Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 februari 2011, 14:22   #16
fstluxe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juli 2010
Berichten: 334
260 klinkt inderdaad beter dan 850 usd, maar het is alsnog 910usd op jaarbasis
fstluxe is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2011, 08:08   #17
b_andries
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2004
Berichten: 91
Ik had gelezen dat het maar 2 keer per week moest gebruikt worden.

Van amerikaans forum:
"Just a heads up to everyone; 1 gram will be enough to treat your crown twice a week or a year. 2 grams will be needed to treat the mid- and front scalp too. You'll probably see a drastic improvement within the first month, but I think 6 - 12 months are needed if you want full benefit."

Laatst gewijzigd door b_andries; 28 februari 2011 om 08:18
b_andries is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2011, 00:08   #18
Rollercoaster
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 maart 2004
Berichten: 275
Wie zegt dat op dat amerikaanse forum? Iemand die het heeft geprobeerd of iemand die louter speculeert? Denk het laatste. Speculaties hebben wat mij betreft geen enkele waarde.
Rollercoaster is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2011, 01:57   #19
zayon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2010
Berichten: 67
Ja das speculatie....in de trials gebruikten ze het 2x per week , maar met een of andere electrode machine....

1 gram doe je echt geen jaar mee! Als je een 1% solutie maakt en 1 ml per dag gebruikt, wat errug weinig is, dan 3 maanden. Als je 3ml gebruikt, dan kost het aardig wat. Hopelijk gaan de prijzen naar beneden als meer mensen het gaan kopen. Op HLT gaan een aantal mensen het kopen (inclusief mezelf), maar moeten minimaal 10 man hebben omdat de minimale order 10 gram is. Hoop geld totaal $2600!! Maar als het werkt heb ik het er dik voor over.....
zayon is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2011, 08:12   #20
b_andries
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2004
Berichten: 91
Ja ben ook al even de thread aan het volgen over CB op HLT, Ik doe waarschijnlijk de 2de bestelling mee, maar ga eerst even men ASC-J9 verder uit testen.

Welke vehicle ga je proberen met CB? 90% ethanol 10% PPG ?
b_andries is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2011, 11:16   #21
Powerhouse89
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 68
Inkoopactie topic?
Powerhouse89 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2011, 17:03   #22
Klaas2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2009
Berichten: 176
Misschien een idee om zelf een inkoopactie te beginnen. Hoewel ik die chinese 'labs' niet echt meer vertrouw.
Lijkt me heel makkelijk om zo'n site op te zetten, vooral als je handig bent met .pdf'jes in elkaar knutselen en wat van chemie afweet.
Of je het echte stofje binnenkrijgt is dan maar de vraag.
Klaas2 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2011, 17:59   #23
b_andries
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2004
Berichten: 91
Dat wel maar we hebben nu toch al wel wat bestellingen gevoerd met Kouting en de bestelling is altijd toch wel aangekomen. Ook de mensen van de amerikaanse forums hebben daar al wel wat bestellingen gemaakt.
b_andries is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2011, 12:33   #24
thomaspomas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2009
Berichten: 77
als er een inkoop actie gebeurt, laat dan maar weten. ben altijd geinteresseerd
thomaspomas is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2011, 19:45   #25
b_andries
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2004
Berichten: 91
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zayon Bekijk bericht
Ja das speculatie....in de trials gebruikten ze het 2x per week , maar met een of andere electrode machine....

1 gram doe je echt geen jaar mee! Als je een 1% solutie maakt en 1 ml per dag gebruikt, wat errug weinig is, dan 3 maanden. Als je 3ml gebruikt, dan kost het aardig wat. Hopelijk gaan de prijzen naar beneden als meer mensen het gaan kopen. Op HLT gaan een aantal mensen het kopen (inclusief mezelf), maar moeten minimaal 10 man hebben omdat de minimale order 10 gram is. Hoop geld totaal $2600!! Maar als het werkt heb ik het er dik voor over.....
Maar als ik het enkel gebruik voor men temples en vanvoor heb ik maar een halve ml per dag nodig en kom ik dus een half jaar verder? :-) in dat geval doe ik misschien wel mee.
b_andries is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2011, 20:17   #26
fstluxe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juli 2010
Berichten: 334
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door b_andries Bekijk bericht
Maar als ik het enkel gebruik voor men temples en vanvoor heb ik maar een halve ml per dag nodig en kom ik dus een half jaar verder? :-) in dat geval doe ik misschien wel mee.


