaal omdat het dichtbij was.

Ik zou als tip nemen: begin alvast aan vitamine pillen/gezonde voeding. Ik merk dat ik zelf heel gevoelig ben omtrent ongezonde voeding/lage inname van vitamine, is direct te merken aan mn huid & haar.

Btw om terug te komen op de "gaatjes in donorgebied": als ik mijn haar aan de zijkanten laat groeien (1cm of meer) is het best duidelijk te zien dat er stukjes missen. Ik scheer daarom de zijkanten bij de kapper om het niet op te laten vallen

Zie je juist als je de zijkanten kort scheert (ik neem aan dat je de achterkant meeneemt) je donorgebied niet heel goed? En daarmee dus ook de kale plekken?
bedroefd007 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2019, 03:02   #21
kermak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 januari 2019
Berichten: 54
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hansknakworst Bekijk bericht
Zeg eens..
Waarom zou jij voor HWI kiezen dan? Wat zou voor jou dat verschil maken?
Ik vraag me eerder af waarom jij Nederlandse klinieken uitsluit?
kermak is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2019, 15:05   #22
MikeyMike
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 mei 2018
Berichten: 65
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krulhaar Bekijk bericht
Denk beide ok, maar ik zie bij Esteworld iets slechtere donor.
Dat heeft met meerdere factoren te maken, waaronder nazorg en natuurlijk de eigen kwaliteit van je huid, etc. Mijn donor is bijvoorbeeld erg goed genezen en zo zie ik er meer.

Ik heb HWI ook overwogen maar ik vond het allemaal een beetje te commercieel overkomen, met die BN-ers enzo. Ik hou daar absoluut niet van. Bovendien vind ik ze te duur voor een Turkse kliniek. Waarom ze zo prijzig zijn vraag ik me echt af. Ik vind hun resultaten niet anders dan die ik bij Esteworld en andere klinieken online zie staan.

Het kan overal misgaan, alleen bij de één ben je 6.000 euro kwijt en bij de ander de helft. Van Esteworld weet ik dat ze het altijd netjes oplossen, daar zijn wel een aantal topics over te vinden. Mensen die kosteloos een herbehandeling krijgen bijvoorbeeld.

Ik vond het in ieder geval allemaal prima geregeld bij Esteworld en ben nu al (na 6 maanden) erg tevreden met het resultaat. Mocht ik ooit voor een 2e HT gaan, dan ga ik er weer heen!

Laatst gewijzigd door MikeyMike; 5 april 2019 om 15:07
MikeyMike is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2019, 16:54   #23
bedroefd007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 227
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MikeyMike Bekijk bericht
Dat heeft met meerdere factoren te maken, waaronder nazorg en natuurlijk de eigen kwaliteit van je huid, etc. Mijn donor is bijvoorbeeld erg goed genezen en zo zie ik er meer.

Ik heb HWI ook overwogen maar ik vond het allemaal een beetje te commercieel overkomen, met die BN-ers enzo. Ik hou daar absoluut niet van. Bovendien vind ik ze te duur voor een Turkse kliniek. Waarom ze zo prijzig zijn vraag ik me echt af. Ik vind hun resultaten niet anders dan die ik bij Esteworld en andere klinieken online zie staan.

Het kan overal misgaan, alleen bij de één ben je 6.000 euro kwijt en bij de ander de helft. Van Esteworld weet ik dat ze het altijd netjes oplossen, daar zijn wel een aantal topics over te vinden. Mensen die kosteloos een herbehandeling krijgen bijvoorbeeld.

Ik vond het in ieder geval allemaal prima geregeld bij Esteworld en ben nu al (na 6 maanden) erg tevreden met het resultaat. Mocht ik ooit voor een 2e HT gaan, dan ga ik er weer heen!
Nou breekt mijn klomp: hoe kan nazorg in hemelsnaam zorgen voor een betere donor? Of doel je dan op het smeren van minoxidil op de plek? Anders kan ik geen verklaring vinden. Immers, het 'donormanagement' wordt uitgevoerd door diegene die de grafts eruit haalt, gezien dit middels een bepaalde manier wordt gedaan. Dat zorgt dan ook voor de minimale kale plekken.
bedroefd007 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 mei 2019, 18:52   #24
Hairgroww
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2019
Berichten: 128
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krulhaar Bekijk bericht
Denk beide ok, maar ik zie bij Esteworld iets slechtere donor.
Ik stuurde je een privé bericht maar je inbox is vol waardoor er geen privé berichten meer verzonden kunnen worden.
Hairgroww is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2019, 20:01   #25
Vincent82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2019
Berichten: 3
Geslacht:
Vond beide opties interessant ik heb zelf voor de CTS behandeling gekozen. Ik merk weldegelijk dat mijn haren dikker en voller zijn geworden. Over Acell hoor ik gemengde reacties. Na het bekijken van de onderstaande video heb ik toch voor CTS van HairworldIstanbul gekozen:

