Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Overige behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 oktober 2014, 16:26   #1
maasdonck
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2014
Berichten: 2
Geslacht:
Micro Needling dmv tatoeage

Vanmiddag heb ik als eerste proefpersoon een micro needling dmv tatoeage op mijn hoofhuid gehad en moet zeggen het is me heel erg meegevallen, eerst 45 minuten een verdovende zalf op mijn hoofdhuid gehad en daarna de behandeling , de pijn viel erg mee en inmiddels anderhalf uur laten voel ik er niet veel meer van . Nadat ik in 2005 borstkanker kreeg met uitzaaiingen in de okselklieren moest ik een borstbesparende operatie ondergaan , chemo en 38 bestralingen . Tot vorig jaar heb ik zowel tamoxifen als femara moeten slikken hiervan is mijn haar erg dun geworden en uitgevallen , nadat ik gestopt was met het slikken van femara is mijn haar er niet beter op geworden , vooral kruin , voorkant en opzij kale plekken gekregen . Sinds 2 jaar draag ik nu een haarstuk , maar de bevestigiging ervan gaat steeds moeilijker . Mijn huidtherapeute heeft goede ervaring met micro needling dmv tatoeage op lidtekens van brandwonden en stelde voor om het ook eens op mijn hoofd te proberen , het is nu afwachten of het iets gaat doen. Wat betreft de micro needling dmv tatoeage , mijn huid is niet gekleurd doormiddel van verf maar de gaatjes in mijn hoofdhuid zijn doormiddel van tatoeage naaldjes gemaakt , misschien gaat hierdoor weer haar groeien . Ik moet ongeveer 6 weken afwachten.

Laatst gewijzigd door maasdonck; 8 oktober 2014 om 20:56
maasdonck is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2014, 00:15   #2
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Pfff wat een ellende heb je allemaal gehad zeg?! En dan nog als nasleep haarproblemen. Hoop dat het allerergste in ieder geval achter de rug is voor je, en dat je een passende oplossing kan vinden voor het haarprobleem... Succes!
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2014, 19:15   #3
maasdonck
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2014
Berichten: 2
Geslacht:
Dank je wel Reet , maar ik ben ook dankbaar dat ik er nog ben , dat had ik niet gedacht in 2005, en een haarstuk dragen vind ik niet zo erg , alleen zou het mooi zijn als ik weer wat haargroei zou krijgen op de kale plekken
maasdonck is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2014, 21:11   #4
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Ja, door verhalen zoals die van jou word je toch met de neus op de feiten gedrukt dat het hebben van haarproblemen heel verschrikkelijk kan zijn, maar dat het nog veel erger kan... Maar heb je nou echt kale plekken of dunnere plekken? Eventueel aan een HT gedacht?
Reet is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
micro needling hoofdhuid


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.