Misschien ligt het aan mij, maar waarom zou je een middel willen nemen dat 40 keer hoger gedoseerd dient te worden??


Ik vind het nog al een overrated iets hoor.

asc-j9 heeft op 0.025% een effective werking en dan willen jullie over naar een middel dat je 40 keer hoger moet doseren om enige effect te verkrijgen
RU + cb @ 1. 000% dus 1% verschil =40

Zoveel geld is cb Never nooit niet waard! de chinezen hebben geen iedee @ welke percentage dit spul toegepast dient te worden en vragen maar wat. Als ze eenmaal door krijgen dat het een belachelijk hoog bedrag is en wij het er niet mee eens zijn, zakken ze wel in prijs hoor. zo is het ook met asc-j9 gegaan.

Laatst gewijzigd door fstluxe; 2 maart 2011 om 21:15
fstluxe is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2011, 22:09   #27
b_andries
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2004
Berichten: 91
ASC-J9 heeft men nog altijd geen resultaten op gebied van AGA,
we weten dat het werkt bij acne, maar bij AGA is er nog niets over te vinden.

Terwijl er bij CB en RU wel degelijk resultaten te vinden zijn met betrekking tot AGA.

http://www.cosmopharmaceuticals.com/.../T20101006.jpg
b_andries is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2011, 07:30   #28
b_andries
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2004
Berichten: 91
Misschien moet voor ASC-J9 bij AGA ook 1% gebruikt worden. who knows.
We weten enkel dat 0,025% veilig was bij acne, maar of dezelfde dosering ook
gebruikt moet worden voor AGA is nooit wetenschappelijk bewijs van geleverd.
b_andries is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2011, 08:59   #29
Balou
HaarWeb lid
 
Balou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2006
Berichten: 546
Wat mij vooral erg trekt aan dit stofje, is dat het in het lichaam wordt afgebroken tot een 'onschadelijke' lichaamseigen stof. Dit neemt dus het probleem bij systemische opname weg. Iets waar ik erg voor vrees bij ASC en de reden waarom ik het nog in de kast heb liggen.
__________________
Gebruikt:
1x per week duta 0,5
6x per week fina 1,25
2x per dag minox foam
dagelijks/om de dag nizoral shampoo

Gebruikt in het verleden:
spectral DNC, miconazol nitraat, S5 spironolactone creme, ASC-J9, afwisselende doses finasteride en dutasteride.

Status:
08/2006: Geen last van inhammen, licht doorkomende huid op kruin, dunner geworden haar bovenop.
02/2007: Kruin lijkt dichter, frontaal lichte achteruitgang wat betreft haardensiteit.
10/2007: Haaruitval in getale gelijk. Situatie op kruin prima, zeer tevreden zelfs. Hoop op behoud, wellicht verdikking, van huidige haarlijn.
04/2008: Steady
10/2008: Tevreden, nog weinig op Haarweb en dat is een goed teken.
01/2011: Prima bosje haar.
05/2016: Nog steeds goede bos haar, 10 jaar na begonnen te zijn met allerlei middeltjes.
Balou is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2011, 11:11   #30
b_andries
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2004
Berichten: 91
idd, een topical zonder sides, en bewezen dat het werkt. Er is al 1 persoon op een ander forum die zijn bestelling CB heeft aangekregen, ik ben benieuwd voor de resultaten. Het enige wat we niet weten is welk vehicle hier best voor wordt gebruikt. Want bij de trials gebruikte ze een speciaal methode om het aan te brengen.
b_andries is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.