https://www.youtube.com/watch?v=Gp70EaH20iM

Ik heb zelf 2 keer een “gewone” Fue haartransplantatie ondergaan in Turkije bij de kliniek van dokter Resul Yaman. Dit is best een goede aangeschreven dokter en ook echt niet de goedkoopste 1 euro per graft. Op de website waren ook goede resultaten te zien die mij over de streep hadden getrokken. Ik heb helaas de eerste keer bij de kliniek van Resul Yaman geen goed resultaat gehad. Het getransplanteerde haar bleef dun en groeide niet veel, dankzij de garantie die er was mocht ik nog een tweede keer zonder hier extra voor hoeven te betalen. (vliegticket uitgezonderd) nog een keer komen. Helaas mocht het niet baten ook de tweede keer was er niet het resultaat wat ik verwacht had. Uiteraard wel meer haren dan voorheen, maar weinig dichtheid. Ik ben nu de laatste keer bij HairworldIstanbul behandeld met de FueCt methode. Het consult de nederlandse begeleiding en het ziekenhuis was allemaal top en goed geregeld. Ik heb het nu drie en een halve maand geleden gedaan. Ik heb ook een Cts behandeling gehad. Het valt mijn vriendin op dat mijn haar nu al dikker en veel dichter dan voorheen is.
Ik heb persoonlijk ook veel resultaten gezien van mensen die een Fue Ct haartransplantatie bij HairworldIstanbul hebben gehad en een erg mooi resultaat hebben.

Ik wil graag mensen behoeden dezelfde fouten als ik te maken en voor een gewone Fue haartransplantatie te kiezen. Ik ben uiteindelijke nu dubbel zoveel geld, tijd en moeite kwijt terwijl het ook na de eerste keer gelijk goed had kunnen zijn. Ik moet nog 6 maanden wachten voor het eindresultaat van mijn FueCt haartransplantatie maar zie nu al echt een heel groot verschil vergeleken met eerst. Ik hou jullie op de hoogte
Vincent82 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2019, 20:46   #26
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vincent82 Bekijk bericht
Vond beide opties interessant ik heb zelf voor de CTS behandeling gekozen. Ik merk weldegelijk dat mijn haren dikker en voller zijn geworden. Over Acell hoor ik gemengde reacties. Na het bekijken van de onderstaande video heb ik toch voor CTS van HairworldIstanbul gekozen:

https://www.youtube.com/watch?v=Gp70EaH20iM

Ik heb zelf 2 keer een “gewone” Fue haartransplantatie ondergaan in Turkije bij de kliniek van dokter Resul Yaman. Dit is best een goede aangeschreven dokter en ook echt niet de goedkoopste 1 euro per graft. Op de website waren ook goede resultaten te zien die mij over de streep hadden getrokken. Ik heb helaas de eerste keer bij de kliniek van Resul Yaman geen goed resultaat gehad. Het getransplanteerde haar bleef dun en groeide niet veel, dankzij de garantie die er was mocht ik nog een tweede keer zonder hier extra voor hoeven te betalen. (vliegticket uitgezonderd) nog een keer komen. Helaas mocht het niet baten ook de tweede keer was er niet het resultaat wat ik verwacht had. Uiteraard wel meer haren dan voorheen, maar weinig dichtheid. Ik ben nu de laatste keer bij HairworldIstanbul behandeld met de FueCt methode. Het consult de nederlandse begeleiding en het ziekenhuis was allemaal top en goed geregeld. Ik heb het nu drie en een halve maand geleden gedaan. Ik heb ook een Cts behandeling gehad. Het valt mijn vriendin op dat mijn haar nu al dikker en veel dichter dan voorheen is.
Ik heb persoonlijk ook veel resultaten gezien van mensen die een Fue Ct haartransplantatie bij HairworldIstanbul hebben gehad en een erg mooi resultaat hebben.

Ik wil graag mensen behoeden dezelfde fouten als ik te maken en voor een gewone Fue haartransplantatie te kiezen. Ik ben uiteindelijke nu dubbel zoveel geld, tijd en moeite kwijt terwijl het ook na de eerste keer gelijk goed had kunnen zijn. Ik moet nog 6 maanden wachten voor het eindresultaat van mijn FueCt haartransplantatie maar zie nu al echt een heel groot verschil vergeleken met eerst. Ik hou jullie op de hoogte
Sorry hoor maar na 3 maanden na HT zie je dat je haar al dikker en dichter is dan voorheen? Beetje raar
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2019, 17:05   #27
MBerghuis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2019
Berichten: 20
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vincent82 Bekijk bericht
Vond beide opties interessant ik heb zelf voor de CTS behandeling gekozen. Ik merk weldegelijk dat mijn haren dikker en voller zijn geworden. Over Acell hoor ik gemengde reacties. Na het bekijken van de onderstaande video heb ik toch voor CTS van HairworldIstanbul gekozen:

https://www.youtube.com/watch?v=Gp70EaH20iM

Ik heb zelf 2 keer een “gewone” Fue haartransplantatie ondergaan in Turkije bij de kliniek van dokter Resul Yaman. Dit is best een goede aangeschreven dokter en ook echt niet de goedkoopste 1 euro per graft. Op de website waren ook goede resultaten te zien die mij over de streep hadden getrokken. Ik heb helaas de eerste keer bij de kliniek van Resul Yaman geen goed resultaat gehad. Het getransplanteerde haar bleef dun en groeide niet veel, dankzij de garantie die er was mocht ik nog een tweede keer zonder hier extra voor hoeven te betalen. (vliegticket uitgezonderd) nog een keer komen. Helaas mocht het niet baten ook de tweede keer was er niet het resultaat wat ik verwacht had. Uiteraard wel meer haren dan voorheen, maar weinig dichtheid. Ik ben nu de laatste keer bij HairworldIstanbul behandeld met de FueCt methode. Het consult de nederlandse begeleiding en het ziekenhuis was allemaal top en goed geregeld. Ik heb het nu drie en een halve maand geleden gedaan. Ik heb ook een Cts behandeling gehad. Het valt mijn vriendin op dat mijn haar nu al dikker en veel dichter dan voorheen is.
Ik heb persoonlijk ook veel resultaten gezien van mensen die een Fue Ct haartransplantatie bij HairworldIstanbul hebben gehad en een erg mooi resultaat hebben.

Ik wil graag mensen behoeden dezelfde fouten als ik te maken en voor een gewone Fue haartransplantatie te kiezen. Ik ben uiteindelijke nu dubbel zoveel geld, tijd en moeite kwijt terwijl het ook na de eerste keer gelijk goed had kunnen zijn. Ik moet nog 6 maanden wachten voor het eindresultaat van mijn FueCt haartransplantatie maar zie nu al echt een heel groot verschil vergeleken met eerst. Ik hou jullie op de hoogte
Ik wens je heel veel succes hoor,dat is het niet. Maar na 3 maanden onderweg al mensen willen behoeden en een bepaalde methode aanprijzen vind ik een beetje vreemd. Je begrijpt dat de fue en fue ct precies hetzelfde zijn?? CT heeft niets met de haartransplantatie zelf te maken, iedere goede kliniek selecteert op de beste grafts, ct staat voor circulation treatment achteraf, gewoon in Nederland, meso therapie !
Ik ben daar notabene zelf ook op consult geweest bij hwi.
Dat hwi de normale fue afkraakt heeft puur de reden dat ze hun eigen willen verkopen. Jij denk dat HWi andere grafts gebruikt dan andere klinieken en dat bij hun jou haarzakjes in eens meerdere haartjes hebben? Ze maken mensen bang door te zeggen dat bij de normale fue er vaak meerdere sessies nodig zijn, dit heeft puur te maken met het aantal grafst dat ze verzetten niet met de methode!

Het filmpje wat jij noemt over de acel is informatief, er zijn altijd tegenstanders en voorstanders. Voor mij was Acel juist een van de redenen om naar Ew te gaan. Ik heb gezocht naar opties voor haarbehoud, zo kwam ik bij acel en uiteindelijk bij Esteworld. Het is in Amerika ieder geval een breed begrip en ik kan op youtube veel meer filmpjes vinden waarin men het tegen over gestelde zegt.

?https://www.youtube.com/watch?v=WQlsq_pkGHI?
?https://www.youtube.com/watch?v=izs8ejk_-7s?
?https://www.youtube.com/watch?v=4zDrjzWpl44?
?https://www.youtube.com/watch?v=hQtpN8JrcuU?

En zo kan ik er nog wel meer dan 100 vinden..... laat dus niet selectief 1 tegenstander zien.
Over FUE CT heb ik overigens nog nooit een andere Dr dan die bij HWI werkt gehoord. Er is geen enkel instantie die deze methode "erkent" iedereen weet toch gewoon dat het gewoon normale fue is, aan de resultaten te zien wel bij een goede dokter maar die goede resultaten zie ik bij esteworld en andere klinieken ook. Zonder de zogenaamde FUE CT, hoe verklaar je dat dan? kom op zeg.
Ik ben overigens met een maat van me op consult geweest bij EW in Nederland. Hij had praktisch geen haar meer op zijn hoofd en zij gaven aan dat Acel dan ook geen zin meer heeft in zijn situatie, het maakt het bestaande hoofdhaar weer dik en sterk maar dan moet je dit nog wel hebben. Voor mij de combi ht en Acel, als het nodig was geweest had ik er zelfs voor naar Amerika willen gaan. Je kunt niet oneindig blijven putten uit het donorgebied op een dag is het klaar.
MBerghuis is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2020, 19:50   #28
Patzzz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juni 2018
Berichten: 4
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vincent82 Bekijk bericht
Vond beide opties interessant ik heb zelf voor de CTS behandeling gekozen. Ik merk weldegelijk dat mijn haren dikker en voller zijn geworden. Over Acell hoor ik gemengde reacties. Na het bekijken van de onderstaande video heb ik toch voor CTS van HairworldIstanbul gekozen:

https://www.youtube.com/watch?v=Gp70EaH20iM

Ik heb zelf 2 keer een “gewone” Fue haartransplantatie ondergaan in Turkije bij de kliniek van dokter Resul Yaman. Dit is best een goede aangeschreven dokter en ook echt niet de goedkoopste 1 euro per graft. Op de website waren ook goede resultaten te zien die mij over de streep hadden getrokken. Ik heb helaas de eerste keer bij de kliniek van Resul Yaman geen goed resultaat gehad. Het getransplanteerde haar bleef dun en groeide niet veel, dankzij de garantie die er was mocht ik nog een tweede keer zonder hier extra voor hoeven te betalen. (vliegticket uitgezonderd) nog een keer komen. Helaas mocht het niet baten ook de tweede keer was er niet het resultaat wat ik verwacht had. Uiteraard wel meer haren dan voorheen, maar weinig dichtheid. Ik ben nu de laatste keer bij HairworldIstanbul behandeld met de FueCt methode. Het consult de nederlandse begeleiding en het ziekenhuis was allemaal top en goed geregeld. Ik heb het nu drie en een halve maand geleden gedaan. Ik heb ook een Cts behandeling gehad. Het valt mijn vriendin op dat mijn haar nu al dikker en veel dichter dan voorheen is.
Ik heb persoonlijk ook veel resultaten gezien van mensen die een Fue Ct haartransplantatie bij HairworldIstanbul hebben gehad en een erg mooi resultaat hebben.

Ik wil graag mensen behoeden dezelfde fouten als ik te maken en voor een gewone Fue haartransplantatie te kiezen. Ik ben uiteindelijke nu dubbel zoveel geld, tijd en moeite kwijt terwijl het ook na de eerste keer gelijk goed had kunnen zijn. Ik moet nog 6 maanden wachten voor het eindresultaat van mijn FueCt haartransplantatie maar zie nu al echt een heel groot verschil vergeleken met eerst. Ik hou jullie op de hoogte
Sorry, maar dit is echt een reclame praatje voor HWI. 8 mei lid geworden, op 10 mei deze duidelijk door de marketingafdeling opgestelde tekst. Laat het forum lekker aan mensen met haar-issues en ga elders reclame maken HWI
Patzzz is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2020, 23:10   #29
Haartjes2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2020
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patzzz Bekijk bericht
Sorry, maar dit is echt een reclame praatje voor HWI. 8 mei lid geworden, op 10 mei deze duidelijk door de marketingafdeling opgestelde tekst. Laat het forum lekker aan mensen met haar-issues en ga elders reclame maken HWI
Daar zijn ze goed in. Op gesprek geweest daar, kwam heel erg commercieel over en kraken idd andere methodes dan die van hun af. Hun methode is de beste..
__________________
FUE Saffier Haartransplantatie Esteworld 07-2020

Regime
Biotine 1 x 1000ug pd sinds 10-03-2020
Ketokonazol 3 x pw sinds 10-07-2020
Essengen 6 plus 0.75ml pd sinds 27-07-2020
Dermapen 1,25mm 1 x pw sinds 10-11-2020
Haartjes2020 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
cts, esteworld, fue ct, hairworld istanbul, multi-grafts

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.